{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

De Dejlige HG´ere man "møder" :) {{forumTopicSubject}}

Ja... dem er der nok af...

Der var de to skønne tøser der berigede mit liv med venskab af en form jeg ikke kendte til før dem - De to der viste mig at tillid er en ting der giver en ro i maven selv når man måske burde tvivle..
De to skønne mennesker man ville lave en baglæns salto for at hjælpe og som ville gøre det samme for en selv smiley

Også var der hende der vis søn faktisk var ret sød når det kom til stykket ( jep - vi er sammen smiley ) ... hihi .. Og hun er faktisk også en sød person overraskende nok smiley

Også er der alle de dejlige mennesker hvis hobby man deler - Ikke kun hunde - Men i mit tilfælde også foto - Pludselig er man "fans" af hinanden, kan give ærlig kritik og hjælp, ris og ros osv - Og pludselig - sådan.... på en skøn måde ... vil den ene gerne have et af mine billeder hængene ? smiley

Alle de skønne HG mennesker... Tror måske vi overser hvilken fantastisk mulighed vi har for at finde folk der er ligesom en selv...

Grib chancen folkens og lav en hundelegsaftale med den der bruger der nu lige lyder som en rar person smiley :)

Hav en skøn (regnvejs ? ) dag derude smiley

Kram og Kærliged smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De Dejlige HG´ere man "møder" :)
  • #1   8. jul 2011 Også er der alle de "dumme" der bor for langt væk til at man LIGE kan mødes med dem... *G*

• #2   8. jul 2011 jamen hvor har du dog ret.. selv dem man ikk møder IRL men bare får gode råd af, får sig en hyggesnak med eller hjælper en med et eller andet.
    jeg elsker at være her og få andres mening om alt og intet og jeg glæder mig især til at lære endnu flere dejlige HG mennesker at kende.. både bag skærmen og ude i den virkelige verden

• #3   8. jul 2011 Lige præcis ! smiley

Og det er egentlig et sjovt lille fællesskab - For på udstillinger og andre steder kan man pludselig kende folks hunde ( ikke folk selv smiley ) fordi de er fra HG smiley

Det er skønt !

• #4   8. jul 2011 hehe jeg har gået på mange udstillinger og sagt: ej se, den der er os på HG.. hey os den der..
    og min veninde har bare grint af mig og spurgt om det er godt at komme ud på den anden side af skærmen;-) hmmm

• #5   8. jul 2011 Først og fremmest...
    FY Petri ikke få tårerne frem hos den gamle *G* smiley

Ja HG er virkelig et fantastisk sted på trods af den til tider dårlige stemning herinde smiley
    Jeg er blevet beriget med fantastiske veninder, gode bekendtskaber og en helvedes masse viden smiley

Største overraskelse var nok på DKK udstillingen hvor jeg står og passer mig selv og dem der var med mig ved Rotte ringen, og pludselig blir der sagt Henriette?
    Bag mig står en for mig ukendt person, men viser sig at det var et kendt ansigt herinde fra, såååååå hyggeligt smiley
    Og alt sammen fordi x'en havde bluse på med Fadias navn smiley

• #6   8. jul 2011 hahaha Sorry kære Henriette smiley smiley

Ja det er så fedt - Som da mig og Anja råbte "Det er jo KRUMME og SHAKER - og hende der ejeren jeg ikke ved hvad hedder " på hillerød udstillingen sidste år smiley

Ja ej at forglemme viden - DAMN jeg er blevet klogere !!! ( og nok også dummere af at sidde foran en skærm hele dagen smiley )

• #7   8. jul 2011 Dejligt i har mødt nogen dejlige mennesker herinde fra :-))
    Det vil jeg os smiley

• #8   8. jul 2011 Grib Chancen smiley Lav en aftale om hundeleg med nogle smiley

• #9   8. jul 2011 det opvejer sku nok hinanden.. jo klogere man blir på noget ved at sidde herinde, ligeså meget dummere blir man...af at sidde herinde;-P

