{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Morgenhygge:P
  • #1   8. jul 2011
    De indeboende firben ligger i sengen og putter - dvs. vi er min mand, en grand danois, en australsk terrier og jeg i vores 140x200 seng. Lidt trangt, men det er det hele værd. :o)

De firben der holder til udenfor hygger jeg sådan med om morgenen:
    http://www.youtube.com/watch?v=a7aW2SCjJdc

• #2   8. jul 2011 Om morgenen er det eneste tidspunkt på dagen, hvor hunden gider "det der" med nærhed og hygge, så hun kommer og vækker mig med både at slikke mine tæer, hænder, hoved, eller hvad end, der stikker uden for dynen - og så logrer hun som en gal og til sidst sniger hun sig op i sengen og putter helt op af mig... -Katten står gerne på den anden side og er i gang med at ælte min nakke og spinder som en gal...

• #3   8. jul 2011 Nu er vores hunde jo så uheldige at de er forvist til at sove i gangen eller bryggerset (foretrækker de når det er varmt), men af og til sker det at vi slæber en madrads ud i køkkenet og sover der sammen med hundene.
    Så kan Freja sagtens ligge i samme sted hele natten og så længe hun får lov om morgenen. Det er virkelig noget hun nyder.

Molly har sit allermest hyperaktive tidspunkt om morgenen, men det er et fast ritual at hun vækker mig hver morgen ved at komme ind på mit værelse.
    Det er det eneste tidspunkt på dagen hun må komme derind og det forstår hun godt.
    Liste ind og bide lidt i tæerne og snuse en i hovedet indtil man snakker lidt med hende og derefter står op. smiley

• #4   8. jul 2011 Ved at sige "godmorgen muller og basse" til hundene.. Så kommer de frem under dunen og gaber og strækker sig og skal ligge ved en helt op i hovedet..

Og så ligger vi alle 4 der i sengen og hygger og putter
    Det sker engang imellem at de ikke gider stå op om morgen selvom vi siger godmorgen til dem så bliver de liggende smiley Hehe..

• #5   8. jul 2011 Nala kommer som regel op og putter med mig når kæresten tager på arbejde. Her i Juli er vi dog så heldige at have feriehund herhjemme, som også har fundet ud af at det er fantastisk at være i sengen (derhjemme sover hun i kælderen). Så her hygges med ikke mindre end 60 kg hund i sengen om morgenen smiley

• #8   9. jul 2011 Kl 7 nul, nul, dut står der tre glade hunde ved min mands side af sengen og nedstirrer ham, for nu synes de han har sovet længe nok ,og de vil gerne ud på deres morgentur og have deres morgenmad smiley

Mig ignorerer de (heldigvis) om morgenen... smiley

• #9   9. jul 2011 alle sammen:det lyder rigtig hyggeligt smiley folk har forskellige "morgenritualer" med deres elskede 4 benede venner,men der er på en måde noget der er ens ved alle:) hyggen og nussen. Kira R: det gør vores beagle osgå(snorker):) jeg syntes nu bare det er sødt hehe

Kommentér på:
Morgenhygge:P

Annonce