1.338 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 49 Svar

skal væk nu............... skal væk nu...............

SØGER GODT HJEM: 7 år gammelt barn. Den ærlige grund, jeg har fået ny hundehvalp og syntes ikke længere jeg har tid til barne. Jeg frygter også at barnet bider min hvalp. Barnet er renligt og up to date med alle vaccinationer. Mangler nyt hjem imorgen, da det ellers vil blive aflivet. Tak. DETTE VILLE DU ALDRIG GØRE MOD ET BARN! HVORFOR SER DU DET SÅ SOM ACCEPTABELT MOD EN HUND? Hvis du ikke kan investere 15 år i din hund, så lad helt være med at anskaffe den.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal væk nu...............
  • #1   13. aug 2011 Skynd dig at slette denne tråd, den har været oppe så mange gange nu, så folk er pænt trætte af denne diskussion - igen igen..

• #2   13. aug 2011 de der ikke kan tåle at høre den, har et gevaldig problem... men hvis den har været her så mange gange, svare de jo nok ikke igen...

• #3   13. aug 2011 Pernille - It´s just getting old..

• #4   13. aug 2011 Årrrh..... hold da op.....Nikita H.....ha ha ha ha..... her er barnet 7 år.... i alle de andre tråde har børnene været ... 2 - 4 - 6 - og 9 år..... så det er da HELT forskellige tråde....... *LOOOOOL*...

• #5   13. aug 2011 ja så lidt forandring er der da.. min er jo 7 he he.. men eftersom den stadig dukker op, så må der jo stadig være det problem...

• #6   13. aug 2011 jeg har en sur teenager på 14 så sæt lige 14år ind i teksten og det så min annonce hehe

• #7   13. aug 2011 jamen det er jo også derfor jeg sælger mit barn.. så min hund ikke bider ham, fordi jeg har ikke opdraget mit barn godt nok til ikke at bide.... nok den forkerte far jeg har til barnet, han var nok bisk....

• #8   13. aug 2011 Rikke s... trykker lige på syntes godt om knappen...

• #9   13. aug 2011 Ja der er forskel, tror ik min søn vil syntes om at gå i snor, skulle hente pinde, spise af en skål og det samme hver dag osv hehe men han lystre når jeg siger sit hehe

• #10   13. aug 2011 Jeg er med vilje gået uden om alle de her tråde, men er alligevel enig, det er altså en ret dårlig grund bare fordi man skal have barn at hunden skal væk.

Min hund skal absolut ingen steder, heller ikke selvom jeg bliver kørt over af et tog, hun er en del af mit liv, og mit liv er formet efter hende, så nemt er det.

Når man anskaffer sig en hund så må man også være klar til at tage det ansvar og tid der skal bruges, ikke bare sælge/aflive hunden bare fordi livet ændrer sig.

Folk der laver det nummer skulle have tænkt sig om allerede inden de anskaffede en hund.

Det her indlæg giver nok en masse møgfald, men det er min ærlige mening.

• #11   13. aug 2011 spring farlig bombe....... altid sjovt at smide på farmen...

• #12   13. aug 2011 the o.. men ikke alle deler den mening desværre kan vi jo se...

• #13   13. aug 2011 Med andre ord, der er mange der bare ikke tænker sig om.

En hund er ikke bare et dyr, det er et ansvar for livet !

• #14   13. aug 2011 NITTIB - Nårh, ja, kæmpe forskel, så er tråden jo relevant alligevel! smiley

• #15   13. aug 2011 nemlig.. tror bare den lukkes der.. skal vist herind en dag jeg har mere tid.. kan se lidt ud fra mange af trådene herinde at her stadig er meget hønsegård i den.. he he..

ha en forsat god weekend, nu vil jeg ud og se hvor stort en huld hunden har fået gravet, sidst kunne hun komme halt ned i det....

• #16   13. aug 2011 pernille, du skal bare fortælle hende, at de spiser hunde i Kina, så skal hun nok stoppe med at grave hehe

• #17   13. aug 2011 Det har jeg prøvet med min, det virker ikke - har en mistanke om hun forsøger at grave helt igennem bare for at se om det passer smiley

• #18   13. aug 2011 Enig eller ej. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor man bliver ved med at hælde benzin på dette bål?

