{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Hader poptøser og deres tæppesissere {{forumTopicSubject}}

Utroligt hvad man får smidt i hoved af unge poptøser.

Nala og jeg havde været nede og handle og går så hjem.
Nala bære på en pakke wcpapir og går uden snor.
vi skal så forbi et par falske blondine poptøser og deres små klamme chi. Nala går pænt ind i siden og passer sig selv. Så fare den ene rådne chi lige i hoved på hende (den er dog i snor)

ejeren: hold dog styr på din møgkøter din kælling
mig: øhh min hund går pænt har 100% styr på hende. din hund fløj i hoved af min. var dit sprog og hiold styr på din tæppetisser eller giv den mundkurv på
Ejers veninde: fede luder vi burde sparke din klamme køter
Ejer: ja sådan en vammel luder og luder køter burde skydes.
Mig: hold dog jeres mund og pas bedre på jeres hund. sker der mig noget jamen så bliver i meldt. for min hund gik og passede sig selv.

ja flere grimme ord kom fra de to 17-19årige tøser. Jeg gik bare videre og lod som ingen ting. end til deres ene chi slap fri og igen fløj på Nala. Jeg tog den i nakken. og tog den med ind i lejligheden da jeg kunne se blod på Nala´s øre. ringede til politiet og bad dem komme.

politiet gav mig ret i at det var den der havde angrebet og de to piger fik en bøde for hendes hun angreb og fik at vide næste gang de så den hund skule den bære mundkurv. tøsen begyndte at tude og undskyldte mens hendes veninde stod med sin chi i armene og fattede ingen tin g af at det var alvor.

FINT nok at have en modehund men tag dog forhelved og opdrag lortet og bliv voksen.

Nala er heldigvis ok. men har rifter i øre og over næsen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader poptøser og deres tæppesissere
  • #1   16. aug 2011 ej hvor skrækkeligt..sikke en opførsel at have..godt du handlede så konsekvent så de fik en lærestreg

• #2   16. aug 2011 Hvor fedt at politiet kom og gav hende en bøde. Det er sgi lige meget hvad størrelse hunden har, den skal sgu ikke bide. Jeg håber at Nala har det godt oven på den oplevelse.

• #3   16. aug 2011 det var skisme sejt gjort af dig, og fantastisk politiet tog sig af det og handlede korrekt.. men gad virkelig godt se en chi med mundkurv hahaha

• #4   16. aug 2011 Nala har det ok. dog bange for små hunde nu. vi gik i Lunden (parken) her senere og der legede hun da med sine venner dog ikke de små da hun virkede bange for dem. Nala er mit et og alt, og er blevet angrebet før så jeg ser ikke let på det. mener dog bare at sådan en køter burde aflives. en hund der angriber uden grund uanset str og race er farlig for sine omgivelser. næste gang er det måske et lille barn.

• #5   16. aug 2011 Kan godt forstå at du er vred over den opførsel de to unge "damer" udviste, men bliver dog alligevel lidt stødt på manchetterne.

De fleste Chi'er er søde og dejlige hunde og på ingen måde klamme.
    Som med alle andre hunde, så er det som regel ikke hunden der er noget galt med, men derimod det/den som er i den anden ende af snoren.

• #6   16. aug 2011 det var også KUN hendes chi der er åndsvag (klam) ikke alle. trods jeg ikke kan lige racen. men ser dem ofte arrige

den berner der angreb Nala sidste år er også klam, åndsvag, dum og grim i mine øjne. selv om det er verdens smukkeste race.

• #8   16. aug 2011 politiet har 5 min hen til mig og krævede de kom. ellers ville jeg komme til dem med hunden. for ingen hund skal angribe min eller andres hund uden at bøde for det.

det er jo typer som dem der ødelægger rygtet for andre gode hunde. som f.eks listehunde. bare fordi folk ikke kan opdrage deres hunde

MMJ - med tre smukke piger - hvis du læser mit svar til anette p. jamen så er det samme svar til dig

• #9   16. aug 2011 Haha hvor er det dog bare så godt:-) Så kan de små paris Hilton'er så meget lære det. det er så sejt af dig at tage den med ind.-I)

• #10   16. aug 2011 hold da op en opførelse deres forældre skulle have haft en bøde over der deres børns opførelse også

• #11   16. aug 2011 fik faktisk en advarsel af politiet. da de sagde jeg det var selvtægt at tage hunden. men at denne ene gang gik det da det var min hund der blev angrebet og hundens ejer nægtede at jeg kontaktede politiet.

kunne godt se jeg skulle løfte en grand danois med ind.

jeg er bare ked af det skete. havde pigen undskyldt og sikret sig Nala var ok. jamen så havde der jo intet været.

