{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Får du også svar d.30 juli??? {{forumTopicSubject}}

Andre der har søgt om optagelse på en videregående uddannelse??
Og er det bare mig der snart ikke kan vente mer'??
Jeg er halvvejs uddannet sygeplejerske, så har prøvet at blive optaget før, det er fantastisk smiley
meeen, sidste år blev jeg ikke optaget smiley jeg var sindsygt skuffet!
Havde kun ønsket en 1. prioritet, lidt naivt..
Nu er jeg flyttet til Aalborg, da det er væssenligt lettere at komme ind på mit drømme studie her, og denne gang har jeg 3 prioriteter.
Men ihhh hvor jeg håber jeg kommer ind på min nr 1!!

Når, men den 30. kommer brevet jo, jeg er SÅ spændt.
Jeg kan ikke falde i søvn fordi jeg spekulere, og når jeg gør drømmer jeg at jeg ikke kommer ind osv.
En stor del af ens identitet ligger i ens studie, og det har været hårdt at undvære et år!
Savner at læse, savner friheden, savner at lære, savner studiekammeraterne, og så savner jeg at kunne tænke længere ud i fremtiden!

Hvordan klare i andre ventetiden?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Får du også svar d.30 juli???
  • #1   7. jul 2011 har ikke søgt i år, men søgte sidste år og jeg var ved at DØ af spænding da jeg sendte den afsted, men ja.. så kom jeg ind til en meget ubehagelig psykologi lærer, også faldt min drøm til jorden da jeg på INGEN måde har lyst til at gå op til en eksamen igen smiley

• #2   7. jul 2011 Øv det var da noget ubehageligt noget smiley

• #3   7. jul 2011 Jeg får også svar d. 30 Julie, jeg har søgt om at komme ind på pædagog studiet i Aalborg med socialpædagogisk linje som 1 prioritet - så jeg er bare sindsyyyyygt spændt smiley

Jeg har 5 priotieringer, men ser da godtnok helst at jeg får drømmen om at blive socialpædagog opfyldt smiley

• #4   7. jul 2011 Juli*

• #5   7. jul 2011 jeg søgte sidste år, og jeg husker tydeligt spændingen. Men søgte ind som kvote 2 og havde fået afvide af studie vejlederen at der var 99,9% chance for at komme ind... Men spændende var det bestemt smiley

• #6   7. jul 2011 Mille - Ja det var pisse nedern.. ville så gerne være social pædagog, men alle de eksamener har gjort at jeg har lagt den fra mig.. smiley

er så bange for at jeg kommer ind til en kælling ligesom min daværende lærer

• #7   7. jul 2011 Sanne: Så krydser jeg fingre for dig smiley

Camilla: Jeg har også søgt kvote 2 smiley så det er godt nok længe man venter!

Molly: Er det noget du vil arbejde med? Har hørt om nogen der har fået god hjælp til den slags og det har hjulpet smiley

• #8   7. jul 2011 Molly - jeg lider også selv frygtelig af eksamens angst, og her da jeg skulle til mine afsluttende eksamener på HHx, fik jeg ordineret sådan nogle angstdæmpende piller, og havde 5 samtaler med en psykolog, det gjorde virkelig vidunder for mig smiley
    Mon ikke du kunne prøve dette? Det kan ikke passe man skal lægge drømme uddannelsen fra sig, fordi der er en lærer der har været en kælling til en eksamen.. Og noget andet der også hjælper er altså og fortælle den lærer du skal op til, at du lider af eksamens angst, således de kan hjælpe dig videre hvis du skulle gå i stå smiley

• #9   7. jul 2011 Mille - jeg krydser også fingre for dig smiley

• #10   7. jul 2011 Mille - har været til hypnose osv. for det.. men det hjælper lige lidt smiley

Sanne H - jeg er ikke angst for selve eksamen (er pisse god til at snakke og fyre alt muligt af hvis jeg går i stå eller taber tråden)

Problemet er at jeg blev kritiseret for mit privatliv da jeg skulle ind og ha min karakter, min lærer sagde direkte til mig at jeg skulle starte forfra et nyt sted, starte et nyt liv med nye venner, for dem jeg havde var ikke gode for mig.. måske jeg bare havde et dårligt socialt liv udenfor skolen.. også blev jeg dumpet..
    Så jeg er drøn bange for at jeg får smidt den samme i hovedet igen..

(den slog rigtig hårdt da jeg aldrig har haft det nemt på hjemmefronten)

• #11   7. jul 2011 åh, ja okay er det pludselig privatlivet der bliver blandet ind i det, kan jeg godt se problemet. Men dette kan en psykolog jo også hjælpe dig med, samtidig med i får dit selvværd op p et højere niveau, for jo mere selvsikker man bliver - jo mere ligeglad er man med folk der ikke kender en.. smiley
    Ikke fordi jeg siger du har et lavt selvværd, men hvis det ramte så hårdt, kunne det måske tyde på det?

• #12   7. jul 2011 har egentlig ikke lavt selvværd som sådan.. Men den blev bare klasket i hovedet på mig som et stempel hvor der står "social taber" og det kan jeg bare ikk lige klare at få smidt i hovedet

• #13   7. jul 2011 var til samtale her i slutningen af juni ang at starte på HG her efter sommerferien.. Så går også og venter på svar/bekræftelse.. For pokker jeg har kriller i maven hver gang jeg tømmer postkassen..

Kommentér på:
Får du også svar d.30 juli???

Annonce