{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

er satme så ked af det ;O( {{forumTopicSubject}}

Jeg var til "jobsamtale", hos manpower som vikar, for at prøve dette........hun var simpelthen så sød og forstående, skal lige siges jeg har haft en svær depression og stress, så er først ved at komme ovenpå efter 2 års tid... Hun ville rigtig gerne hjælpe mig med at finde et stille og roligt vikar job, som jeg ikke skulle tumle med for meget, og hun har så hjulpet mig ind på et kontor og sidde og være piccoline.....Super dejligt for det kan jeg vældig godt lide, jeg havde nogle aftens timer på mit gamle arbejde med at være lidt i omstillingen så lidt kendskab havde jeg dog til det.

Men jeg får så et job igennem manpower med at være piccoline, og jeg glæder mig rigtigt meget til at starte, og jeg startede så idag...Det er fint de hilser mig pænt velkommen og hun forklarer og forklarer det er så fint nok....

Men da de fleste mennesker mødte ind, så siger den ene læs lige din mail og hende der oplærer mig griner og siger ja prøv lige at læs din mail.....og her tænker jeg om den evt. er bemyndet på mig...Ham der har sendt mailen sidder så lige bag mig så hvis jeg vender mig kan jeg jo se lige hvad han har skrevet, men fik kun set mit navn intet andet.

Når men jeg gider ikke spekulere så meget over det......Men til frokost er der så bare ingen der gider snakke med mig jeg sidder helt forenden af bordet og jeg sad ved siden af hende der oplæere mig og hun vendte mig ryggen ingen sagde noget som helst til mig .....Følte mig rimelig dum..

Men så fik jeg noget galt i halsen og begynder jo at hoste, så siger jeg til min chef puha der satte sig et eller andet fast og hun svarer vredt... JA DEt kunne jeg godt høre.....

Tænker bare her, her er jeg virkelig ved at bryde sammen......bare jeg skriver det her tudbrøler jeg...

Hvad mener i, er jeg for sart? eller er det bare fordi jeg er bange for at komme ud for det samme jeg gjorde før firmamobning i 3 år og altid ked af det når jeg kom hjem ....Kan virkelig ikke følge med i det her mere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er satme så ked af det ;O(
  • #1   3. aug 2011 Jeg er ihvertfald blevet meget følsom, og det er virkelig vigtigt at lytte til sn krop..

• #2   3. aug 2011 læste du ik mailen så? var den ik til dig ? Ellers så spørg dem da om der er noget galt eller de har et problem, for du føler noget er galt?

• #3   3. aug 2011 tror også bare jeg slet ikke er klar oveni hovedet.. det er bare rimelig føltsomt det her, kan slet ikke klare det. jeg plejer altid at være smilende men jeg kunne ikke engang smile derinde idag.

Ja tror også jeg må gøre jeg kan slet ikke klare det, ellers må jeg sige jeg ikke kan det

• #4   3. aug 2011 Puha, det ville jeg slet ikke kunne klare.
    - Jeg har også fået konstateret slem depression nu, pga. alt det jeg har været igennem..
    Mange ville sikkert kalde dig følsom, men forstår dig godt, det virker ret ondt, det der.

• #5   3. aug 2011 Snak med Manpower smiley for den lorte arbejds plads skal SATME ikke behandle dig som lort smiley du er meget mere værd smiley
    jeg går selv med en depression og jeg er også ved at starte blidt op, (jeg har så heldigvis min dygtige sags behandler i ryggen) og jeg glæder mig sygt meget, men ihh det ville være alt ødelæggende hvis det viste sig at være sådan nogle idioter smiley

ALT held og lykke herfra,,

KRAM

• #6   3. aug 2011 Sandra......det er bare ikk sjovt at være igennem, det er så hårdt så det gør helt ondt....man føler alle griner af en og ingen kan lide en......Men idag rumlede alt det op jeg følte før.....og jeg er bare så bange for at falde ned igen det er helt vildt.

• #7   3. aug 2011 Læste du den mail senere?
    Inden du lader dig gå helt ned over noget, der muligvis slet ikke er noget, så synes jeg du skal prøve at læse den...

Måske kan du have taget fejl, fordi du er bange for mobning, og derefter blevet ked af det og have ændret dig... Det kan være årsagen til at folk har taget lidt afstand.....
    Som en ond cirkel...

