{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Får du også svar d.30 juli??? {{forumTopicSubject}}

Andre der har søgt om optagelse på en videregående uddannelse??
Og er det bare mig der snart ikke kan vente mer'??
Jeg er halvvejs uddannet sygeplejerske, så har prøvet at blive optaget før, det er fantastisk smiley
meeen, sidste år blev jeg ikke optaget smiley jeg var sindsygt skuffet!
Havde kun ønsket en 1. prioritet, lidt naivt..
Nu er jeg flyttet til Aalborg, da det er væssenligt lettere at komme ind på mit drømme studie her, og denne gang har jeg 3 prioriteter.
Men ihhh hvor jeg håber jeg kommer ind på min nr 1!!

Når, men den 30. kommer brevet jo, jeg er SÅ spændt.
Jeg kan ikke falde i søvn fordi jeg spekulere, og når jeg gør drømmer jeg at jeg ikke kommer ind osv.
En stor del af ens identitet ligger i ens studie, og det har været hårdt at undvære et år!
Savner at læse, savner friheden, savner at lære, savner studiekammeraterne, og så savner jeg at kunne tænke længere ud i fremtiden!

Hvordan klare i andre ventetiden?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Får du også svar d.30 juli???
  • #1   7. jul 2011 har ikke søgt i år, men søgte sidste år og jeg var ved at DØ af spænding da jeg sendte den afsted, men ja.. så kom jeg ind til en meget ubehagelig psykologi lærer, også faldt min drøm til jorden da jeg på INGEN måde har lyst til at gå op til en eksamen igen smiley

• #2   7. jul 2011 Øv det var da noget ubehageligt noget smiley

• #3   7. jul 2011 Jeg får også svar d. 30 Julie, jeg har søgt om at komme ind på pædagog studiet i Aalborg med socialpædagogisk linje som 1 prioritet - så jeg er bare sindsyyyyygt spændt smiley

Jeg har 5 priotieringer, men ser da godtnok helst at jeg får drømmen om at blive socialpædagog opfyldt smiley

• #4   7. jul 2011 Juli*