812 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Pleje til vores skønhed Pleje til vores skønhed

Hejsa damer på HG (måske også mænd?)
Jeg har lige nu ferie og derfor masser af tid til mig selv :). Derfor tænkte jeg om vi ikke skulle have en tråd, hvor man kan skrive gode råd til gør-det-selv-pleje. Det er ofte billigt og effektivt.
Som et eksempel er jeg med succes begyndt at blande olivenolie i min bodylotion, hvilket virkelig har gjort min hud skøn smiley Det fedter ikke så meget som ren olie, men giver lige et godt skud alligevel.

Har i nogle gode "opskrifter" på fx ansigtsmasker, hårkure, neglepleje, you name it!?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pleje til vores skønhed
  • #1   3. jul 2011 Kaffegrums som bodyscrub (Det virker glimrende), hybenkerneolie som øjencreme (Det virker fantastisk for mig),

• #2   3. jul 2011 Kamille the som skintonic (Jeg anbefaler at man bruger alm. skintonic - lader det tørre, og derefter dupper huden med kamille the)

Advokado og honning til ansigtsmaske :O)

• #3   4. jul 2011 inden i begynder med at putte alle mulige ting i ansigtet, så husk lige at prøve på et lille område først (F.eks. bag øret)
    Da nogle får nogen rigtig grimme allergiske reaktioner, pga det er så koncentreret. så fordi at man kan tåle det som mad, eller i cream er det ikke ens betydende med at man kan tåle det i hele ansigtet.

• #5   4. jul 2011 Jeg bruger groft salt som bodyscrup - ka godt lide grovkornede scrups til kroppen smiley Ville dog ikke anvende det i ansigtet...

Ellers er olivenolie godt til håret - masser det ind, tag en plastikpose over og lad det virke en halv times tid,,, Vigtigt at bruge varmt vand og sæbe til at få det ud - mener jeg plejede at putte sæbe i inden jeg tog håret under brusenren.. ellers ka det være svært at få olien ud..
    Dengang jeg brugte det havde jeg ret langt hår, og har altid fået komplimenter for mit sunde lange hår smiley

I stedet for bodylotion bruger jeg babyolie efter badet mens jeg stadig er våd - det giver en vildt lækker blød hud og holder længere end creme smiley

• #6   4. jul 2011 Kokosolie er fantastisk til alt... - både i håret og på kroppen -ens hår bliver ultra blødt, og det virker på tør hud - og så er det langt mindre "fedtet" end olivenolie

Når det skal ud af håret igen, er det en god ide, at smøre shampoo i håret FØR vand!!

• #7   4. jul 2011 Ih sikke en masse gode ting jeg vil prøve smiley
    Og god pointe Amalie har, med at prøve på lille område først smiley

Hvis der er flere derude, der har den ultimative idé, må i gerne komme med dem smiley (Jeg har MEGET tid)

Kommentér på:
Pleje til vores skønhed

Annonce