HJÆLP Total underlig dag!!!! {{forumTopicSubject}}
vågner i morges 05:03 kan bare ikke sove mere.
kan mærke hunden ved siden af mig. falder så lidt i søvn igen til kl 05:16 vender mig så om til hunden MEN der ligger bare en gummi leguan, hun har hentet ind i seng.
nåå pyt står op.
går ind foran min pc. som altid og går på nettet.
kl ca 9 rigner min veninde og vi snakker lidt om bliver enige om at jeg hellere må komme hunden i bad enden udstilling lørdag. det gør jeg så så har hun jo 2½ dag at tørre i og pelsen kan ligge sig. det er jo kun ONSDAG.
ringer så til mekanikeren og spørger om bilen er klar til fredag aften. han lyder forvirret og siger der er 90% chance. super tænker jeg.
dropper hesten for kan jo tage der ud i morgen Torsdag.
udstillingen
falder så i søvn på sofaen og vågner 3 timer efter. hmm ringer da lige til veninden igen og tjekker op på alt til. har da også lige glemt at finde det vigtigste STAMTAVLEN.
vi bliver så enige om at følges til horsens dyrskue i overmorgen fredag. og så siger hun lige pludselig det er da ikke fredag men lørdag/søndag den 18/19 NEJ det er bestemt den 17/18 mener jeg. og kigger ja det er den 16. WHAT så er det jo torsdag i dag.
hmmm mega forviring pc, kalender og texttv siger torsdag. møgdag. ringer så til min mor og min søster tager telefonen. WHAT igen. hun er ALDRIG hjemme torsag der er hun i aflastning.
nåå snakker så med min mor og det er altså så pga møde på gården at hun er hjemme.
nu er jeg så ved at fatte at det faktisk ikke er ONSDAG men Torsdag.
men hvor blev onsdagen så lige af????
nogen der kender det at en dag forsvinder?
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 304 Svar: 2.896
Uanset hvad er det en meget mærkelig fornemmelse
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Det er dybt forvirrende xD
HJÆLP Total underlig dag!!!!