Overfadet i eget hjem .. Langt {{forumTopicSubject}}
For ca 2 måneder siden holdte jeg en fest i min lejlighed.
Der kom en pige som var utrolig påvirket af alkohol og stoffer, hun sviner de fleste til, Og jeg beder hende om at gå.
Hun kommer så op og diskutere med min veninde, og det ender så med at hende pigen giver min veninde en knytnæve, og min veninde giver en igen, jeg går imellem men får nikket en skallet af hende pigen, og ender på gulvet med dem begge.
Jeg kommer fri, og kravler ud i mit køkken for at tørre blodet væk fra min næse.
Imens kan jeg høre dem slås inde i min stue, og da jeg kommer derind igen er hende pigen gået.
Jeg får afvide at min veninde og en anden veninde + min storebror har sparket hende mens hende pigen lå ned.
Alt dette havde jeg faktisk helt glemt, indtil der i torsdags bliver ringet på min dør telefon, jeg åbner mit vindue og kigger ud, der står to fyre, og siger at min bror har sagt han var hos mig og at de skulle drikke med ham, jeg ringer så til min bror som siger at han slet ikke har haft snakket med de to fyre.
Jeg siger så til dem at de selv må prøve at ringe til ham, og de begynder at gå væk.
2 min efter banker det på min dør, jeg åbner og bliver skubbet ind i min dørkarm, der er 3 fyre, og 2 piger.
De siger at jeg skal føle hvordan det er at få tæsk.
Jeg får mange knytnæve slag, og bliver skubbet ned i mit bord , og hen i kanten af min skænk. Bliver presset ind i et hjørne hvor de slår og sparker, mens jeg prøver at beskytte mit ansigt.
Bliver kastet ned på gulvet, og får en masse spark..
De går så igen, og siger at de kommer tilbage.
Jeg løber ud på baggangen med Shieva og banker på min nabos dør, jeg bliver lukket ind, og politiet ankommer.
Hele weekenden har jeg været hos en veninde og hendes kæreste, og idag er det første gang jeg er alene herhjemme igen.
Jeg kan godt mærke nu hvor mørket falder på at jeg får en klump i halsen, og en angst for at der bliver banket på min dør.
Jeg ved ikke hva jeg vil med det her, ville bare ud med det..
De rørte ikke Shieva, men hun sad og rystede bagefter, selvfølgelig meget berørt af det der lige var sket.
Hun blev passet da jeg holdte fest, heldigvis.
Men jeg håber ikke hun bliver for mærket af det der skete i torsdags, er bare glad for de ikke rørte hende.
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 589
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Håber politiet får fat i dem, pas på med ikke at komme ind i en cirkel med "byttere", forstået på den måde at så kører det fuldstændigt i ring.
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.040
har du ikke sådan en kæde på din dør?
kunne da om ikke andet give dig lidt tryghed at vide, at du måske havde tid til at smutte ud af bagdøren, hvis de kom igen....
egentlig utroligt at Shieva ikke gjorde noget
men kan trøste dig med, at det er sjældent at sådanne folk rent faktisk kommer igen... det plejer at være tomme trusler for, at skræmme dig...
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Puha... bringer dårlige minder op her - puha... :S
Det er jo heller ikke rigtigt af dine venner at stå og sparke til hende imens hun ligger ned, men det gør det bestemt ikke rigtigt at du får igen :S
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 1.371
sep 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 94 Svar: 379
Jeg har valgt ikke at melde dem, for så bliver det hele sikkert bare værre
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.476
sep 2009
T&M : Ja, håber heller ikke de kommer igen ..
Rene: Har selvfølgelig fortalt mine kammerater hvad der er sket, og tror de tager hånd om de fyre.. Ved at det kan blive en ond ring, men ingen skal trænge ind i mit hjem, specielt ikke 5 mennesker, og give mig tæsk for noget jeg ikke har gjort ..
Frejamusen : Nej selvfølgelig skulle de ikke det, men at deres handlinger skal gå udover mig, er ikke fair .
Lene : Utroligt nok ikke det store, fik en hævet læbe, og en masse buler i mit hovede, nogen blå mærker på kroppen og nogen rifter.
sep 2009
Det var en rigtig grim oplevelse ..
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.166
Sådan noget skal du ikke finde dig i og hvis det ikke bliver anmeldt kan politiet jo ikke hjælpe, kan godt forstå du er bange, men synes virkelig det skal anmeldes.