• #12   16. aug 2011 Med den forhistorie, så synes jeg du handlede helt rigtig. Der er kun en vej for den type og det er nultolerance!

• #13   16. aug 2011 Synes at der er alt for mange der har chihuahuaer og andre små hunde, som ikke opdrager dem "for de er jo så små og søde, så de gør da ingen noget!".

Ikke at det er alle der ikke kan finde ud af at opdrage deres små hunde, der er bare nogle der virkelig ikke kan.

• #14   16. aug 2011 Wow, jeg er forfærdet over, at nogen rent faktisk taler sådan til folk?
    Synes du handlede helt rigtigt, når de talte sådan til dig, og at chi'en så kom fri og angreb igen.

• #15   16. aug 2011 Synes du klarede det super godt. Jeg er ikke sikker på jeg havde kunne klare det så diplomatisk. Jeg synes ikke vold er i orden, men er ikke sikker på jeg ville kunne have holdt mig tilbage.

• #16   16. aug 2011 Shit, havde det været mig havde jeg godt nok ikk været så rolig.. smiley

tror måske jeg i arrighed havde spurgt om de sku ha en røvfuld! xD haha

men totalt fedt handlet af dig! smiley

• #17   16. aug 2011 Hold da op for et sprog, jeg er helt målløs! Ja, jeg tager hatten af for, at du kunne bevare roen og overblikket over situationen.

Jeg ved godt, jeg kun er 19 år, men derfor tillader jeg mig nu alligevel at sige "ungdommen nu til dags!" ... Jeg var blevet SÅ gal indvendig - og ved ikke, hvordan jeg havde reageret, hvis jeg var dig. Men igen, super flot tacklet af dig smiley

• #18   16. aug 2011 Maria - lige præcis det jeg tænkte..
    jeg er os kun 19, men tænker bare "sådan skal den lille snottøs ikke snakke til mig" og tænker også at mange idag godt kunne trænge til en god gammeldags dansk røvfuld :0)

• #19   16. aug 2011 Winnie - i Realiteten er det jo tøserne da de ikke havde styr på deres arrige møghund..
    Men tror desværre den ville lande på hunden som bed

• #20   16. aug 2011 Godt gået. Jeg havde været bange for at få tæv, så deres lille møghund havde jeg ikke turde tage! Du styrer.

• #21   16. aug 2011 WOw hatten af for dig....jeg syntes det er det fedeste nogle har gjort i lang tid tumps up.......sådan nogle møgtøser

• #22   16. aug 2011 Synes helt klart også at det er i orden smiley
    konsekvens! smiley

størrelsen er underordnet, hunde skal ikke angribe!

og med den opførsel de tøser lagde for dagen,... ja så bad de sq selv om det...

• #23   16. aug 2011 Hvad er en poptøs???

• #24   17. aug 2011 i mine øjne unge piger der tror de er paris hilton og bare ved og kan alt.

tror de havde det hele i munden. for hvorfor skulle hun ellers tude da politiet snakkede til hende.

Jeg havde også svært ved at holde mig tilbage. men valgte jo at tage deres køter, og det var nok. jeg er glad for Nala IKKE bider (hun smutter bare hjem) , men havde hun gjort jamen så havde jeg taget den der fra.

men om hunden vejer 1,5 kg eller 90 kg skal den ikke bide.

• #25   20. aug 2011 en jeg går til hundetræning med er bange for små hunde, da hun er blevet bidt op til flere gange af dem. så hun hilser kun på store hunde og har selv en stor hund.

• #26   20. aug 2011 Møgtøser :S Det var da helt vildt for et sprog :S

Cool at du tog hunden... Selvtægt eller ej, så var det sgu cool. Og sejt at politiet kom... ;o)

Chier er sindssyg søde, bare synd så få af dem bliver opdraget :o(

• #27   20. aug 2011 Hahaha tog du hunden med ind? LOL smiley Gad godt ha haft dig med da Charlie blev overfaldet af tre klamme gravhunde uden snor. Det har jeg slet ikke nosser til sådan noget.

Kommentér på:
Hader poptøser og deres tæppesissere

Annonce