{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Børnebogklub gammel bog {{forumTopicSubject}}

Ja, det bliver et meget mærkeligt emne det her! ;O)

Jeg kan huske, at jeg for mange år siden havde en børnebog, som kom fra en af de hersens børnebogklubber.

Jeg har sådan en tosset ide med, at jeg gerne vil finde denne bog igen, da jeg synes den var ganske underholdende, men jeg har simpelthen prøvet at søge mig frem på alle mulige og umulige kombinationer men jeg kan bare IKKE finde den.
Så jeg tænkte, at det da var et forsøg værd, om der var nogen herinde, der synes den lød bekendt.

Det var en ret stor bog. Høj og forholdsvis tynd.

Den handlede om en by, hvor alle indbyggerne var blevet forhekset så de havde mistet deres hår, fordi troldmanden var sur (eller sådan et eller andet *G*)

Bogen går så ud på, at man igennem en lang række aktiviteter skal finde frem til troldmanden, så fortryllelsen kan blive ophævet.

Man skal blandt andet finde en lang række skjulte genstande på hver side, før man må gå videre. Bogen er lavet, så hvert opslag (to sider) viser et stort billede, hvortil der hører en lang række opgaver.

Jeg kan huske, at man blandt andet skal igennem en skov, hvor der står en masse kaniner og peger, igennem en hytte hvor tiden er gået i stå, blive bortført af pirater - og frem til selve troldmanden, hvor jeg mener en af dem man følger bliver forvandlet til en gris ;O)

Ja, i tror garanteret jeg er sindssyg - og måske er det rigtigt - jeg kan i hvert fald overhovedet ikke finde nogen bog der handler om det *G*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børnebogklub gammel bog
Kommentér på:
Børnebogklub gammel bog

Annonce