Snak evt. med de andre beboeri din opgang om at de ikke må lukke nogen ind der siger de skal besøge dig, for hvis du ikke selv lukker dem ind via dørtelefonen er det ikke nogen der skal besøge dig og fortæl dine naboer grunden til din frygt.
dec 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 262
min lille søster er også blevet overfaldet af en tidligere veninde, hun prøvede at kvæle hende i halstørklædet, hun gjorde det på kommunen hvor der er overvågning, så min søster tør dårlig gå i byen midt på dagen alene i frygt for at møde hende
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.476
Og lige som du skriver, det er ikke fair at de overfalder dig, hvad for di det bedst af, de ryger 30 dage i fængsel eller selv for en røvfuld?
Jeg ved godt hvad jeg ville fryde mig mest over hvis det var mig selv
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 528
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.227
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.765
Det må været SÅ ubehageligt at opleve i ens eget hjem..
Men filmen knækker altså der hvor du tillader at dine venner begår selvtægt..
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 827
sep 2009
Nogen af mine kammerater kender dem, og vil selvfølgelig tage sig en snak med dem, det er ikke noget jeg siger de skal ..
Men uanset hvor man er, vil jeg da tro at alle mener at det ikke er iorden at troppe 5 mennesker op i en piges hjem, hvor hun endda er alene..
Hvis en af mine venner havde gjort sådan noget overfor en af mine veninder, ville jeg da også spørge ham om hvad helvede personen havde haft gang i ..
sep 2009
Hun er den type at hun tæsker folk, men aldrig får nogen igen.
Det har intet at gøre med at jeg ikke har meldt det
okt 2007
" Har selvfølgelig fortalt mine kammerater hvad der er sket, og tror de tager hånd om de fyre.. Ved at det kan blive en ond ring, men ingen skal trænge ind i mit hjem, specielt ikke 5 mennesker, og give mig tæsk for noget jeg ikke har gjort .."
Nej det skal de ikke, men at du ikke beder dine venner droppe den onde cirkel gør hverken dig eller dine venner bedre i mine øjne, end dem der har gjort dette mod dig..
sep 2009
Uanset om du tager det seriøst eller ej, så er det der er sket bestemt ikke iorden ..
sep 2009
okt 2007
"og tror de vil tage hånd om de fyre" Siger altså i mine øjne mere end bare en venlig snak!
Jeg forstår ikke hvorfor du ikke har meldt det!
sep 2009
Og selv hvis de fik 30dage i spjældet, tror jeg ikke det ville gøre den store forskel, tror bare de vil se det som om at jeg er en 'stikker' og derfor skal have flere bank ..
De typer er dem der er vant til at sidde inde, og som tager det som en ferie, og ikke en straf.
sep 2009
Tage hånd om, ja selvfølgelig har de ikke tænkt sig at snakke stille og roligt med dem, for de mennesker tager så meget lort, at der ikke fiser noget ind.
Men de vil nok sige til dem at det absolut ikke skal gentage sig .
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 528
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.854
Men vil også sige anmeld dem.
Jeg er så "heldig" at mine hunde gør vanvittigt meget, når der kommer nogen, og Glen'erne lyder altså som store hunde.
Fordi jeg tit er alene hjemme, har jeg fået en "fjernbetjæning" til vores alarm, hvor der også er overfaldsalarm på
Køb sådan en kæde dér - så føler du dig nok mere tryg.
Desuden tror jeg muligvis det ville være godt, hvis du havde nogen at snakke om det med?
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.592
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 236
Hun skriver jo at hun har fået knytnæve slag og andet. Så må man sgu da mene der er sket hende noget fysisk, Folk der tager stoffer er ikke til at have med at gøre ikke at det er i orden at sparke til en der ligger ned, men det er ihvertfald ikke i orden at trænge ind i privat hjem og 3 mænd straffer Shieva. Det er total gak og de må åbenbart være nogle svanse til fyre. Føj for satan. Jeg håber de får deres straf.
apr 2008
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.502
TS: det må være en forfærdelig oplevelse, men forstår vitterligt ikke at du ikke politianmelder i stedet for at selv at ty til handling. Jeg syntes det er en dum beslutning.
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 236
Ja for pokker. Man skal selvfølgelig ikke begå selvtægt. Det mente jeg så heller ikke i det skrevne hvor jeg skriver at jeg håber at de får deres straf, men det kunne hurtig misforstås
apr 2008
Overfadet i eget hjem .. Langt