Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hjemmeside
  • #1   4. aug 2011 Jeg kan ikke komme ind på linket!

• #2   4. aug 2011 Ved heller ikke lige hvad der skete, men nu virker det igen smiley

• #3   4. aug 2011 Nu kom jeg ind - så tager lige et kig smiley

• #4   4. aug 2011 Ha ha jer kender jeg jo smiley

Jeg skulle have udstillet en af dine hunde engang i Billund, hvis altså de begge var gået videre, det gjorde de ikke, så derfor kunne din handler selv klare det. Jeg tror du var i Usa dengang ;-))))

Rigtig fin hjemmeside og smart med llink til hundeweb!!! Jeg kan surfe rundt derinde på hundeweb, men kan folk der ikke er det også bare komme ind og surfe rundt?
    Fin overskuelig.
    Ang bilelder har du kun lagt et ind under hver profil, så jeg kan ikek lige vurdere, hvor nem de sider er at bladre i, jeg synes billedsiden tit er ret dårlig på diverse hjememsider, men håber du får lavet en smart og brugervenlig fotoside.

• #5   4. aug 2011 Nej hvor sjovt.. Ja, det kan godt passe.. Havde vist Tina til at udstille dem for mig på et tidspunkt, kan ikke lige huske hvorfor..

Nej, det er kun dem der er på Hundeweb der kan komme ind og se den desværre, så skal have fundet ud af noget andet..

Mht billeder, kan du gå ind under fotos til højre i hundenes menu, så skulle der meget gerne komme et album frem med en 5 billeder i hver.. Har ikke fået lagt flere ind endnu..

• #6   4. aug 2011 Yes det var Tina smiley
    Men jeg passede den ene hund imens hun handlede den anden, og aftalen var, at gik begge videre skulle jeg gå med den ene smiley

• #7   4. aug 2011 Den ser rigtig godt ud. Jeg står selv og skal have lavet en. Må jeg spørge til hvilket program har du brugt?

• #8   4. aug 2011 Kennelmor !: Jamen kan faktisk godt huske der var et eller andet smiley

Nini: Har lavet den hos One.com

Kommentér på:
Ny hjemmeside

Annonce