{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Kan man skrive det her {{forumTopicSubject}}

Ja som nogen ved er jeg igang med min eksames opgave og har valgt at skrive om DKK.

Jeg har skrevet følge til dette spr..

Hvordan sikre DKK at man køber hund med stamtavle samt uddannelser og kursus?

Da de fleste opdrætter i Danmark sælger hunde med DKK stamtavle og de har en god omtale vægler mange at deres hund skal ha en tavle fra DKK. Udover det er de den størrste organisation i Danmark. Hvis man er medlem af DKK hvilket man atomatisk bliver når hunden har stamtavle derfra, har man ofte mere styr på deres kursus og uddannelser. Man kan ikke altid sikre at der kommer nogen men deres kurus samt uddannelse bliver benyttet af mange da de er gode.


Jeg frabeder mig alt negativt men modtager gerne råd mm jeg kan bruge


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man skrive det her
  • #1   16. jun 2011 Man er ikke automatisk medlem af dkk, når fordi hunden har dkk- stambog.. Man skal betale hvert år for et medlemsskab


  • #2   16. jun 2011 Tak det troede jeg bare det skriver jeg lige ind :-))

  • #3   16. jun 2011 Man skal selv melde sig ind, man bliver ikke medlem bare fordi man har en hund med DKK tavle

  • #4   16. jun 2011 too slow

  • #5   16. jun 2011 Jeg ved godt du ikke vil høre negativt, men jeg er nødt til at sige, både dit spørgsmål og svar lyder en smule sort. Jeg tror du skal dele det i 2 spørgsmål - om ang tavlen og et ang kurser, og så omformulere det...

  • #6   16. jun 2011 Det er slet ikke negativt men et råd :-))

    Mit spr er faktisk mit hovedspr og det skal desværre stå sådan , men jeg kunne self dele det op altså svarne smiley


  • #7   16. jun 2011 Da de fleste opdrætterER i Danmark sælger hunde med DKK stamtavle og DA de har en god omtale vælGer mange at deres hund skal ha en STAMtavle fra DKK. Udover det er de den største organisation i Danmark. Hvis man er medlem af DKK hvilket man aUtomatisk bliver når hunden har stamtavle derfra, har man ofte mere styr på deres kursus og uddannelser. Man kan ikke altid sikre at der kommer nogen men deres kurSus samt uddannelse bliver benyttet af mange da de er gode.

    Har lide rettet lidt stave/slåfejl. Ikke noget negativt, bare ment som en hjælp smiley


  • #8   16. jun 2011 Det er ikke for at lyde negativ, men jeg forstår ikke denne sætning:

    Hvordan sikre DKK at man køber hund med stamtavle samt uddannelser og kursus?
    Tror du skal omformulere og præcisere spørgsmålet, evt. dele det i flere spørgsmål, alt efter hvad du vil belyse indenfor DKK

    Held og lykke med eksamen


  • #9   16. jun 2011 Og så kan jeg ikke engang selv stave...flot smiley lide=lige

  • #10   16. jun 2011 "deres hund skal have en STAMtavle fra DKK"


    smiley


  • #11   16. jun 2011 Så ville jeg nok omformulerer til hvordan de forsøger at råde og præge folk til at købe med stambog osv... At sikre lyder for mig, forkert i den sammenhæng

  • #12   16. jun 2011 Ballarina> Ja, det kører for mig hva' ;D

  • #13   16. jun 2011 Hehe Jesper - mon ikke det snart er nattid for dig *G*

  • #14   16. jun 2011 Tak for alle de gode råde - og rettelser smiley

    Hvad med det her lyder det bedre?


    Da de fleste opdrætter i Danmark sælger hunde med DKK stamtavle og de har en god omtale vælger mange at deres hund skal ha en tavle fra DKK. Udover det er de den største organisation i Danmark.

    Hvad angår kursus og uddannelser kan man gå ind på deres hjemmeside og kigge hvornår de forskellige ting er. Man kan aldrig sikre sig at folk tager kursus og uddannelse.

    Man kan blive medlem af DKK uanset om du har en bladning eller racehund med en fin stamtavle. Man betaler et vis beløb hvert år.


  • #15   16. jun 2011 Jeg har sendt dig en PB

  • #16   16. jun 2011
    Uden at forholde mig til selve indholdet, har du nogle slå- / stavefejl og lidt inkosekvens:

    Da de fleste opdrætterE i Danmark sælger hunde med DKK stamtavle og de har en god omtale vælger mange at deres hund skal haVE en tavle fra DKK. Udover det er de den største organisation i Danmark.

    Hvad angår kursus og uddannelser kan man gå ind på deres hjemmeside og SE hvornår de forskellige ting FOREGÅR/FINDER STED. Man kan aldrig sikre sig at folk tager kursus og uddannelse.

    Man kan blive medlem af DKK uanset om MAN har en bladning eller racehund med en fin stamtavle. Man betaler et visT beløb hvert år


    Og så ville jeg lige sætte nogle kommaer. Jeg ved ikke, hvilke regler i bruger - der er vist kommet nyt system siden jeg gik i skole smiley


Kommentér på:
Kan man skrive det her

Annonce