Labrador skambed dreng i ansigtet.. {{forumTopicSubject}}
Artiklen:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2003849/Boy-3-left-horrific-facial-injuries-Labrador-savages-Poole-Harbour.html
Google translate da den er på engelsk:
En tre-årig dreng kan blive skadet for livet, efter han blev skambidt af en hund i en familie picnic.
Logan Trim stod tilbage med forfærdelige kvæstelser i ansigtet, da han blev sønderrevet af de sorte Labrador i en park i Poole Harbour, Dorset.
Angrebet var særlig chokerende som labradors er kendt for at have et fremragende temperament og er venlige omkring børn og andre hunde, ifølge eksperter.
Arret for livet: Logan Trim lidt frygtelige kvæstelser i ansigtet, da han blev angrebet af en hund
Den unge blev efterladt dækket i blod, og havde brug for 40 m til sår på hans ansigt efter den chokerende angreb, der skete, da hans mor bøjede sig ned til slagtilfælde en hvalp.
Labrador blev ikke anset for at være hvalpens mor.
Logan havde været i parken med sin mor Lara Slingsby, lillebror Eithan og hans bedsteforældre, når de fik øje på en kvinde med en hvalp og en sort Labrador.
Shock: Labrador slog ned på den lille dreng uden varsel
Miss Slingsby havde gået over til slagtilfælde hvalpen, når Labrador sprang på de tre-årige uden varsel, savaging højre side af hans ansigt.
Den 22-årige plejer, fra Colehill, nær Wimborne, sagde: 'Det hele var bare, og var som noget fra en horror-film.
"Logan har haft mareridt om det, og er vågnet op at sige" dårlig doggy, frække doggy ".
'Hvis en hund gør sådan noget til et barn, så er det sandsynligt, at gøre det igen. "
Gendannelse: Logan i armene på sin mor Lara Slingsby
En ambulance blev kaldt til Whitecliff Park og hans mor forsøgte at dæmme op for blodet med Eithan er musselin.
Logan blev taget til Poole Hospital, hvor han blev opereret for sine sår.
Sting blev syet ind i hans ansigt fra bunden af ??øjet til midten af ??munden, og hans kind svulmede til størrelsen af ??tennisbolden. Han står nu over for at blive skadet for livet.
Miss Slingsby og hendes børn var gået til strandpark med sine forældre, Tricia, 45, og Paul, 46, for at nyde solen.
Hun sagde: "Vi havde været i parken for en familie dag ud, som det var dejligt og solrigt.
"Vi havde en picnic og Logan havde lige fået ud af udsving i parken, fordi hans bedstefar var gået til bilen for at få sin kite.
"Vi så en dame satte sig ned omkring 40 meter væk. Hun havde hunden, der lignede en Labrador og en hvalp med hende.
"Det var ikke en pitbull eller en Staffordshire bull terrier, som man skulle tro ville være farligt.
"Hun så os og smilede, så vi gik over til hende. Logan var et par skridt bag mig. Hunden var slukket forrest og til højre ved siden af ??en børns park, så jeg gik ud fra at det ville være fint.
"Jeg lagde min hånd op til Labrador hund, og det snusede min hånd og så gik jeg over til hvalpen.
"Jeg kunne ikke se hvad der skete, men Logan var ikke kører, eller råbe og ikke gøre noget for at provokere det.
"Det næste jeg vidste, at jeg hørte knurren og skrige. Jeg kiggede rundt og så Logan liggende på gulvet. Hunden var lige ved at komme ud for ham.
"Kvinden greb fat i hunden og begyndte at undskylde.
"Jeg tog Logan op og tog ham til den nærmeste bænk. Min far kom løbende over og en dame i nærheden tilkaldte en ambulance.
Vicious: Angrebet var særlig chokerende som labradors ikke er kendt for at være farlige (fil foto)
'Logan ansigt var dækket i blod, var det overalt. Hans T-shirt var dækket af det. Han skreg og han gik i chok.
"Det var hårdt, fordi jeg bare ønskede at bryde ned, men du ikke ønsker at bekymre dem. De ved, at der er noget galt, hvis mor græder.
"Han havde to store flænger på hans læbe og en anden flænge under hans næse. Hans læbe svulmede helt op.
"Det var ødelæggende, og jeg var rædselsslagen."
Miss Slingsby sagde, at kvinden ejer af Labrador - som blev kaldt Sammy - undskyldte til Logan mor og overgivet hendes telefonnummer.
Hun tilføjede: "Logan er ved at komme nu og er tilbage at løbe rundt og lege, og hans ansigt er helet. Fordi han er så ung hans hud skal helbrede, men han er absolut vil have nogle ardannelse. "
Hun sagde også, at efter angrebet kvinden ejeren kaldte en mand, der ankom minutter senere og tog hunden væk.
Hun sagde, at hun ønsker, at hunden, som er omkring et år gammel, ødelagt, og tilføjer: 'Du kan ikke tillid til ejeren at holde den i snor eller en mundkurv.
En talsmand for Dorset Politiet sagde: "Den 31. maj modtog vi en rapport fra ambulancetjenesten, at et barn havde fået en hund bider i ansigtet på Whitecliff parken.
"Barnet blev bragt til hospitalet. Officerer er ved at undersøge. "
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.412
Kunne ikke se at det ville blive så tæt i den lille boks :o)
okt 2007
okt 2007
Det er jo ikke bare et advarselsbid med hunde der virkelig er gået til den.
Hold da op.
okt 2007
maj 2009
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
maj 2009
The family is now considering giving up their own dog - a Pomeranian named Amber - even though Cameron has lived with the animal for four years.
She said: 'I have put her in a cage because I am just so afraid now
Labrador skambed dreng i ansigtet..