7. nov 2005 Følger: 106 Følgere: 99 Hunde: 4 Emner: 831 Svar: 4.394
Altid noget i vejen med mig :( {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg ved godt at dette nok vil blive anset som et tude indlæg, og ved i hvad - det er det sgu nok også lidt.. :s
Det handler om mit helbred.. Mit utrolig ringe helbred..
Jeg er evig og altid så uheldig..
Det starter med at jeg i 2009 smadrer højre knæ. Bliver opereret, men kirurgen laver en fejl. Bliver så re-opereret sommer 2010.
Knæet er nu nogenlunde, men bestemt ikke godt, og jeg døjer med mange smerter.
Så sidst på året 2010 smadrer jeg højre knæ, dette er blevet scannet for 14 dage siden, og jeg venter nu på operation.
Så har jeg de sidste måneder gået og besvimet, samt haft vanvittig ondt i højre side af hovedet. Så nu venter jeg på at få hjernen scannet..
Dertil kommer depression og angst..
Jeg orker simpelthen ikke mere lort nu..
Læste en artikel forleden om psykosomatiske smerter.. Noget om at psykiske smerter bliver til fysiske smerter.. Nogen der kender til det?
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
er der slet ikk noget opmuntrende i dit liv?
Jeg brækkede anklen 4. marts og er blevet opereret 2 x
og er nu igang med 12 ugers genoptræning, og har helvedes
til smerter hver dag, men jeg forsøger at finde de små, positive
ting i min hverdag. Håber at du kommer igennem alle dine lidelser
Mvh. Barbara
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 21 Emner: 168 Svar: 1.198
Jeg ville altså råde dig til at læse bogen "ren krop sund krop" der kan du altså på 3 uger gennem mad cleane din krop fuldstændig på bare 3 uger. de fleste af dem som har været på den 3 ugers kur, er kommet ud af mange års deperation.
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
Marie. Velkommen i klubben, jeg hører også til den derhar et utroligt dårligt helbred.
Skal have kunstig knæ d. 4 juli
nov 2005
Følger: 106 Følgere: 99 Hunde: 4 Emner: 831 Svar: 4.394
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 21 Emner: 168 Svar: 1.198
ofte ser dette ved at kroppen har alt for mange affaldsstoffer som den ikke kan udskille. og dette går dermed også ind og påvirker kroppens evne til at udvikle serotonin.
Altid noget i vejen med mig :(