Novasol.... {{forumTopicSubject}}
Hmm...så sidder vi i et feriehus, lejet gennem det store bureau Novasol.
Huset er et skønt gammelt hus fra 1851. Top charmerende og rigtig hyggeligt... MEN.... vi har været her siden lørdag...og skal først hjem på lørdag... Nå, men her stinker frygteligt....surt, fugtigt og indelukket... Vi sover med åbent vindue og lufter så rigelig ud i dagtimerne når vi er her. Vores håndklæder vil ikke tørre efter badet og min mands astma er begyndt at drille.... Stanken i specielt soveværelset er ulidelig... Min gamle mormor fortalte engang at eddike skulle fjerne lugt, men det virker ikke her...Der hang sågar en Wonderbaum på sengestolpen da vi ankom, men ikke engang den kan overdøve stanken.
Jeg kontaktede Novasol i formiddags og her kl. 20.45 kom der én der så skulle tilse huset.... Han var en mand af meget få ord de små 5 min. han var her... Han mente vi kunne ringe til Novasol igen i morgen og hører hans "rapport" / indstilling...
Er der nogen her på HG der har erfaring med lignende...og ved hvad man kan gøre ?? Kan man kræve at blive genhuset ??
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 493
Jeg tror i skal blive ved med at ringe til dem, og virkelig understrege at det er ulideligt at opholde sig i, måske endda smørre tykt på, og sige at i tror det er sundhedsskadeligt!
det havde jeg ihvertfald gjort, men jeg kan også være lidt af en mokke når det kommer til sådan noget!
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 613
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 78
Go' sommer til jer alle...
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 613
Novasol....