{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Novasol.... {{forumTopicSubject}}

Hmm...så sidder vi i et feriehus, lejet gennem det store bureau Novasol.
Huset er et skønt gammelt hus fra 1851. Top charmerende og rigtig hyggeligt... MEN.... vi har været her siden lørdag...og skal først hjem på lørdag... Nå, men her stinker frygteligt....surt, fugtigt og indelukket... Vi sover med åbent vindue og lufter så rigelig ud i dagtimerne når vi er her. Vores håndklæder vil ikke tørre efter badet og min mands astma er begyndt at drille.... Stanken i specielt soveværelset er ulidelig... Min gamle mormor fortalte engang at eddike skulle fjerne lugt, men det virker ikke her...Der hang sågar en Wonderbaum på sengestolpen da vi ankom, men ikke engang den kan overdøve stanken.
Jeg kontaktede Novasol i formiddags og her kl. 20.45 kom der én der så skulle tilse huset.... Han var en mand af meget få ord de små 5 min. han var her... Han mente vi kunne ringe til Novasol igen i morgen og hører hans "rapport" / indstilling...

Er der nogen her på HG der har erfaring med lignende...og ved hvad man kan gøre ?? Kan man kræve at blive genhuset ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Novasol....
  • #1   26. jul 2011 Vi var i et luksus sommerhus, som manglede fjernsyn i den uge vi var der, vi har fået 5 % tilbage af hvad huset kostede at leje!!

Jeg tror i skal blive ved med at ringe til dem, og virkelig understrege at det er ulideligt at opholde sig i, måske endda smørre tykt på, og sige at i tror det er sundhedsskadeligt!

det havde jeg ihvertfald gjort, men jeg kan også være lidt af en mokke når det kommer til sådan noget!

• #2   26. jul 2011 det skulle ikke være et lille rødt hus på langeland vel... :)) jo det har vi prøvet,det var så stygt at vi forlangte at de kom ned med andre dyner og hovedpuder for ALT var fugtigt og der stank helt vildt grimt,de måtte hen på et nærliggene hotel og lege det til os.Vi spurte dem om de ikke manglede at tjekke en tysker ud for der lugtede som om der lå en under gulvet.Vi blev tilbudt 500 kr retur men spugte om de var bløde i låget og det kunne de gøre bedre,og da vi rejste hjem ( 3 dage før vi skulle) fik vi 1500 kr tilbage,vi ville have blevet tilbudt et anden hus men det var lige da der var langelands festigval så de havde ikke noget andet de kunne give os..

• #3   26. jul 2011 Jubii.... Vi var vedholdende og Novasol kunne ved selvsyn kun gi' os ret.... Nu sidder vi i et top lækkert sommerhus.... Her hverken lugter eller er fugtigt... Dejligt. Glæder mig allerede til at sove i en tør seng smiley

Go' sommer til jer alle...

• #4   26. jul 2011 fedt---------forsat go ferie :))

Kommentér på:
Novasol....

Annonce