{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

Så er det imorgen det sker :O {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ned og tusses for aller første gang...
Skal have en på maven, men jeg har aldrig prøvet det før, jeg ville gerne have gode råd fra nogen a jer der har prøvet om hvor ondt det gør og hvordan man bedst plejer den og sådan...

Håber nogen vil hjælpe mig lidt med at falde lidt til jorden igen da jeg er meget nervøs...

Har dog 2 pircinger men kan jo nok ikk samlignes med...
God dag til jer alle.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det imorgen det sker :O
  • #2   10. aug 2011 ca 1 time tror jeg...
    Men nu min kæreste skal os have en imorgen men har os en i forvejen han siger det brænder sådan i huden når de laver den ?
    Er det rigtigt at omridset er det der gør mest ondt ?

• #4   10. aug 2011 Holder på, at det er mere smertefuldt at blive piercet end tatoveret smiley

• #5   10. aug 2011 Uha ja det kan jo os være man bliver bidt a det... smiley
    Nu er jeg pircet (staves) i navlen og i tungen så ved jo ikk om der er andre a jer der os er det heeeh...
    Men hvad gør man så hvis man nu ikke kan tåle den ?

• #6   10. aug 2011 Maven er et rimeligt følsomt sted, men det kommer også helt an på hvordan man er af bygning. Jeg er en rigtig tøse-tøs og MEGET spinkel og skulle have min på maven også, tror også du mener det er der du vil have? (se evt. mit galleri)
    Men jeg synes det var RIGTIG smertefuldt og jeg rystede over det hele, kunne slet ikke styre mig krop! Men altså den var jo det hele værd og det har ikke holdt mig fra at planlægge flere!
    Dog vil jeg sige at efter min mening er piercinger INGENTING i forhold til at blive tusset - langt mere smertefuldt og tager længere tid smiley

• #8   10. aug 2011 Maria jeg kunne evt sende billedet til dig haar det liggende det som jeg skal have lavet...

Nej man kan self ikke fortryde heeeh...

Men jeg må se imrogen hvordan det kommer til at gå da jeg er en pige på 23 1.58 høj og 43kg så der er jo ikke langt ind til knoglerne...

• #9   10. aug 2011 Altså det er kun MEGET få mennesker der ikke kan tåle den blæk nogle tatovører bruger, men mener også kun det er "beskidte" og uprofessionelle steder det sker!

Men altså du kan jo ikke finde ud af det på andre måder end at blive tusset, så medmindre du vil have en sort prik et eller andet sted er det jo bare at springe ud i det smiley

• #10   10. aug 2011 Det var ikke meget, jeg er ca. 159 og vejer så 45 så vi er nok lige spinkle smiley
    Hvis det er der du vil have den vil jeg ikke lyve for dig: Det kommer til at gøre ondt, især når han er tæt ved knoglen og (hvis du skal have den "langt" ned som jeg) gør det også ondt der synes jeg.. Men helt klart smerten værd, er super glad for min smiley

Du må gerne sende billede: maria@voltax.dk

• #11   10. aug 2011 Maria det er noget alla det du har altså ikke samme mønster og heller ikke helt så stor men ja der omkring hvor din den sidder....
    Ja jeg må prøve at springe ud i det andet er der jo ikke at gøre ved det.. smiley

• #12   10. aug 2011 det gør jeg lige er det sådan jeg lige kan tilføje dig på man da det der med mail er jeg ikk så go til

• #13   10. aug 2011 Jo gør du bare det :o)

• #14   10. aug 2011 Uha maria tak fordi du er så ærlig omkrig det smiley

• #15   10. aug 2011 Maria jeg fandt ud a det med den mail så den er sendt til dig smiley

• #16   10. aug 2011 Emla creme, så er det smertefrit.

• #17   10. aug 2011 Hvor får man det henne og hvad er prisen på det ?

