{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Overfadet i eget hjem .. Langt {{forumTopicSubject}}

For ca 2 måneder siden holdte jeg en fest i min lejlighed.
Der kom en pige som var utrolig påvirket af alkohol og stoffer, hun sviner de fleste til, Og jeg beder hende om at gå.
Hun kommer så op og diskutere med min veninde, og det ender så med at hende pigen giver min veninde en knytnæve, og min veninde giver en igen, jeg går imellem men får nikket en skallet af hende pigen, og ender på gulvet med dem begge.
Jeg kommer fri, og kravler ud i mit køkken for at tørre blodet væk fra min næse.
Imens kan jeg høre dem slås inde i min stue, og da jeg kommer derind igen er hende pigen gået.
Jeg får afvide at min veninde og en anden veninde + min storebror har sparket hende mens hende pigen lå ned.
Alt dette havde jeg faktisk helt glemt, indtil der i torsdags bliver ringet på min dør telefon, jeg åbner mit vindue og kigger ud, der står to fyre, og siger at min bror har sagt han var hos mig og at de skulle drikke med ham, jeg ringer så til min bror som siger at han slet ikke har haft snakket med de to fyre.
Jeg siger så til dem at de selv må prøve at ringe til ham, og de begynder at gå væk.
2 min efter banker det på min dør, jeg åbner og bliver skubbet ind i min dørkarm, der er 3 fyre, og 2 piger.
De siger at jeg skal føle hvordan det er at få tæsk.
Jeg får mange knytnæve slag, og bliver skubbet ned i mit bord , og hen i kanten af min skænk. Bliver presset ind i et hjørne hvor de slår og sparker, mens jeg prøver at beskytte mit ansigt.
Bliver kastet ned på gulvet, og får en masse spark..
De går så igen, og siger at de kommer tilbage.
Jeg løber ud på baggangen med Shieva og banker på min nabos dør, jeg bliver lukket ind, og politiet ankommer.
Hele weekenden har jeg været hos en veninde og hendes kæreste, og idag er det første gang jeg er alene herhjemme igen.
Jeg kan godt mærke nu hvor mørket falder på at jeg får en klump i halsen, og en angst for at der bliver banket på min dør.
Jeg ved ikke hva jeg vil med det her, ville bare ud med det..
De rørte ikke Shieva, men hun sad og rystede bagefter, selvfølgelig meget berørt af det der lige var sket.
Hun blev passet da jeg holdte fest, heldigvis.
Men jeg håber ikke hun bliver for mærket af det der skete i torsdags, er bare glad for de ikke rørte hende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overfadet i eget hjem .. Langt
  • #1   31. jul 2011 Sender dig en varm virtuel krammer!

• #3   31. jul 2011 Føj for en grim oplevelse smiley

Håber politiet får fat i dem, pas på med ikke at komme ind i en cirkel med "byttere", forstået på den måde at så kører det fuldstændigt i ring.

• #4   31. jul 2011 Nogen gange er jeg sq glad for, at jeg ikke bor i den by mere smiley
    har du ikke sådan en kæde på din dør?
    kunne da om ikke andet give dig lidt tryghed at vide, at du måske havde tid til at smutte ud af bagdøren, hvis de kom igen....

egentlig utroligt at Shieva ikke gjorde noget smiley

men kan trøste dig med, at det er sjældent at sådanne folk rent faktisk kommer igen... det plejer at være tomme trusler for, at skræmme dig...

• #5   31. jul 2011 prøv at tænk om du har brug for noget krisehjælp ... det er min første tanke når jeg læser det.. ?

Puha... bringer dårlige minder op her - puha... :S

Det er jo heller ikke rigtigt af dine venner at stå og sparke til hende imens hun ligger ned, men det gør det bestemt ikke rigtigt at du får igen :S

• #6   31. jul 2011 føj en oplevelse !! skete der noget med dig????

• #7   31. jul 2011 Christina: Ja det har jeg smiley
    Jeg har valgt ikke at melde dem, for så bliver det hele sikkert bare værre smiley

• #9   31. jul 2011 Du burde melde dem, underordnet hvad din veninde gjorde ved den anden pige!

• #10   31. jul 2011 Charlotte : Det tror jeg ikke ville hjælpe noget . Vi har endda dørtelefon, men en i opgangen har lukket dem ind ..
    T&M : Ja, håber heller ikke de kommer igen .. smiley Men de skal også først sparke døren ind.
    Rene: Har selvfølgelig fortalt mine kammerater hvad der er sket, og tror de tager hånd om de fyre.. Ved at det kan blive en ond ring, men ingen skal trænge ind i mit hjem, specielt ikke 5 mennesker, og give mig tæsk for noget jeg ikke har gjort ..
    Frejamusen : Nej selvfølgelig skulle de ikke det, men at deres handlinger skal gå udover mig, er ikke fair . smiley
    Lene : Utroligt nok ikke det store, fik en hævet læbe, og en masse buler i mit hovede, nogen blå mærker på kroppen og nogen rifter.

