{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.686 visninger | Oprettet:

Gave til nyfødte tvillinger {{forumTopicSubject}}

Ja i løbet af i dag eller i morgen bliver jeg tante til et sæt tvillinger. En dreng og en pige. Men hvad giver man sådan et sæt små bebser? Det er de første babyer i vores nærmeste familie, og både kæresten og jeg er lidt lost omkring hvad man behøver/ vil have glæde af til sådan nogle små størrelser.
Vi har snakket om at forære dem en sansegynge, men de ligger i flytte og byggerod, så det kan godt være der vil gå et stykke tid før de vil kunne få glæde af den.
Er der nogen af jer der har en bedre ide?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gave til nyfødte tvillinger
  • Eja .
    Eja . Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 2 Følgere: 3 Svar: 19
    #1   18. jul 2011 Den bedste gave til forældrene i et sådan tilfælde, ville nok være et "gavekort" på pasning/overnatning af de små en gang imellem, det må kommer de helt sikkert til at sætte pris på, når de har både tvillinger og flytte/bygge projekter:-)

• #2   18. jul 2011 En slynge .. En til hver af forældrene smiley
    De er lidt krydrede men de er guld værd.

• #3   18. jul 2011 Ja jeg vil også foreslå en tvillingeslynge, der fåes flere pakker på markedet der består af både enkelte slynger og tvillingeslynge. De giver mulighed for at bære et eller begge børn og så samtidig have hænderne fri.

• #4   18. jul 2011 Tina, har de lavet tvillinge slynger nu! Fedt, "den gang" jeg havde lille bebs, for 6 år siden, var det lige blevet in med slynger. Men husker ikke tvillinge slynger, men nu fik jeg jo også "kun" en smiley

• #5   18. jul 2011 jeg ville elske en sansegynge!

ellers er lækre tæpper også et hit synes jeg..
    bamser, i stærke farver vil de få stor glæde af inden for et par måneder smiley

• #6   18. jul 2011 baby-tøj er jo altid en fornøjelse at købe :). Jeg giver oftest Åh Abe cd'erne eller Halfdan Rasmussens ABC. De kan måske ikke bruge det så meget lige i starten, men kan til gengæld have fornøjelse af det mange år frem og så er det noget, de flaeste forældre også kan holde ud at lytte til/læse mange gange :).

De der deciderede babyting synes jeg gerne, folk får bunker af i starten, så med mindre, de ønsker sig noget bestemt, plejer jeg at vælge en anden vej

• #7   18. jul 2011 Hvad med en sækkestol til hvert barn?
    Det fik mine tvillinger, og jeg brugte dem i første omgang som ammepude, så de kunne spise samtidig, og senere brugte pigerne dem selv meget.
    Det var én af de bedste gaver her:)

• #8   19. jul 2011 Ihh sikke nogle gode forslag... Det med musikken er nok lidt svært da faderen selv laver musik, men det bliver nok sækkestol, sansegynge eller en dobbelt slynge. Tak for jeres imput...
    Og forresten Anja tillykke med den lille ny smiley

Kommentér på:
Gave til nyfødte tvillinger

Annonce