808 visninger
|
Oprettet:
Ferie uden dyrene {{forumTopicSubject}}
HADER at tage afsted på ferie uden dem, og får så dårlig samvittighed... Kender I det???
Hunden skal passes af mine forældre - og vil med garanti få det skønt - med masser af godbidder, gåture og leg med mine forældres hund..
Katten skal være i min lejlighed -hvor min far har lovet at komme forbi og tømme bakke, skifte vand og give lidt vådfoder... - Ham har jeg det dårligt over!!!! - min lille kæmpestore sociale kat helt alene...
Lige nu er begge dyr rastløse, fordi jeg går og pakker, og det er næsten lige før jeg har lyst til at blive hjemme!!!
ØV, hvor jeg elsker de 2 møgdyr!
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.403
Derfor jeg bliver hjemme
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.620
Og jeg har den sorteste samvittighed hver gang vi tager afsted uden dem:-(
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 88 Svar: 493
Vi har lige afleveret Nova og Dixie til "mormor og morfar" da vi tager afsted til New York i 10 dage. Vi har aldrig undværet dem så længe før, og det bliver helt sikkert svært for os begge.
Selvom man ved at de bliver forkælet til den store guldmedalje, kan man ikke lade være med at være bekymret. Lidt hønemor er man vel altid.
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Også derfor jeg helst ikke tager på ferie uden dem...
Skal til USA i to mdr... og de har alle steder at være, med folk de kender godt, men jeg synes sq alligevel det bliver rigtig hårdt at være væk fra dem s:
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
Mine hunde kommer dog af og til med på ferie, Chelsy <b>elsker</b> det og Rocco er sådan set ligeglad.
Jeg har så tre katte hjemme i huset, som mine forældre's venner eller min onkel passer når vi er udenlands, og det er lidt en trøst at jeg ved at de har hinanden, og de er i gode hænder. Jeg savner dem dog stadig super meget.
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.403
Ferie uden dyrene