• #8   3. aug 2011 Fritte mor......Tusind tak for hjælpen, ja jeg må snakke med dem i morgen der er intet andet at gøre..

Jeg ønsker dig alt held og lykke, det er en svær tid at komme igennem uden tvivl, man føler sig intet værd.. selvom man er en milliard værd hvis ikke mere..

Men tusind tak for kram det varmer

• #9   3. aug 2011 Jean; Kan jeg virkelig godt forstå. Jeg brød også sammen, da jeg begyndte at arbejde igen, kun en måned efter at jeg var faldet HELT ned.
    Ikke fordi det var et dårligt sted, det var bare for tidligt, og presset var for stort med så mange mennesker.
    Jeg holdt 1½ måned, før jeg brød sammen på arbejdet og sagde op. Min far er stadig efter mig for det, 3 måneder efter.

• #10   3. aug 2011 Trine....Ja det kan det selvfølgelig være, det håber jeg da.. men jeg følte bare at det var mig den var gal med.

Camilla.

Ja jeg håber det skam, at det bare var mig der måske var lidt for påvirkelig... men jeg syntes nu ikke det er sin ret at vende folk ryggen, det er så ubehøvlet

• #11   3. aug 2011 har os svær deprission og er lige startet på udd igen .. var heller ikk spændt på at starte men de alle tog godt imod mig og det hjalp virkelig meget.. syns os du sku tage en snak med chefen eller dem der arbejder der, og måske fortælle om dine problemer og sådan .. eller spørge om de har problemer med dig ? for som de andre siger livet er sku for kort til en dårlig arbejdsplads, hvis de ikk kan behandle en ordenligt skal man bare ikk være der. og du fortjener sku ikk at bliv behandlet sådan jean. .

• #12   3. aug 2011 Jean - enig.. Men måske du bare har været ked af det og sårbar, og derved overfortolket det hele... Jeg synes du skal prøve at tale med nogen om det derude, så i kan få taget fat om hvad det i virkeligheden handler om. Du fortjener da at være glad derude...

• #13   3. aug 2011 Laura og patrick.....Puha ja den er ikke sjov overhovedet. men jeg håber min dag i morgen bliver lidt bedre.. jeg prøver at snakke med dem i morgen.

Camilla.....Ja det vil jeg prøve, det kan jo godt være min fortid der gør det.....hvor jeg hverdag blev hånet og grint af af min gamle chef

• #14   3. aug 2011 Trine....det er godt nok ikke godt, håber ikke det er slemt.. men ja nogle mennesker forstår ikke andre desværre... Det håber jeg også.

Tusind tak for dine fortrøstende ord.. jeg sender også dig et varmt kram.

og så vil jeg gå i seng og prøve og se om det ikke bliver bedre i morgen men tusind tak alle sammen for jeres søde ord og hjælpende midler .

• #15   3. aug 2011 Det kan godt være det lyder lidt hårdt, men det er altså ikke sådan ment....men kunne det tænkes at du ser "spøgelser" fordi du før har været i en træls situation?

Det er jo ikke sikkert der har været noget ondt i det, men at du er lidt for følsom og har overfortolket hvad der er sagt og gjort.

Syntes du skal komme afsted i morgen tidlig igen. Og så prøve ikke at overanalyserer alt hvad folk gør og siger. Træk vejret dybt og tro at folk omkring dig vil dig det bedste.

• #17   4. aug 2011 Hej alle i havde meget ret, jeg så spøgelser det helt sikkert......idag var simpelthen en rigtig god dag:) ...tror bare jeg var bange for at få alle de gamle følelser igen, men jeg kom ind på livet af folk.....og nej tog ikke snakken med dem.. da min chef selv kom ind på om jeg ikke havde en meget bedre dag i dag . hun havde godt kunne mærke det på mig igår.. Men vi fik en rigtig god snak og ja nu glæder jeg mig til at komme på arbejde

• #18   4. aug 2011 trine......Ja det er super fedt, jeg aner ikke hvor alle de følelser kom fra igår. men nu ser jeg fremad:)

• #20   4. aug 2011 O&N&G.....Tusind tak, ja det er rigtig fedt jeg lyttede til jeres råd, og prøvede at være udadvendt og det hele og jeg fik så meget ros af alle sammen, så jeg kunne jo slet ikke få armene ned, :)... og tusind tak for det

Kommentér på:
er satme så ked af det ;O(

Annonce