{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Rørt til tårer :) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er godt nok lidt en pjevs i øjeblikket, men lige før oppe på ringvejen, tog jeg da alligevel prisen.

Jeg holder for rødt og i modsat retning holder en vogn fyldt med glade studenter. I busskuret ved siden af mig, står en temmelig ældre dame alene, lastet med pakkenelliker. Da der bliver grønt, dytter studenterbilen og så sætter damen straks alt sit gods og vinker til de unge mennesker med hele overkroppen så armene nær er ved at falde af. Ja og så blev jeg sgu så rørt, at jeg begyndte at tude smiley

Jeg har stadig ikke helt forstået, hvorfor, men det var jo nok noget med, at ældre mennesker tit brokker sig over ungdommen nutildags (og omvendt), men hende her var bare så glad på deres vegne.

Bliver I også rørt over sådan nogle tossede ting eller er det bare mig, der i særklasse er en tudeprinsesse?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rørt til tårer :)
  • #1   25. jun 2011 Jeg har det også med at blive rørt over de mest mærkelige ting - man skulle seriøst tro jeg var gravid nogengange :o)

Men sikke en dejlig dame - det må have været et dejligt syn :O)

• #2   25. jun 2011 Jeg bliver totalt tudeprinsesse når jeg ser følgende senarie

- stærk trafik

- udrykning for fuld udblæsning

- alle biler kører ind til siderne straks

Denne respekt for at lade et udrykningskøretøj kommer frem hurtigst muligt , det kan give mig en kæmpe klump i halsen HVER gang.

• #3   25. jun 2011 Hvor sødt, kan godt forstå du blev rørt : )

Jeg bliver også rigtig tit rørt, nogen gange er det hårdt at være meget følsomt. men andre gange er det vidunderligt smukt : )

• #4   25. jun 2011 Tanja
    Haha, jeg sad også i bilen og tænkte, at havde jeg ikke vidst bedre, havde jeg også troet, jeg var gravid

Farmor
    Ej hvor "sjovt". Jeg kan sagtens forstå hvorfor, men sådan har jeg aldrig selv tænkt.

• #6   25. jun 2011 Camilla
    Jeg ville egentlig heller ikke bytte det, jeg synes jo, det er en fin evne at have, men ind imellem kan det godt gå lidt over gevind smiley

• #7   25. jun 2011 Det kan også være, det bare var noget med glæden. Jeg kan også godt tude lidt, når nogen vinder en pokal smiley

• #8   25. jun 2011 Jeg kan også tude over de særeste ting i andres øjne. Blandt andet stortuder jeg, hvis jeg hører sange brugt i bestemte tegnefilm - f.eks. spirit SUK!

Eller hvis jeg bare ser en smuk naturscene i en film..

Der skal ikke nødvendigvis ret meget til.

• #10   25. jun 2011 Hvor er det dejligt ikke at være alene :). Måske skulle vi lave en tudeklub smiley

Suzy
    Haha også bedre at være på den sikre side. Jeg lavede faktisk en lignende på vej hjem efter min tude-oplevelse. Sad jo i bilen og så fløj en stor tyk due ud lige foran ruden. Jep, jeg dukkede mig da lige inde i bilen for ikke at ramme den, desværre gik en mand forbi i det samme og så det hele smiley

• #11   25. jun 2011 Kira
    Ok det har jeg vist ikke prøvet. Alså udover når øjnene løber i vand, når man er træt.
    Til gengæld kan jeg komme til at grine ukontrolleret når jeg lægger mig i sengen og slapper helt af, hvis jeg VIRKELIG er træt.
    Lidt belastende for dem, der evt. ligger ved siden af, for jeg kan ikke stoppe igen. jeg kan bare mærke det boble i maven af tilfredshed over endelig at ligge ned, dynens blødhed osv. og så kommer det ud som latter

• #13   25. jun 2011 Suzy
    Haha, ja det er ikke så gennemtænkt altid. Til gengæld virkede det lige her, for jeg ramte faktisk ikke duen på trods af, den vireklig var tæt på

Kira
    Nårh, ej det er sguda lidt sødt selvom det må være irriterende. Stakkels kæreste, der må have været et kæmpe spørgsmålstegn i hans hovede i starten smiley

