641 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Uventede killinger, nu de store :( Uventede killinger, nu de store :(

Buhu nu er den første killing blevet hentet. For tolv uger siden tog mismor røven på mig og producerede 3 fantastiske killinger og i dag er Mille blevet hentet af sin nye familie.

Det har været tolv uger med glæde, sjov og en smule frustration og nu savner jeg lille Mille helt vildt. De tre var bare så gode venner og man kan se de andre to killinger savner hende.

Nå, men nu er det kun Plet der mangler et dejligt hjem, så vi håber snart der er nogen der viser interesse. Selvom det er super sørgeligt at sige farvel til dem, må jeg vidst se realiteterne i øjnene. 4 katte er vidst lige i overkanten smiley

Puha godt man ikke skal have hvalpe smiley Ville slet ikke kunne sige farvel smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uventede killinger, nu de store :(
  • #1   12. jul 2011 Argh, jeg kunne skisme heller ikke sige farvel, tror jeg

• #2   12. jul 2011 Indfør, da vi fik vores tilløbende kat var hun drægtig og fødte få dage efter vi havde set hende første gang...

Hun fik 4 søde killinger, og vi besluttede os for at forære dem væk, når de blev store nok. Vi skulle ikke have alle de katte..

Men ak - inden de nåede at blive 12 uger, var vi blevet så knyttet til de små nuttede bæster, at det endte med at vi beholdte hver og en ;o)

Og godt for det - for der er rigeligt for dem at lave her på gården, hvor de er kontraktansatte til at holde matriklen nogenlunde ren for mus og rotter....

• #3   12. jul 2011 Miss X: Hun tog røven på mig fordi hun var på p-piller smiley Hun bliver steraliseret på mandag, så vi ikke får nogle uventede killinger igen smiley

Marianne: Nej det var også svært. Min datter græd meget og jeg stod med tåre i øjnene da de kørte med hende. Så der skal heller ikke flere killinger her, det simpelthen for hårdt at sige farvel.

*CH*: Jeg kan sagtens forstå dig smiley Hvis jeg havde plads og råd til dem, havde jeg helt sikkert også beholdt dem smiley Men 4 hunkatte der skal steraliseres og på specialfoder, vacc, chip osv, ja det er der ikke lige råd til smiley

• #4   12. jul 2011 Susanne: Ja det er de sku, og mismor render allerede og piver efter Mille. Men hun glemmer det nok hurtigt. Men ikke flere killinger hertil.
    Jeg har lige sat Plet til "salg" på den blå avis og nøj der er mange killinger. Er så ked af jeg har sat nogle i verden, men når nu uheldet er ude, så må man få det bedste ud af det smiley

• #5   12. jul 2011 Vi fik den store pakke da killingerne var knap kønsmodne. De 4 hunkatte, inklusive missemam fik fjernet motoren, hankatten sine sten....

Og jo, det er jo en udskrivning at passe sådan en lille flok katte, men så længe de ikke formerer sig, så er det til at kontrollere...

Jeg er glad for, at vi havde råd til det dengang, for de er guld værd nu ;o)

• #6   12. jul 2011 CH: Ja det er skønt med levende musefælder smiley Min den store tager ikke mus, men fugle og det ville jeg egentlig godt undvære smiley

• #7   12. jul 2011 Ja for Søren.. Det hænder desværre også her, men oftest gør de det, de skal ;o)

• #8   12. jul 2011 Indfør forbud
    Nårh :(. Da jeg hentede min nuværende kat, endte det med, jeg også selv begyndte at tude :D. Jeg havde købt rødvin og lækker chokolade til hende, vi købte ham af, i bedste mening, så hun kunne drukne sine sorger lidt om aftenen, men så blev hun så rørt over den tanke, at hun begyndte at græde allerede før vi skulle gå og ja så fulgte jeg trop. Min ex. stod bare lidt måbende og smilede forlegent, men til sidst fik vi da tørret øjnene og kom afsted smiley

• #9   12. jul 2011 Indfør - har lige skrevet dig en pb...

• #10   12. jul 2011 Marianna: Hehe ja det ku jeg forestille mig smiley Sikke et syn smiley tror også Mille's nye familie blev lidt forlegne over tårerne, men ja, sådan er jeg altså smiley

Susanne: Nu er det heldigvis ikke populære racer og jeg har anbefalet køberne at steralisere så snart dyrlægen siger god for det. Om de vælger at følge mine råd kan jeg jo bare håbe på!

• #11   12. jul 2011 Susanne: Min dyrlæge sagde det var bedst at vente til de var et halvt års tid da det ellers kunne præge deres fysiske udvikling?

• #12   12. jul 2011 Susanne: Jeg ville nok også vælge at vente, lige meget hvad. Synes det er meget tidligt de skal opereres..

• #13   12. jul 2011 Susanne: Men normalt kommer hunkatte først i løbetid i løbet af foråret ikke?

• #14   12. jul 2011 Første gang min kat fik killinger (5stk) Der beholdte vi hele skidtet smiley

2. gang (5 stk) fik vi solgt dem alle. Nu har vi 5 stk killinger igen, og jeg ved sørme ikke om jeg kan gå af med dem smiley

• #15   12. jul 2011 Okay jeg har fulgt rådet fra min dyrlæge og han mente at jeg skulle vente til de var et halvt år.

Men om ikke andet, så ville jeg slet ikke have haft råd til at steralisere 3 killinger, de var jo ikke ligefrem planlagt, så der var ikke sparet penge sammen til noget som helst i den dur smiley

• #16   12. jul 2011 Ja det ville jeg nok også smiley Selvom jeg ikke er så stor en indtægt hos dyrlægen som du nok er smiley

Kommentér på:
Uventede killinger, nu de store :(

Annonce