• #10   8. jul 2011 Altså de personer som jeg har mest kær herinde fra, mødte jeg ved et hundelegs møde smiley

Det er nu 2år siden, og jeg har fået to veninder som står ved min side i tykt og tyndt, og som jeg vil gøre alt for at glæde smiley

• #11   8. jul 2011 Har prøvet . men uden held smiley Også er jeg ikke SÅ god igen til bare at skrive til folk bare sådan smiley

• #12   8. jul 2011 Dejligt I har fundet sådan nogle goder veninder herinde =)

• #13   8. jul 2011 Ville gerne invitere dig med herop når Freja og Anja er her..
    Men ved jo at du ikke er sååååååå glad for min race smiley

• #14   8. jul 2011 hvis du melder dig ind i en gruppe for dit område (nordsjælland ka jeg se) og hører om der er nogen der vil med på noget hundeleg så plejer folk at melde sig.. jeg var heller ikk så god til det førhen, men startede med at melde mig til når andre skrev og begyndte så selv at hører om der var nogen der ville med.. ta springet, du vil ikk fortryde..

• #15   8. jul 2011 Henriette

Hvor du sød smiley - men som du selv siger er jeg jo ik så glade for dem - men måske det kunne laves om - som vi os har snakket om før smiley Synes jeg er blevet bedre til dem - jeg går IKKE over på den anden side mere og tuder ikke - ryster dog og stivner ind imellem men det er bestemt blevet bedre smiley

• #16   8. jul 2011 Hjertet banker for spidshunde

Jeg har selv lavet en gruppe der hedder playdates nordsjælland - men sker ikke rigtig noget smiley

• #18   8. jul 2011 Ellers så må vi finde ud af noget med en gåtur i Hillerød engang smiley
    De blir nemlig så glade når der er hundeleg, at de godt kan virke meget overvældende *G*

• #19   8. jul 2011 hmm surt.. så må det være her i åbent forum det ska ske.. så er der flere der ser det..

• #20   8. jul 2011 *Største overraskelse var nok på DKK udstillingen hvor jeg står og passer mig selv og dem der var med mig ved Rotte ringen, og pludselig blir der sagt Henriette?
    Bag mig står en for mig ukendt person, men viser sig at det var et kendt ansigt herinde fra, såååååå hyggeligt smiley
    Og alt sammen fordi x'en havde bluse på med Fadias navn smiley
    *

*LOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Jamen, jeg har også mødt RIGTIG mange skønne mennesker herinde fra. Mange af dem træner jeg sammen med, nogle passer vi hunde for hiannden, andre tager skønne billeder af mine tøser og andre igen går vi ture sammen med og enkelte er blevet gode veninder.

• #21   8. jul 2011 Dont Talk: Har lige ansøgt din gruppe. Der er en træf i nordsjælland gruppe der er en del større, herinde - Måske du skulle melde dig ind i den også smiley

• #22   8. jul 2011 ja Mette og så er der dem du ikke vil kendes ved!! *GG*

• #23   8. jul 2011 Mette..
    Jamen altså.. Er jo fandme ikke nemt når man kun ser folks hunde herinde, og de er afsted uden hunde smiley

• #24   8. jul 2011 Jeg er også godt tilfreds med HG.
    Der er mange kloge og søde mennesker. Jeg har mødt få herinde fra. men jeg møder nok nogen flere, når jeg nu har planlagt at tage med til udstillingerne med spidshundene.

