er satme så ked af det ;O( {{forumTopicSubject}}
Jeg var til "jobsamtale", hos manpower som vikar, for at prøve dette........hun var simpelthen så sød og forstående, skal lige siges jeg har haft en svær depression og stress, så er først ved at komme ovenpå efter 2 års tid... Hun ville rigtig gerne hjælpe mig med at finde et stille og roligt vikar job, som jeg ikke skulle tumle med for meget, og hun har så hjulpet mig ind på et kontor og sidde og være piccoline.....Super dejligt for det kan jeg vældig godt lide, jeg havde nogle aftens timer på mit gamle arbejde med at være lidt i omstillingen så lidt kendskab havde jeg dog til det.
Men jeg får så et job igennem manpower med at være piccoline, og jeg glæder mig rigtigt meget til at starte, og jeg startede så idag...Det er fint de hilser mig pænt velkommen og hun forklarer og forklarer det er så fint nok....
Men da de fleste mennesker mødte ind, så siger den ene læs lige din mail og hende der oplærer mig griner og siger ja prøv lige at læs din mail.....og her tænker jeg om den evt. er bemyndet på mig...Ham der har sendt mailen sidder så lige bag mig så hvis jeg vender mig kan jeg jo se lige hvad han har skrevet, men fik kun set mit navn intet andet.
Når men jeg gider ikke spekulere så meget over det......Men til frokost er der så bare ingen der gider snakke med mig jeg sidder helt forenden af bordet og jeg sad ved siden af hende der oplæere mig og hun vendte mig ryggen ingen sagde noget som helst til mig .....Følte mig rimelig dum..
Men så fik jeg noget galt i halsen og begynder jo at hoste, så siger jeg til min chef puha der satte sig et eller andet fast og hun svarer vredt... JA DEt kunne jeg godt høre.....
Tænker bare her, her er jeg virkelig ved at bryde sammen......bare jeg skriver det her tudbrøler jeg...
Hvad mener i, er jeg for sart? eller er det bare fordi jeg er bange for at komme ud for det samme jeg gjorde før firmamobning i 3 år og altid ked af det når jeg kom hjem ....Kan virkelig ikke følge med i det her mere
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 272 Svar: 1.865
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.975
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.113
Ja tror også jeg må gøre jeg kan slet ikke klare det, ellers må jeg sige jeg ikke kan det
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 257 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.536
- Jeg har også fået konstateret slem depression nu, pga. alt det jeg har været igennem..
Mange ville sikkert kalde dig følsom, men forstår dig godt, det virker ret ondt, det der.
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 37 Hunde: 7 Emner: 149 Svar: 2.504
jeg går selv med en depression og jeg er også ved at starte blidt op, (jeg har så heldigvis min dygtige sags behandler i ryggen) og jeg glæder mig sygt meget, men ihh det ville være alt ødelæggende hvis det viste sig at være sådan nogle idioter
ALT held og lykke herfra,,
KRAM
feb 2008
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.225
Inden du lader dig gå helt ned over noget, der muligvis slet ikke er noget, så synes jeg du skal prøve at læse den...
Måske kan du have taget fejl, fordi du er bange for mobning, og derefter blevet ked af det og have ændret dig... Det kan være årsagen til at folk har taget lidt afstand.....
Som en ond cirkel...
feb 2008
Jeg ønsker dig alt held og lykke, det er en svær tid at komme igennem uden tvivl, man føler sig intet værd.. selvom man er en milliard værd hvis ikke mere..
Men tusind tak for kram det varmer
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 257 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.536
Ikke fordi det var et dårligt sted, det var bare for tidligt, og presset var for stort med så mange mennesker.
Jeg holdt 1½ måned, før jeg brød sammen på arbejdet og sagde op. Min far er stadig efter mig for det, 3 måneder efter.
feb 2008
Camilla.
Ja jeg håber det skam, at det bare var mig der måske var lidt for påvirkelig... men jeg syntes nu ikke det er sin ret at vende folk ryggen, det er så ubehøvlet
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 662
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.225
feb 2008
Camilla.....Ja det vil jeg prøve, det kan jo godt være min fortid der gør det.....hvor jeg hverdag blev hånet og grint af af min gamle chef
feb 2008
Tusind tak for dine fortrøstende ord.. jeg sender også dig et varmt kram.
og så vil jeg gå i seng og prøve og se om det ikke bliver bedre i morgen men tusind tak alle sammen for jeres søde ord og hjælpende midler .
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 903
Det er jo ikke sikkert der har været noget ondt i det, men at du er lidt for følsom og har overfortolket hvad der er sagt og gjort.
Syntes du skal komme afsted i morgen tidlig igen. Og så prøve ikke at overanalyserer alt hvad folk gør og siger. Træk vejret dybt og tro at folk omkring dig vil dig det bedste.
feb 2008
feb 2008
feb 2008
er satme så ked af det ;O(