• #11   31. jul 2011 Tror også jeg tager ned og køber sådan en kæde, det giver hvertfald lidt mere tryghed ..
    Det var en rigtig grim oplevelse ..

• #12   31. jul 2011 Føj for en oplevelse, selvfølgelig skal det anmeldes, det er sku ikke i orden og hvis du er bange for det bliver værre må politiet give dig en overfald alarm.

Sådan noget skal du ikke finde dig i og hvis det ikke bliver anmeldt kan politiet jo ikke hjælpe, kan godt forstå du er bange, men synes virkelig det skal anmeldes.

Snak evt. med de andre beboeri din opgang om at de ikke må lukke nogen ind der siger de skal besøge dig, for hvis du ikke selv lukker dem ind via dørtelefonen er det ikke nogen der skal besøge dig og fortæl dine naboer grunden til din frygt.

• #13   31. jul 2011 Din stakkel, det er da godt nok en grim oplevelse.. knuus.. det er helt forfærdeligt man ikk engang kan være tryg i sit eget hjem, hvor kan man så?? håber de får en hård dom dem der gjorde det..
    min lille søster er også blevet overfaldet af en tidligere veninde, hun prøvede at kvæle hende i halstørklædet, hun gjorde det på kommunen hvor der er overvågning, så min søster tør dårlig gå i byen midt på dagen alene i frygt for at møde hende

• #14   31. jul 2011 Jeg tror jeg havde skrevet en seddel og smidt i alle postkasser i min opgang, tak til dig der lukkede nogen ind i opgangen d ??, jeg blev overfaldet i min lejlighed af 5 mennesker og ville sætte pris på i ikke lukker nogen ind en anden gang!

Og lige som du skriver, det er ikke fair at de overfalder dig, hvad for di det bedst af, de ryger 30 dage i fængsel eller selv for en røvfuld?

Jeg ved godt hvad jeg ville fryde mig mest over hvis det var mig selv

• #15   31. jul 2011 en røvfuld gør kun ondt imens det står på - en plettet straffeattest gør ondt mange år frem i tiden.. prøv at se det på den måde.. og hvis de ikke får en lærestreg, så bliver de nok ved med at gå og tæske folk..

• #16   31. jul 2011 Enig med R.I.P Minnie, jeg ville også lige gøre mine naboer opmærksom på at deres dumhed har haft konsekvenser.

• #17   31. jul 2011 Jeg føler virkelig med dig!
    Det må været SÅ ubehageligt at opleve i ens eget hjem..

Men filmen knækker altså der hvor du tillader at dine venner begår selvtægt..

• #18   31. jul 2011 ka ik ta din indstilling seriøst.. ved ikke om du er klar over at du sviner din egen intelligens i lige så høj grad som deres med denne tråd? nice one neanderthals!

• #20   31. jul 2011 Jeg har skam heller ikke sendt nogen efter dem.
    Nogen af mine kammerater kender dem, og vil selvfølgelig tage sig en snak med dem, det er ikke noget jeg siger de skal ..
    Men uanset hvor man er, vil jeg da tro at alle mener at det ikke er iorden at troppe 5 mennesker op i en piges hjem, hvor hun endda er alene..
    Hvis en af mine venner havde gjort sådan noget overfor en af mine veninder, ville jeg da også spørge ham om hvad helvede personen havde haft gang i ..

• #21   31. jul 2011 Bedste & Mother Theresa .: Nu var det jo sådan set hende der startede, og hvad min bror gør, skal jeg ikke stå til ansvar for .
    Hun er den type at hun tæsker folk, men aldrig får nogen igen.
    Det har intet at gøre med at jeg ikke har meldt det

• #22   31. jul 2011 Du skriver selv længere oppe:
    " Har selvfølgelig fortalt mine kammerater hvad der er sket, og tror de tager hånd om de fyre.. Ved at det kan blive en ond ring, men ingen skal trænge ind i mit hjem, specielt ikke 5 mennesker, og give mig tæsk for noget jeg ikke har gjort .."

Nej det skal de ikke, men at du ikke beder dine venner droppe den onde cirkel gør hverken dig eller dine venner bedre i mine øjne, end dem der har gjort dette mod dig..

• #23   31. jul 2011 Anne-Mette B :: Vil skam ikke mene at jeg sviner min egen intelligens..
    Uanset om du tager det seriøst eller ej, så er det der er sket bestemt ikke iorden ..

