{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Gammel/nyt HG? {{forumTopicSubject}}

Jeg synes at Lisett stillede sådan et godt spørgsmål i går, at det tåler at blive gentaget og at flere brugere giver deres mening og besyv med.

Jeg er sikker på at hun (Lisett) vil gøre hvad hun kan for, at ADMIN lytter og, kan man håbe, ændre på nogle af tingene herinde :-))

(link fjernet)

Jeg vil forslår for nemheds skyld, at debatten fortsætter inde i tråden/linket, i stedet for her i "min" tråd *SS*

//Karina.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gammel/nyt HG?
  • #1   15. jun 2006 Ska vi nu tage 1 til diskution op.. Du må ikk næcne navne bare lige hvis nogen skulle få en hjerneblødning så du er parat til at modtage alle deres kommentarer og evt.. også anmeldser fordi du nævner navn.. Desværre men sådan er nogle brugere herinde..

• #2   15. jun 2006 karina du må gerne nævne navne når du gør som du gør smiley

synes stadig som i går at det er træls at folk benytter annoncerne som debat steder, det er irriterende at se på! Jo vi skal da gribe ind hvis der sker noget "dystert" men nogen gange går folk amok over de mindste detaljer!

• #3   15. jun 2006 Dani A - hihi du har helt ret i at det nogen gange fryser lidt fra øst - og lidt fra vest, sådan i tilfældige vindpust smiley

Men jeg er sikker på, at Lisett intet har i mod jeg nævner hendes navn her, da det er i forb. med den meget gode tråd hun startede igår.

Alt andet lige, er den meget relevant for alle os brugere og ha og ADmin, vil jeg mene *S*

Sååh jeg holder vejret og håber da ikke jeg får hurtige forfrysninger smiley

• #4   15. jun 2006 Okaj Fyn :-))

Det mente jeg også nok var okay Royale smiley

Kommentér på:
Gammel/nyt HG?

Annonce