{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Hunde sjov fredag formiddag i Århus? {{forumTopicSubject}}

Nogle der er friske på noget hundeleg i Århus på fredag? Havde planer om at det skulle hører inden middag eller lige omkring? Hvis nogle har et godt sted siger i bare til :o) synes gerne det må være et sted hvor hundene kan slippes løs!

For mig er alle hunde velkommen bare de ikke er for voldsomme da Pinkie ikke er helt vild med for frembrusende hunde :o)

Ha en god dag folkens!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde sjov fredag formiddag i Århus?
  • #1   8. jun 2011 Hvor havde du nærmere tænkt? Bor du inde i midtbyen? Jeg bor i Odder, men hvis jeg kan få det til at passe sammen, tid og sted, er jeg da frisk.
    Evt i en af hundeskovene?

• #2   8. jun 2011 øv lige fredag skal jeg helt til odense da min datter er kronisk syg og går til kontrol dernede.
    men ellers er jeg frisk på leg en dag, jeg bor i risskov der er en super lukket hundeskov herude, og kan se vores hunde er på alder med hinanden.
    har ik fået ham oprettet endnu da jeg ik kan få taget nogen gode billeder af den bølle kun når han sover.
    men har en lille chi hvalp.

• #3   8. jun 2011 Jamen sted er lidt underordnet så længe der går busser der er til at finde ud af smiley bor i Viby og ved ikke rigtig hvor der er noget hvor de kan slippes løs, da jeg bruger skolens fodboldbane når de er lukket smiley

• #4   8. jun 2011 Hvis du er frisk, er jeg frisk smiley Jeg er ikke særlig kendt i Viby. Er der måske et sted tæt ved oddergrisens stoppested?

• #5   8. jun 2011 Hmm kun skolens fodboldbaner og der er jo desvære folk i skole der smiley

Kan ikke lige komme på nogle steder i nærheden der er lukket?

• #6   8. jun 2011 Jeg troede faktisk de var gået på læseferie, men selvfølgelig er der da børn i skole nu ! Tsk, jeg er lidt langsom.
    Hmm hvad så? Hvis du har lyst til at komme til Odder kender jeg et par steder. Ellers er en hundeskov jo en mulighed, bare lidt sværere med bus. Ellers bare en gåtur, hvor man måske stødte på et sted?
    Eller finde ud af, hvornår børnene på skolerne har timer, og så snige sig ind på deres mark mens de er indenfor (hmm, nej, de har sikkert idræt udenfor hele tiden)

• #7   9. jun 2011 Jamen for mig er det underordnet, bare jeg bliver hentet ved toget smiley

Aner ikke engang hvor der er en hundeskov smiley

• #8   9. jun 2011 Der er en hundeskov i Århus, nede tæt ved tangkrogen.
    Skal det være lukket? Her i Odder er der nogle store områder, hvor der godt nok ikke er hegnet ind, men hvor der kun kommer hundemennesker

• #9   9. jun 2011 Arh ja derude ved tivoli? der er et stort sø og skovområde hvor der kommer mange mennesker med hund. Altså for mig behøver det ikke at være lukket helt, for Pinkie er ikke meget for at komme for langt fra moar endnu, er dog lidt i tvivl for ved ikke om jeg kan kalde hende til mig når der er andre hunde..

• #10   9. jun 2011 Ja, det er vist ved Tivoli smiley Det er måske også spørgsmålet hvor mange der er der en fredag formiddag? De plejer først at komme hen på eftermiddagen efter arbejde.
    Jeg ved ikke lige hvordan busforbindelserne dertil er for Viby?

Ellers er der jo Odder, der kan man godt være uden der er andre hunde. Så er der jo kun Emma, og hun kommer 99% af tiden når jeg kalder smiley Så følger din vuf jo nok med

• #11   9. jun 2011 Jamen skal vi så ikke tage derud ved tivoli og mødes et sted?

Kommentér på:
Hunde sjov fredag formiddag i Århus?

Annonce