• #24   31. jul 2011 ~Henriette Stolt DKK'er ~ Der står absolut intet om at de vil gøre dem noget .. Men de vil nok sørge for at det bliver stoppet og ikke sker igen .

• #25   31. jul 2011 Shieva..
    "og tror de vil tage hånd om de fyre" Siger altså i mine øjne mere end bare en venlig snak!

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke har meldt det!

• #26   31. jul 2011 Christina K : Jeg kan jo ikke rigtig melde det nu, når jeg ikke har været på skadestuen..
    Og selv hvis de fik 30dage i spjældet, tror jeg ikke det ville gøre den store forskel, tror bare de vil se det som om at jeg er en 'stikker' og derfor skal have flere bank ..
    De typer er dem der er vant til at sidde inde, og som tager det som en ferie, og ikke en straf.

• #27   31. jul 2011 ~Henriette Stolt DKK'er ~ : Læs det jeg har skrevet til Christina.
    Tage hånd om, ja selvfølgelig har de ikke tænkt sig at snakke stille og roligt med dem, for de mennesker tager så meget lort, at der ikke fiser noget ind.
    Men de vil nok sige til dem at det absolut ikke skal gentage sig .

• #28   31. jul 2011 Shieva *Mors bette* ! - jeg vil anbefale dig at lukke tråden.. du burde ikke skulle sidde og forsvare dig selv lige nu.. go bedring, og jeg håber for din egen skyld at du melder dem..

• #29   1. aug 2011 Puha en oplevelse. smiley
    Men vil også sige anmeld dem. smiley Lidt utroligt at Shieva ikke gjorde noget - men også super godt, for tror måske ikke de havde været så søde ved hende s: !

Jeg er så "heldig" at mine hunde gør vanvittigt meget, når der kommer nogen, og Glen'erne lyder altså som store hunde. smiley Glen'erne er typer der ville tagen en kugle for mig, hvilket jeg tit er ked af - for hvad nu hvis der kom nogen, og de gik til angreb? s:
    Fordi jeg tit er alene hjemme, har jeg fået en "fjernbetjæning" til vores alarm, hvor der også er overfaldsalarm på smiley Det er super smart.

Køb sådan en kæde dér - så føler du dig nok mere tryg. smiley
    Desuden tror jeg muligvis det ville være godt, hvis du havde nogen at snakke om det med? smiley

• #30   1. aug 2011 Stakkels dig. smiley

• #31   1. aug 2011 Suzy
    Hun skriver jo at hun har fået knytnæve slag og andet. Så må man sgu da mene der er sket hende noget fysisk, Folk der tager stoffer er ikke til at have med at gøre ikke at det er i orden at sparke til en der ligger ned, men det er ihvertfald ikke i orden at trænge ind i privat hjem og 3 mænd straffer Shieva. Det er total gak og de må åbenbart være nogle svanse til fyre. Føj for satan. Jeg håber de får deres straf.

• #32   1. aug 2011 Tja.. Om det ikke er i orden ved jeg ikke, er meget imod vold men i mine øjne er der tale om en gruppe mennesker der ikke er værd at spilde resourcer på (efter eget udsagn er der jo åbenbart ingen af jer man kan tale fornuft med) For mig at se er vold aldrig løsningen. Hvad blev der af at gå sin vej? Og hvad skal det nogensinde hjælpe at give igen? Knap nok nogen nævneværdig tilfredsstillelse vel, ville personligt hellere lade det ligge og værre det større menneske. Hvis man gerne ville ha de skulle straffes, er der jo altså faktisk en instans der tager sig af det.. Så jo, jeg mener det er at fornærme ens egen intelligens i lige så høj grad som modpartens med de udtalelser. I mine øjne er det kun ufattelig lave og uvidende mennesker der tyer til den slags (kan dog godt forstå din bror ville forsvare dig i situationen, der har man jo heller ikke så god tid til at tænke over tingene)

• #33   1. aug 2011 Suzy: der står ihvertfald at hun ikke har været på skadestuen.

TS: det må være en forfærdelig oplevelse, men forstår vitterligt ikke at du ikke politianmelder i stedet for at selv at ty til handling. Jeg syntes det er en dum beslutning.

• #34   2. aug 2011 Anne-Mette
    Ja for pokker. Man skal selvfølgelig ikke begå selvtægt. Det mente jeg så heller ikke i det skrevne hvor jeg skriver at jeg håber at de får deres straf, men det kunne hurtig misforstås smiley

• #35   2. aug 2011 Volkodav - var også mere rettet mod ts smiley

Kommentér på:
Overfadet i eget hjem .. Langt

Annonce