Rørt til tårer :) {{forumTopicSubject}}
Ja jeg er godt nok lidt en pjevs i øjeblikket, men lige før oppe på ringvejen, tog jeg da alligevel prisen.
Jeg holder for rødt og i modsat retning holder en vogn fyldt med glade studenter. I busskuret ved siden af mig, står en temmelig ældre dame alene, lastet med pakkenelliker. Da der bliver grønt, dytter studenterbilen og så sætter damen straks alt sit gods og vinker til de unge mennesker med hele overkroppen så armene nær er ved at falde af. Ja og så blev jeg sgu så rørt, at jeg begyndte at tude
Jeg har stadig ikke helt forstået, hvorfor, men det var jo nok noget med, at ældre mennesker tit brokker sig over ungdommen nutildags (og omvendt), men hende her var bare så glad på deres vegne.
Bliver I også rørt over sådan nogle tossede ting eller er det bare mig, der i særklasse er en tudeprinsesse?
aug 2007
Følger: 106 Følgere: 101 Hunde: 1 Emner: 354 Svar: 2.545
Men sikke en dejlig dame - det må have været et dejligt syn :O)
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
- stærk trafik
- udrykning for fuld udblæsning
- alle biler kører ind til siderne straks
Denne respekt for at lade et udrykningskøretøj kommer frem hurtigst muligt , det kan give mig en kæmpe klump i halsen HVER gang.
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 1048 Hunde: 2 Svar: 1.897
Jeg bliver også rigtig tit rørt, nogen gange er det hårdt at være meget følsomt. men andre gange er det vidunderligt smukt : )
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Haha, jeg sad også i bilen og tænkte, at havde jeg ikke vidst bedre, havde jeg også troet, jeg var gravid
Farmor
Ej hvor "sjovt". Jeg kan sagtens forstå hvorfor, men sådan har jeg aldrig selv tænkt.
dec 2008
Jeg ville egentlig heller ikke bytte det, jeg synes jo, det er en fin evne at have, men ind imellem kan det godt gå lidt over gevind
dec 2008
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
Eller hvis jeg bare ser en smuk naturscene i en film..
Der skal ikke nødvendigvis ret meget til.
dec 2008
Suzy
Haha også bedre at være på den sikre side. Jeg lavede faktisk en lignende på vej hjem efter min tude-oplevelse. Sad jo i bilen og så fløj en stor tyk due ud lige foran ruden. Jep, jeg dukkede mig da lige inde i bilen for ikke at ramme den, desværre gik en mand forbi i det samme og så det hele
dec 2008
Ok det har jeg vist ikke prøvet. Alså udover når øjnene løber i vand, når man er træt.
Til gengæld kan jeg komme til at grine ukontrolleret når jeg lægger mig i sengen og slapper helt af, hvis jeg VIRKELIG er træt.
Lidt belastende for dem, der evt. ligger ved siden af, for jeg kan ikke stoppe igen. jeg kan bare mærke det boble i maven af tilfredshed over endelig at ligge ned, dynens blødhed osv. og så kommer det ud som latter
dec 2008
Haha, ja det er ikke så gennemtænkt altid. Til gengæld virkede det lige her, for jeg ramte faktisk ikke duen på trods af, den vireklig var tæt på
Kira
Nårh, ej det er sguda lidt sødt selvom det må være irriterende. Stakkels kæreste, der må have været et kæmpe spørgsmålstegn i hans hovede i starten
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 1048 Hunde: 2 Svar: 1.897
Giver dig lige et stort kram, det var en rigtig dejlig oplevelse du havde synes jeg, bare så hjerte varm : )
dec 2008
Taaak for krammer
dec 2008
Haha, ja hjælpsomhed og uselviskhed er også højt på tudebarometeret herhjemme
dec 2008
Haha, jeg har også gået og småbandet i min have hele dagen over deres evindelige dytten, råben, skrigen og høje musik. Men bare vent, når vi bliver rigtig gamle, har vi måske så meget overskud, at vi også står i et busskur og vinker armene af led
Anita
Årh, så ville jeg bare tude endnu mere, hvis der stod sådan en lille størrelse og trøstede
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 196
Jeg kan tude til ALT. Tv, film selvom jeg har set den flere gange, når jeg køre hjem fra svigermor fra mit ugentlige visit om ved at nu sidder hun bare alene til næste uge hvor jeg kommer, og ja udryknings køretøj. Og min største tude tur var da jeg så filmen om hunde Hachiko :´(... Har nogen set den.... Hold da Kæft jeg græd som pisket sa Marinanne, du er ikke alene..