• #18   10. aug 2011 Ja det er jo faktisk samme sted hehe
    Du skal lige spørge din tatovør om han vil tatovere dig med elma på, har hørt fra nogen at det er sværere at tatovere på det.. kun noget jeg har hørt

• #19   10. aug 2011 Aner ikke hvad det er .... Men ja vil lige høre ad smiley

• #20   10. aug 2011 Jeg ville personligt aldrig få lavet en tusse på maven, tænk på du nok bliver gravid en dag, så er det ikke sikkert den tusse er ret pæn efter en graviditet. Jeg har selv et par stykker, den ene øverst på min ene skulder, den anden lige over det ene bryst. Held og lykke med det :o)

• #21   10. aug 2011 Den tanke har jeg os tænkt... Men ville os gerne have en på foden men de siger det gør så ondt at få den der og et sted skal jeg jo starte...

• #22   10. aug 2011 Langs benet evt. på siden eller snoet om benet? så kan man da rigtigt vise frem ;o)

Ellers en ret så flot en du har fået lavet Maria :o) den sidder så mere ude på hoften end maven synes jeg ;o)

• #23   10. aug 2011 Ja det var måske en ide men nu bøvler jeg meget med mine knæ og kan resikere at skal under kniven igen så er utrolig følsom på det område... smiley

• #24   10. aug 2011 Oh, håber det går godt med dit knæ!! Det kunne også være fra håndledet og op. Håber lige gyldig hvad at du bliver glad for din tusse ;o)

• #25   10. aug 2011 Ja men der vil jeg gerne have mine børns navne til at stå når jeg nu får nogen så den plads holder jeg helst fri heeeh smiley

• #26   10. aug 2011 det er yderst sjældent, at folk er allergiske overfor tatoveringsfarve smiley og hvis det endelig er, plejer det at være de andre farver, end lige sort ..... men er du nervøs, kan du få det testet..... tror dog ikke det er noget man rigtigt gør i her i dk smiley
    og evt allergi, har intet med tatovøren at gøre.... om han tatoverer i en fin biks eller på en markedsplads....

i tiden efter skal du smøre, smøre, smøre og så lige smøre lidt mere....
    ingen sol og ingen klorvand... du må ikke klø i den, og prøv så vidt muligt, at have tøj på der IKKE skraber mod tatoveringen..... smiley

men er helt sikker på at din tatovør fortæller alt det du har behov for at vide smiley

husk, at den bliver GRIM hvis du bliver gravid, og at den ikke kan fjernes igen, uden at det er MEGET smertefuldt, og giver et ar der garanteret, er grimmere end tatoveringen.....

vælg en dygtig og erfaren tatovør...

og så held og lykke med dit projekt, og god fornøjelse smiley

håber du bliver glad for den ;o)

• #27   10. aug 2011 Jeg har fundet en rigtig go en smiley
    Og jeg tror nok jeg skal blive glad for den, der er ikke i mit forhold planlagt nogen børn da kæresten har 2 fra inden min tid såe smiley

• #28   10. aug 2011 Hm jeg har det sådan lidt:
    Jeg er ung og super glad for min tatovering nu, jeg har "maven" til at kunne vise den frem. Jeg regner dog ikke med at jeg efter graviditeter skal vise maven så meget frem smiley

• #29   10. aug 2011 Nej det er jo det Maria....
    Jeg har os bestemt mig for at det bliver den.... Smiler....

• #30   10. aug 2011 Maria, nu sidder din også sådan at den nok stadigvæk vil være pæn selvom du en dag bliver gravid, dit maveskin vil nok ikke være det (nogen er dog heldige) men så når du kigger ned er den stadigvæk fin, jeg ville nok personligt være ked hvis jeg havde en siddende så den ville blive grim at se på efter en graviditet.

Synes godt om hvad -T&M Hysted - skrev ;o) god information.

Jenny, det havde vi heller ikke helt planlagt, men ting kan hurtigt ændre sig ;o)

• #31   10. aug 2011 Ja det er jo det de kan....
    Men min kommer til at sidde nogenlunde som den Maria har...

Kommentér på:
Så er det imorgen det sker :O

Annonce