• #14   25. jun 2011 Marianne forstår jeg godt, jeg har det helt på samme måde.
    Giver dig lige et stort kram, det var en rigtig dejlig oplevelse du havde synes jeg, bare så hjerte varm : )

• #15   25. jun 2011 Camilla
    Taaak for krammer smiley

• #16   25. jun 2011 Anita
    Haha, ja hjælpsomhed og uselviskhed er også højt på tudebarometeret herhjemme smiley

• #17   25. jun 2011 Rikke
    Haha, jeg har også gået og småbandet i min have hele dagen over deres evindelige dytten, råben, skrigen og høje musik. Men bare vent, når vi bliver rigtig gamle, har vi måske så meget overskud, at vi også står i et busskur og vinker armene af led smiley

Anita
    Årh, så ville jeg bare tude endnu mere, hvis der stod sådan en lille størrelse og trøstede smiley

• #18   25. jun 2011 He he så er jeg heller ikke den eneste kan jeg høre smiley Jeg tuede i dag, første gang i formiddags da jeg så et dyre program. En hest skulle aflives pga gigt, og så tuede jeg. Min mand gloede på mig som om jeg var fra Mars, og sagd bar, skal vi nu til det igen. Senere spurgte han om vi ikke skulle tage ud og spise og at han havde en lille overraskelse, så tuede jeg igen. smiley
    Jeg kan tude til ALT. Tv, film selvom jeg har set den flere gange, når jeg køre hjem fra svigermor fra mit ugentlige visit om ved at nu sidder hun bare alene til næste uge hvor jeg kommer, og ja udryknings køretøj. Og min største tude tur var da jeg så filmen om hunde Hachiko :´(... Har nogen set den.... Hold da Kæft jeg græd som pisket smiley sa Marinanne, du er ikke alene..

• #19   25. jun 2011 Og nej jeg er heller ikke gravid smiley

• #20   25. jun 2011 sabrina
    Åh ja de sørgelige ting er jo et kapitel helt for sig selv og især, hvis det er med dyr. I torsdags kom jeg til at se en udsendelse hvor et rådyr? var blevet påkørt af et tog. De fandt det heldigvis, men så viste det sig, at det i forvejen var kommet til skade. Den ene hov/klov manglede så den havde bogstaveligt gået rundt på 15 cm. knogle, der bare stak ud af benet i jeg ved ikke hvor lang tid smiley

• #21   25. jun 2011 Rikke
    Haha, belastende. Her står de dog ud af vognen og går ind, men så bliver vognen holdende og fortsætter med at spille dødstechno på fulde hammer smiley

• #22   25. jun 2011 så jeg desværre os godt, og så ver jeg færdig, kan bar ikke sådan noget.. smiley
    Jo så tuede jeg igår da jeg stod ansigt mod ansigt til en KÆMPE sno på over 1 m, i min have.. FUCK den var klam, og jeg hader disse dyr, så nu er jeg ikke så glad for min have mere.. føj siger jeg bare, var næsten færdig, og hjertet sad oppe i halsen på ig.. puha en oplevelse.. he he og bagefter sidder man inde bag døren, og små griner idt af sig selv smiley

• #23   25. jun 2011 Anita
    Ja de er slemme de børn. Jeg har ikke selv nogen, men på mit arbejde har jeg ca. 300. Jeg har prøvet flere gange at stå og fortælle forældre om noget sødt, deres barn har gjort i løbet af dagen og så mærke, hvordan tårerne bare stiger op i mine øjne. Super uproffesionelt smiley

• #24   25. jun 2011 sabrina
    Argh, jeg havde altså også tudet, hvis jeg mødte en slange :(. I det program med rådyret, var det kun mig der syntes, det måske var lidt unødvendigt og ubehageligt, at hunden fik lov at stå og gnaske i dyret mens det lå og skreg? Det forstod jeg ikke rigtig pointen i og jeg troede ikke, det var sådan, man gjorde

• #25   25. jun 2011 Anita
    Taak, men lige i dén situation, føler jeg mig ikke så skøn. Kan se på forældrene, at de bare ikke fatter en meter og tænker "arh, tag dig lige sammen, SÅ vildt var det jo heller ikke" smiley