• #19   13. aug 2011 Det er vel et frit forum ?

Okay det er ret styret af de normale folk der har én mening, og hvis man ikke er enig så er man fjenden.

Debatten fejler ikke noget, folk skal bare lade være med at kaste med sten !

• #20   13. aug 2011 The O - men synes du ikke efterhånden at debatten har kørt længe nok?

"Okay det er ret styret af de normale folk der har én mening, og hvis man ikke er enig så er man fjenden."
    - Var den til mig?

• #21   13. aug 2011 Det er så mærkeligt det her

• #22   13. aug 2011 Den er ved at blive trættende...

• #23   13. aug 2011 Line J

Tja, det ved jeg ikke, var den ?

Jeg har min mening, og hvis folk ikke er enige så er det bare synd og skam, jeg bliver ikke sur eller negativ over det som så mange andre herinde.

Det er en fri debat, men desværre kan folk ikke finde ud af at holde det i en sober tone, og det ender i undskyld sproget mudderkast hver eneste gang.

Man må forvente folk ikke er enige, men altså.

• #24   13. aug 2011 The O - hold da op du er hurtig med fordommene. Jeg har slet ikke nævnt noget om at jeg var enig eller ikke enig, men du antager ligesom bare at jeg er uenig med dig?
    Så vidt jeg kan se er du den eneste herinde som gør det til mudderkastning.
    Ja det er en fri debat, og selvfølgelig har du lov at ytre din mening, men hvorfor så ikke gøre det i en af de mange tråde som allerede er oprettet til dette emne?

• #25   13. aug 2011 Line J

Den var faktisk ikke møntet på dig, jeg ville bare se hvor nærgående du blev.

Der har jeg så mit svar smiley

Præcist hvorfor skal det være forbudt at oprette en tråd bare fordi der måske er 400 andre om det samme, så skal det måske også være forbudt at oprette en tråd om aftensmad, hundenavne osv, dem er der jo også de første 400 af.

Det er skam ikke mudderkast, det er blot kendsgerninger.

• #26   13. aug 2011 The O - LOL...

• #27   13. aug 2011 Line J

Jeg har intet imod en god debat, men en ting der virkelig gør mig negativ er når andre ikke kan acceptere ens mening og holdninger, og skal trække deres ned over hovedet på en.

Jeg har mine meninger, og respekterer også andre har deres, mere er der ikke at sige.

Debatten er slut for mit vedkommende.

• #28   13. aug 2011 The O - debatten har været slut længe for mit vedkommende..

• #29   13. aug 2011 Folk der ikke kan se forskellen på børn og hunde er der noget galt med.

Selvfølgelig elsker man hunden p*sse højt, men følelser for ens barn kan ALDRIG erstattes med en hund på den måde.

Forstil jer at I blev smidt ud af jeres hjem og skulle flytte hurtigst muligt. I skal vælge mellem at have hunden eller barnet med - hvad gør man?

• #30   13. aug 2011 samligne hunde med børn kan man måske ikke.

men i min verden har jeg viet mit liv til mine hunde..det samme vil jeg gøre til mine børn..ville aldrig smide mine børn væk og heller ikke med mine hunde..i hvert fald ikke frivilligt og grunden til det sku gå så galt vil jeg slet ikke kunne forstille mig..

dårlig samligning måske.. god pointe ja:)

• #32   13. aug 2011 majbritt: ej der blev jeg lige klogere..vidste ikke der os var forum på gul og gratis:D:D

• #33   13. aug 2011 nu er den tekst jo ironisk ment og stadig tankevækkende

• #34   13. aug 2011 fint byt ordet barn ud i teksten, men ordet gammel hund..... den ser vi jo også tit...

Rikke s jeg har faktisk sagt det til hende her i morges... men lidt som om det ikke sev ind.. he he

• #35   13. aug 2011 hahaha jeg sagde det til Tessa da hun var lille, hun holdte op og jeg er overbevist om, at det fordi jeg fortalte hende om Kineserland hehe (NOT)

• #36   13. aug 2011 vi er hos min kæreste lige nu, og det er ikke længe siden der er blevet høstet her, så der er masser af mus herude lige nu, det er jo nok dem hun leder efter...

