{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

piercinger! {{forumTopicSubject}}

hej smiley
har en tungepiercing jeg har haft i omkring 4 år nu...
og vil faktisk gerne ha' den ud, men vil heller ikke ha betændelse i tungen (vis det overhovedet kan la sig gør!)

har aldrig haft betændelse i tungen, men kan man få det når man tager piercingen ud og det begynder at vokse sammen?? smiley

har nemlig haft en anden piercingen jeg har taget ud og har fået betændelse i, men den har jeg så også haft betændelse i før, så det er først nu efter ca. 2 år den er helet helt sammen.. (dog ikke kun begrund af betændelse men også begrund af jeg har haft den længe)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  piercinger!
  • #2   13. jun 2011 nej du får ikke betændelse i munden af at tage den ud, sørg derimod for at skylle din mund godt når du har spist i en uges tid,så skal den nok hele pænt'

• #3   13. jun 2011 tror du det vil være en go ide at rense den med saltvand engang i mellem når jeg har taget den ud.. smiley

• #5   13. jun 2011 Dem jeg kender har bare taget den ud. Hullet vokser hurtigt sammen. så der burde ikke være de store problemer. men for en sikkerheds skyld så skyl munden efter du har spist smiley

• #6   13. jun 2011 Tager den selv ud smiley

Okay, mine er ikke helt hurtigt, faktisk ekstrem langsomt synes jeg.. smiley

• #7   13. jun 2011 Jeg tog min ud, og 2 dage efter kunne jeg ikke få staven i igen smiley det gror sammen vildt hurtigt. Så tvivler på du vil få betændelse i *S*
    Og din mund og "hullet" er jo vant til alt det mad og bakterrier der er i din mund.

• #8   13. jun 2011 Altså jeg har haft mine piercinger ude i over 2 dage , har i navlen, læben, tungen, og har haft madonna, underlæben og har endnu ikke prøvet at de vokser så hurtigt sammen, så skyld endelig når du har spist, det vil jeg mene er mest ansvarligt !

• #10   13. jun 2011 Da jeg tog min ud i tungen ( for ca 10 år siden) tog jeg den netop ud fordi den gav noget betændelse fra den ene dag til den anden, så snart jeg tog den ud holdt det op med at gøre ondt- og det voksede stort set sammen samme dag.. så tag du den bare ud.. hullet vokser vildt hurtigt sammen..umiddelbart uden problemer smiley

• #11   13. jun 2011 Carina,ja min navle Piercing har jeg haft ude i over 2 år, og da jeg satte en stav i igen, var der stadig hul, men den i tungen tog det 2 dage, det er ikke noget jeg siger.For var ved at fortryde jeg tog den i, men havde intet valg, for kunne ikke få min stav i igen.

• #12   13. jun 2011 Jeg var ved at fortryde at jeg tog den UD, ikke i.

• #13   13. jun 2011 jeg tog min ud som 21 årig og det er stadigt ikke vokset sammen her ti år senere så lad være med og håb for meget på det er vokset sammen i over morgen

• #14   13. jun 2011 hvis der er betændelse fra tid til tid, så er siderne i hullet ikke beklædt med hud og så vil den hurtig vokse sammen. Men er hullet "stabilt" så er det slet ikke sikkert at det overhovedet vokser rigtig sammen, da der jo er hud i siderne og så er der jo ikke mulighed for at vævet kan vokse sammen.
    Det er jo det sammen med huller i ørerne - de vokser også langt fra, altid sammen. Jeg har huller og der er mange år imellem jeg har øreringe i, men hullerne er der stadig

• #15   13. jun 2011 Jeg havde min i 7 år, (i tungen) og den voksede sammen på 2 dage.

• #16   13. jun 2011 hvis du tager tungepiercingen ud går der ca 7 timer så er det umuligt at få den i igen smiley

• #17   13. jun 2011 Der sker intet ved at du tager den ud, da det ikke er et nyt sår/hul.
    Du skal bare være opmærksom på at der jo er arvæv efter din piercing, og det vil altid være der. Ligesom man feks har huller i ørene, så kommer der også den der "kugle" af arvæv. Kan selvfølgelig kun tale på mine egne vegne, men det ses hos rigtig mange, og jeg har fået det af vide af adskillige piercere. Det kan ikke ses som sådan, men mærkes. Dog kan det være at det kan ses under tungen hvor din piercing har været, men det er jo det man må tage med når man får lavet den slags. Der vil altid være arvæv.

Jeg har selv 2 stks i tungen, plus div andre piercinger, så jeg ved bestemt hvad jeg snakker om. ;o)

• #19   13. jun 2011 Det ved jeg godt, men nu blev der hentydet til at et hul ikke kunne gro sammen på 2 dage, hvilkét mit gjorde i munden, den i navle er der stadig hul, selvom jeg ikke har haft ring i i mange år.

Kommentér på:
piercinger!

Annonce