mar 2008
dec 2008
Åh ja de sørgelige ting er jo et kapitel helt for sig selv og især, hvis det er med dyr. I torsdags kom jeg til at se en udsendelse hvor et rådyr? var blevet påkørt af et tog. De fandt det heldigvis, men så viste det sig, at det i forvejen var kommet til skade. Den ene hov/klov manglede så den havde bogstaveligt gået rundt på 15 cm. knogle, der bare stak ud af benet i jeg ved ikke hvor lang tid
dec 2008
Haha, belastende. Her står de dog ud af vognen og går ind, men så bliver vognen holdende og fortsætter med at spille dødstechno på fulde hammer
mar 2008
Jo så tuede jeg igår da jeg stod ansigt mod ansigt til en KÆMPE sno på over 1 m, i min have.. FUCK den var klam, og jeg hader disse dyr, så nu er jeg ikke så glad for min have mere.. føj siger jeg bare, var næsten færdig, og hjertet sad oppe i halsen på ig.. puha en oplevelse.. he he og bagefter sidder man inde bag døren, og små griner idt af sig selv
dec 2008
Ja de er slemme de børn. Jeg har ikke selv nogen, men på mit arbejde har jeg ca. 300. Jeg har prøvet flere gange at stå og fortælle forældre om noget sødt, deres barn har gjort i løbet af dagen og så mærke, hvordan tårerne bare stiger op i mine øjne. Super uproffesionelt
dec 2008
Argh, jeg havde altså også tudet, hvis jeg mødte en slange :(. I det program med rådyret, var det kun mig der syntes, det måske var lidt unødvendigt og ubehageligt, at hunden fik lov at stå og gnaske i dyret mens det lå og skreg? Det forstod jeg ikke rigtig pointen i og jeg troede ikke, det var sådan, man gjorde
dec 2008
Taak, men lige i dén situation, føler jeg mig ikke så skøn. Kan se på forældrene, at de bare ikke fatter en meter og tænker "arh, tag dig lige sammen, SÅ vildt var det jo heller ikke"
mar 2008
Ja men jeg tog mig selv i og ville hakke snoen med en spade så den døede, men igen, det er et dyr som alle andre og forsvandt den nu bar ud af min have måtte den gerne leve i fred.. men nu har falck hentet den .. ad bad
dec 2008
Hunden skulle finde rådyret og så gik manden bagved med geværet for at skyde det. Da hunden fandt det på vej over skinnerne, fulgte den efter det ned fra banen hvor den så lagde dyret ned (eller det faldt om) og stod og bed i det en tid, til manden fik snøvlet sig derhen og tog over
mar 2008
mar 2008
dec 2008
Det skulle også være en rædselsfuld sygdom, er det ikke den der er i familie med mæslinger, som man kun kan få som voksen? Får du noget creme til det?
sabrina
Hm det lyder da ellers som en rigtig lækker hund, du har fået dig der
dec 2008
Her kører studenterne forøvrigt stadig rundt de stakkels mennesker. Var lige ude med hundene og kunne høre dem i det fjerne. Jeg husker det da som om, vi var fremme ved det sidste sted i tide til at spise aftensmad. Godt nok lidt sen aftensmad men alligevel
dec 2008
Ah, ja det var det, jeg tænkte på, fik bare lige blandet skoldkopper og mæslinger sammen. Det var da helt gnialt at give dig noget, der ikke må bruges mod det - godt du fik læst på sedlen. Og så håber jeg for dig, det du får i morgen, kan hjælpe. Kan du ikke dulme det med kølige bade? Det kan jeg huske, min far gav mig, da jeg havde skoldkopper og var lige ved at blive skør af kløen
dec 2008
Avavava, det lyder til at navnet på sygdommen er ret velvalgt. jeg ved jo ikke om det kølige bad hjælper på det, måske er det også llidt satset at eksperimentere for meget, men det har også hjulpet min fætter og mig engang, vi havde været så smarte at rulle rundt i glasuld et par timer iført shorts og t-shirt.
Hanne
Når jeg ser udrykninger får jeg en klump i halsen fordi jeg tænker på, at nu står der måske nogle mennesker et sted, hvis liv ændrer sig fuldstændig på et sekund. Jeg tror, jeg vil prøve at tænke på det udfra jeres vinkel i stedet, det virker til at være en rarere følelse
dec 2008
dec 2008
Ja det tænker jeg også på
Rikke
jeg har lige læst mig til, at man gerne må lægge kolde klude på helvedesild og, at det skulle lindre. desuden står der at smertestillende piller kan tage lidt af det, men selvfølgelig ikke noget om, om der er nogle, man ikke må tage. Rigtig god bedring
dec 2008
Rørt til tårer :)