• #37   13. aug 2011 hehe det kan være, frisk føde hehe

• #38   13. aug 2011 Ville finde det helt forståeligt at sælge et barn. 7 år, så er de jo ikke nuttede længere og bare møgirriterende...

• #39   13. aug 2011 trustno1 -- hahaha ja:P

• #40   13. aug 2011 hahaha det jo det og min Teenager på 14, han er til tider os billig til salg

• #41   13. aug 2011 blir lettere irriteret over disse sammenligninger....
    En hund er et DYR og et barn er et MENNESKE... Lad dog for pokker være med at sammenligne....

krøller også tæer når folk opfatter deres hunde som deres babyer...
    ja jeg kan godt finde på at sige : kom hen til moar, eller hvad så min lille baby, men det er i sjov og ikke ment så alvorligt som visse typer kan mene det.
    Nogle der ikke kan få børn betragter bogstaveligt deres hund som et barn, og det er for meget..tilægger dem menneskelige følelser og begreber.. nej tak siger jeg.

• #42   13. aug 2011 Jeg kan simpelhen ikke forstå at normalt begavede mennesker insistere på at samligne børn og hunde på den måde...!

• #43   13. aug 2011 mine hunde er mine "babyer".. men derfor kan jeg alligevel godt se, at det nogle gange virkelig er bedst for hundene at blive solgt... man skal altid tænke på hundens bedste, fremfor at beholde dem for enhver pris.. hvis jeg ikke længere kunne dække mine hundes behov for aktivitet og omsorg, så ville jeg da LANGT hellere sælge dem, end at se på at de bliver forsømt.. ikke ensbetydende med at jeg ikke ville prøve alt tænkeligt for at beholde dem, men hvis det bare ikke kunne lade sig gøre, ja så ville jeg tænke på hundenes ve og vel, fremfor min egen egoistiske ønske/lyst til at beholde dem..

• #45   13. aug 2011 har heller intet imod at folks hunde er deres babyer i deres øjne.
    især dem der ikke kan få børn og måske ønsker det..eller dem der ikke kan finde kærligheden og derfor giver alt deres kærlighed til deres hunde..
    det fint for mig og kan ikke se problemet i det..vi alle forskellige og vi har sikkert alle forskellige forhold til vores hunde..
    tvivler på folks putter deres hunde i en vugge og giver dem nat flaske bare fordi de kalder dem babyer:)

mine hunde er nu også mine små yndlings babyer

• #47   13. aug 2011 Camilla Ja:)

• #48   13. aug 2011 og der er slet ik nogen der kan se ironien i denne tråd,, at den nok er til for at lave lidt sjov ud af tingene.. At hele pointen er blot, at fol skal tænke sig lidt om før de får hund og ja andre dyr.. selvfølgelig er børn og dyr ik det samme, havde det været det, havde vi nok set flere børn i hundegårdene rundt om i landet og børn i hundepensionerne hehe

• #49   14. aug 2011 Så pointen er vel så at det er ok at sælge sin hund når man får børn, men ikke omvendt. Hmm tror bare jeg hopper i seng. Så ser jeg om jeg kan bytte min hund væk i morgen, til en ny og mere smart i morgen.

• #50   14. aug 2011 Rikke S

fuldstændig enig.....
    indlægget er i mine øjne læst ang alle de anoncer der er rundt omkring på nettet hvor hunde sælges og gives væk i mange tilfælde på løse grundlag..
    at folk tænker sig lidt om inden de anskaffer sig en hund ...

alle ved sgu da at ingen mor eller far ville sælge eller give sit barn væk pga en hund eller noget andet ..
    men mange vil bare have en diskution igang ved at se alvoren i indlægget ..
    jeg kan selv se det sjove i den . og jeg har da 2 store drenge og jeg ville sgu da aldrig nogen sinde drømme om at sælge dem for noget som helst i verden . ville sgu gå igennem ild og vand for mine drenge ..

men vi læser og forstår forskellige og det er det og sådan er det smiley

• #51   14. aug 2011 Er der nogen her som ikke kan se det sjove i denne tråd ? Hvis i er så irriterede over den , hvorfor springer i den så ikke over ?? Vor herre bevares !!!!

• #52   14. aug 2011 lige præcis Bonnie L

Kommentér på:
skal væk nu...............

Annonce