Tonen der er i nogen tråde, overrasker mig ikke. Jeg havde forventet at folk er uenig med hinanden. Det handler om folks kæledyr som virkelig betyder noget for de fleste! : )

• #25   8. jul 2011 Ja, det er skægt at møde andre fra HG IRL.... men mit " problem" er så ,hvis man møder dem igen nogle måneder efter... så kan jeg ikke huske hvordan de ser ud..... så det er altså ikke fordi jeg er snobbet, at jeg ikke hilser på 2. gang vi mødes smiley
    Men det er jo også nemmere at genkende mig... der er jo ikke så mange lundehunde pr udstilling og der er ikke så mange kørestolsbrugere der udstiller og når begge ting skal være opfyldt er der kun mig ...grin

• #26   8. jul 2011 Hvorfor bor i alle ''derovre'' *G*

Spøg til side. Jeg har faktisk ikke rigtig mødt nogle fra HG, ud over dem jeg kendte i forvejen - mest fordi at langt de fleste der arrangerer noget - eller søger hundevenner - i de grupper jeg er medlem af, for Nordjylland, har små hunde - og Lulu leger bare alt for voldsomt til, at det ville være hensigtsmæssigt.

• #27   8. jul 2011 Min historie er vist lidt den samme som Freja's, bare uden nye veninder smiley HG er fantastisk, man må tage det sure med det søde herinde smiley

• #28   8. jul 2011 Jeg har mødt nogle fantastiske mennesker igennem HG, nogle som jeg aldrig har mødt IRL (endnu :o)) og nogle som jeg har mødt.

Har faktisk efterhånden mødt ikke så få HG'ere på træf og til udstillinger og elsker at vores kærlighed til hunde kan bringe mennesker sammen på den måde som jeg oplever :o)

Jeg har mødt nogle mennesker jeg aldrig ville have mødt hvis ikke det var for HG og som jeg i dag ikke ville kunne undvære i mit liv.

HG'erne er der altid til at lytte i gode som dårlige tider, de deler sorg og glæder med een :o)

Synes ikke der er specielt meget "surt" ved HG. Jeg har lært ufatteligt meget og ved hvem jeg skal henvende mig til inden for næsten hvilket som helst felt der har med hunde at gøre for at få kvalificerede råd :o)

Ville ikke undvære HG i min dagligdag :o)

• #29   8. jul 2011 Og så er der mig der ikke kender nogen herfra IRL, men gerne vil smiley

• #31   8. jul 2011 Hvor er det skønt at høre jeres gode erfaringer herfra smiley :)

Og jer der endnu ikke har mødt nogle - KOM IGANG smiley

• #32   8. jul 2011 Ashley Vinther .

Kender det godt...

• #33   8. jul 2011 Suzy..
    Det med frygten for at blive svigtet kender jeg alt for godt..
    Men jeg gik jo ud i det kun med tanke på at Fadia skulle ha nogle gode legevenner..
    Ergo var der ingen frygt for svigt der..

Sidegevinsten har så bare været at få to fantastiske veninder som altid er der, og som har vist mig at jeg kan være den jeg er uden der blir kigget skævt til mig smiley

• #34   8. jul 2011 Suzy..
    Ja kender det som sagt alt alt for godt smiley
    Jeg var et NERVEVRAG første gang jeg var afsted, og sikker på jeg aldrig ville blive inviteret igen.. *G*

Nej kan godt følge dig i at det ikke er holdbart i længden at klamre sig fast, de skulle jo helst blive af lyst og ikke tvang smiley

• #35   8. jul 2011 Janne:

*ja Mette og så er der dem du ikke vil kendes ved!! *GG**

How how........ Det var kun om søndagen......... Lørdag hilste jeg pæænt......*GGGG*

Henriette:

*Er jo fandme ikke nemt når man kun ser folks hunde herinde, og de er afsted uden hunde *

Aj, jeg sagde sq da hvem jeg var..... Mette med ligslæberne........*GGG*

• #36   8. jul 2011 Mette...
    Ja ja men lige da jeg vendte mig rundt tænkte jeg sgu da "HMMMMMMMMMMMMM" *GG*

• #37   8. jul 2011 Der stod BIG MAMMA............*LOOOOOOL* Og du anede ikke hvem hun var.........*LOOOOL*

• #38   8. jul 2011 Mette..
    Havde virkelig ikke en anelse før du sagde det..
    Og jeg fattede HAT af hvordan jeg kunne glemme to ansigter så voldsomt, når de nu huskede mig *GG*

Kommentér på:
De Dejlige HG´ere man "møder" :)

Annonce