• #26   25. jun 2011 Jeg så ikke det med hunden, var nød til at gå i køkkenet og lave kaffe får kunne ikke holde ud og se det..
    Ja men jeg tog mig selv i og ville hakke snoen med en spade så den døede, men igen, det er et dyr som alle andre og forsvandt den nu bar ud af min have måtte den gerne leve i fred.. men nu har falck hentet den .. ad bad

• #27   25. jun 2011 sabrina
    Hunden skulle finde rådyret og så gik manden bagved med geværet for at skyde det. Da hunden fandt det på vej over skinnerne, fulgte den efter det ned fra banen hvor den så lagde dyret ned (eller det faldt om) og stod og bed i det en tid, til manden fik snøvlet sig derhen og tog over

• #28   25. jun 2011 Øv hvor voldsomt. Hunden burde da stoppe når dyret havde lagt sig ned... den led jo nok i forvejen smiley

• #29   25. jun 2011 He he smiley Jeg får tåere i øjnene når jeg kigger på min bamse dreng på 4 år, som indtil i går vr såå fin, men så valgte han at rule sig i lort og ting og sager, og oven i det bare samle kager i pelsen, så nu tog vi beslutningen om at trimme ham ned for sommeren.. Han elsker det, men nøj hvor ser en newfoundlænder mærkelig ud som, toy puddel, kun hoved og hale er tilbage.. ild? hva laver du med ild ?

• #30   25. jun 2011 Rikke
    Det skulle også være en rædselsfuld sygdom, er det ikke den der er i familie med mæslinger, som man kun kan få som voksen? Får du noget creme til det?

sabrina
    Hm det lyder da ellers som en rigtig lækker hund, du har fået dig der smiley

• #31   25. jun 2011 Rikke
    Her kører studenterne forøvrigt stadig rundt de stakkels mennesker. Var lige ude med hundene og kunne høre dem i det fjerne. Jeg husker det da som om, vi var fremme ved det sidste sted i tide til at spise aftensmad. Godt nok lidt sen aftensmad men alligevel

• #32   25. jun 2011 Rikke
    Ah, ja det var det, jeg tænkte på, fik bare lige blandet skoldkopper og mæslinger sammen. Det var da helt gnialt at give dig noget, der ikke må bruges mod det - godt du fik læst på sedlen. Og så håber jeg for dig, det du får i morgen, kan hjælpe. Kan du ikke dulme det med kølige bade? Det kan jeg huske, min far gav mig, da jeg havde skoldkopper og var lige ved at blive skør af kløen

• #33   26. jun 2011 Rikke
    Avavava, det lyder til at navnet på sygdommen er ret velvalgt. jeg ved jo ikke om det kølige bad hjælper på det, måske er det også llidt satset at eksperimentere for meget, men det har også hjulpet min fætter og mig engang, vi havde været så smarte at rulle rundt i glasuld et par timer iført shorts og t-shirt.

Hanne
    Når jeg ser udrykninger får jeg en klump i halsen fordi jeg tænker på, at nu står der måske nogle mennesker et sted, hvis liv ændrer sig fuldstændig på et sekund. Jeg tror, jeg vil prøve at tænke på det udfra jeres vinkel i stedet, det virker til at være en rarere følelse smiley

• #34   26. jun 2011 Uf. Måske kan du starte med at prøve at lægge en kølig, fugtig klud på et lille område og se om det skulle hjælpe

• #35   26. jun 2011 Hanne
    Ja det tænker jeg også på smiley

Rikke
    jeg har lige læst mig til, at man gerne må lægge kolde klude på helvedesild og, at det skulle lindre. desuden står der at smertestillende piller kan tage lidt af det, men selvfølgelig ikke noget om, om der er nogle, man ikke må tage. Rigtig god bedring

• #36   26. jun 2011 Nu vil hundene og mig vist op og se dyner. Håber alle I tudeprinsesser kan sove sødt og tak for støtten, jeg føler mig nu knap så unormal smiley

Kommentér på:
Rørt til tårer :)

Annonce