{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Butikschef - hvilken uddannelse ?
  • #1   1. jul 2011 Du kan klare dig med salgsassistent uddannelsen og derefter arbejde dig op. Butikschef er jo ikke en færdig uddannelsen man bare tager.

• #2   1. jul 2011 Dvs. det kræver ingen teknisk baggrundsviden f.eks. at blive butikschef i en butik som Fona, hvor man forhandler tekniske produkter ?

• #3   1. jul 2011 Anne R *I love my Silky's* - Tavlemafioso .

Jo du skal på div. leder kurser i nogle brancher har de en endelig prøve.

Nogle har også div. bind i en ledelses uddannelse såsom bind 1 assistent, bind 2, 2 assistent, bind 3-4 butikchef olign.

Men prøv at forhører dig i Fona

• #4   1. jul 2011 Sheila H
    Ja, lederkurser og den slags kan jeg godt forstå, men det er jo ikke en teknisk uddannelse - hvor du skal vide noget om teknik andet end på brugerniveau ! ?

Vi har en klage inde hos Fona og de skriver at kunden selv sammen med en teknisk kyndig person, skal teste produktet sammen før man kan sende det til reklamation hos producenten e.l.
    Vi mener dog ikke at en butikschef nødvendigvis er en teknisk kyndig person, hvis han ikke har en teknisk uddannelse før han er uddannet salgsassistent og avanceret til butikschef.

• #5   2. jul 2011 Nu kender jeg ikke systemet i lige fona, men både når man er butiksassistent, butiksleder, butikschef mv kommer man jo normaltvis på diverse suplerende kursuser indenfor det område som man nu arbejder med(i en blomsterbutik er det blomsterbinding osv.) Så butikschefen kan jo satens være klædt på til at lave en slags forundersøgelse af et produkt inden den bliver sendt videre. Hvis butikschefen havde den fulde tekniske uddannelse, kunne h*n jo i teorien bare lave produktet for jer og det er jo ikke meningen men mindre det er en lille fejl.

• #6   2. jul 2011 Jeg ville nok ikke acceptere at butikschefen begyndte at reparere på et produkt jeg havde købt. Det vil jeg mene der skulle fagfolk til.

• #7   2. jul 2011 Ville heller ikke acceptere nogen begyndte at reparere i en forretning, medmindre stedet er autoresiret værksted for produktet, er de ikke det, så ryger garanti osv....

Nht. uddannelse så er det mit klare indtryk at flere af dem ikke har større teknisk forståelse end mange andre, personalet har blot en sælger uddanelse....

Har du prøvet at kontakte dem der laver produktet direkte eller Fona´s hovedsæde ?

• #8   2. jul 2011 Rene
    Vi har en klage inde hos Fona's hovedkontor, men umiddelbart lyder det mest som om de tror på butikschefens historie. Dvs. de påstår at der må være en defekt i vores 2 biler og 3 mobiltelefoner.
    Men det er ikke slut endnu, vi helmer ikke forløbig.

Kommentér på:
Butikschef - hvilken uddannelse ?

Annonce