{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Jeg har gjort det umulige .......... :-) {{forumTopicSubject}}

Jeps .........

I dag havde jeg en aftale med min veninde om at vi skulle ind til byen og kigge ALLE forretningerne ud......

Men men men , jeg har jo også besluttet mig for at spare lidt op....

Så jeg sagde til mig selv

- du har masser af alt , det eneste du behøver er en lille bitte sort taske der kan hænge skråt over skulderen og så nogle såler til mine sommerstøvler fordi der er lidt for store!!!

Det sagde jeg så til mig selv og jeg har åbenbart lyttet efter for efter 9 timers bytur kom jeg hjem med ......

- et par såler pris 69 kr
- en lille sort taske pris 80 kr

Så fik vi en bagels og noget Chai latte ( føde er fair ellers dør jeg jo ) senere lidt vandmelon og kildevand

Hold kæft hvor er jeg bare FOR god ......... smiley
Kan i slå den tøser ??? og ikke noget med at glemme , lyve , underdrive noget , vel ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har gjort det umulige .......... :-)
  • #1   1. aug 2011 Ps ......

jeg er lige nødt til at sige det igen.......

- hold kæft hvor er jeg god smiley

• #2   1. aug 2011 Det gør jeg tit.... Kigger, men er ski for nærrig

• #3   1. aug 2011 Så er du også bare FOR god , jeg har ALDRIG prøvet det før smiley

altså at sætte mig en begrænsning og kun gå efter hvad jeg reelt har behov for smiley

• #4   1. aug 2011 Var inde i byen for et par uger siden - havde været til tandlæge. Jeg HADER tandlæger - og dommen lød da også:

- en tand skal enten rodbehandles eller trækkes ud
    - 2 huller laves

Så en tandrensning senere (og en ny tid) så ville jeg ud og trøsteshoppe. Forretning efter forretning .. men nej .. jeg var utrøstelig. Det endte med, at jeg købte en is med 2 kugler og guf, og kørte hjem. Antal penge brugt; kr. 30 til parkering og kr. 23 til is :o)

• #6   1. aug 2011 Og ... jeg er nødt til at sige det her.......

Kæft , hvor må det være en kedelig tur...... ha ha ha ......jeg ville ALDRIG have overlevet.......... fordi....
    Jeg mangler ikke såler....... bruger ikke små tasker....er ikke vild med bagels..... drikker ikke chai latte'.............hmmm.. vandmelon..... og vand... tjaaaa... kan bedre lide Cola.

Jeg var kommet tudende hjem.... UDEN AT KØBE NOGET..... Wrææææl..
    *LOOOOOOOL*

Ok..... Ærligt ????????.... godt gået ...:o)

• #7   1. aug 2011 wauw ret imponerende må man sige smiley Tror ik jeg havde kunnet gøre det

• #8   1. aug 2011
    *NITTIB*

Er du overhoved klar over HVOR mange lækre mænd der er i KBH lige nu hvor alle turisterne er her ??

Uhhh , hvor blev der kigget ud , allevegne .....

• #9   1. aug 2011 LÆKRE MÆND? ...... hvor hvor?

• #10   1. aug 2011 Alle steder ............syntes jeg altså .........hehe
    eller er jeg bare sulten mons tro ?? hehe

• #11   1. aug 2011 Jeg skal vist til at komme lidt mere ud ;o)

• #12   1. aug 2011 Rotterne - haha, det lyder som noget jeg NÆSTEN kunne finde på smiley min kæreste er begyndt at lave sjov med, at han bliver nød til at gemme sit dankort for mig når han sover.. for tænk nu, hvis jeg vågner midt om natten og har lyst til at shoppe på nettet og han ikke er vågen til at stoppe mig smiley

ej, jeg er ikke så slem.. jeg synes tit at jeg er ude og shoppe efter tøj, men bare ikke kan finde noget jeg ville have smiley
    sidst jeg var i kbh havde jeg 10.000 kroner sparet sammen som der stod shopping på.. og jeg fandt kun sølle 2 par bukser, et par sko og en enkelt bluse.. jeg var grædefærdig da vi skulle hjem igen..

men seriøst, hvad sker der også lige for det tøj der er moderne lige nu? gu vil jeg da ej have skrig pink bukser, eller en bluse der viser min mave smiley

• #13   1. aug 2011 Den kan jeg ikke stikke. Selvom jeg ikke har været uden for en dør i dag, så har jeg alligevel haft muligheden for at bruge penge. Så vi har i dag købt en ny (gammel bil), med masser af plads til hundene og perfekt når vi skal være mange i bilen. Hele 7 må der være.

Skal dog først hente den i næste uge, og den kommer ikke på plader før vores gamle bil er solgt privat. For 3 biler har vi trods alt ikke brug for - det er fråds.

• #14   1. aug 2011 Det her indlæg gav mig en stor lyst til at shoppe...

• #16   1. aug 2011 line A - nu har vi så heldigvis lov til at bruge vores penge forskelligt smiley 1og jeg eeeeelsker nyt tøj.. og hvis jeg har pengene til det, så er det jo bare skønt..

Kommentér på:
Jeg har gjort det umulige .......... :-)

Annonce