{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Lejlighed i Københavnsområdet {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen smiley
Der er sikkert oprettet en masse emner om dette i forvejen, men nu spørger jeg alligevel ..

Er der nogen herinde der kan oplyse nogle gode boligselskaber i københavnsområdet? Meget gerne boligselskaber, der har lejligheder beliggende i Frederiksbergområdet og med under 4 års ventetid på lejlighederne (den skal bruges fra Juli 2012)..

Eller måske nogen herinde, der ved om de skal flytte fra deres lejlighed til den tid (ved godt der er noget tid til endnu, men det kan jo være jeg er heldig) smiley

De eneste krav til lejligheden er, at det SKAL være tilladt at have en lille hund (jeg har jo min Mocca mus der selvfølgelig skal med) og så må lejligheden gerne være til at betale (helst under 8000 kr./md. inkl. forbrug)

.. Lejligheden behøver ikke at være stor, men det skal ikke være et enkelt værelse der er til udlejning (bofællesskab og hvad det ellers hedder), da jeg også gerne vil have min kæreste med ;D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lejlighed i Københavnsområdet
  • #1   4. jun 2011 det tror jeg ikke du kan få overhovedet så skal du dælme være heldig.

Men boligsiden.dk, og lejebolig.dk er de to jeg kender

• #2   4. jun 2011 Ja det er også derfor jeg spørger allerede nu, for et år er slet ikke så lang tid, når det er derovre man skal finde lejlighed og til en nogenlunde overkommelig pris/husleje. - Men den skal kunne betales med en elevløn+en SU, så den må jo helst ikke være alt for dyr.

Jeg takker mange gange for dine råd og jeg vil tjekke siderne ud smiley

• #3   4. jun 2011 >> Lejligheden må også meget gerne ligge i Hvidovre eller Rødovre smiley .. Bare deromkring, da kæresten skal studere i Frederiksberg og jeg håber på at få en elevplads i enten Kastrup eller Høje Taastrup smiley

• #5   4. jun 2011 Prøv at lade dig skrive op til de store boligselskaber, KAB, AAB også videre.
    De har ofte lejligheder på 2-3 værelser ,50-70 km2 til ca 6500-7000 om måneden. De fleste steder må der være hund.

Det er nybyggede lejligheder der ofte er svære at udleje fordi mange mener prisen er for høj

• #6   4. jun 2011 Hvis du har råd til at betale 8000 pr. måned, så burde du overveje at købe istedet, eller det ville jeg gøre

• #7   4. jun 2011 Hvis du har pensionskasse i Pensam , kan jeg varmt anbefale deres lejligheder på C.F.Richsvej på Frederiksberg

De små af dem koster omkring 8000 og man må have hund der , endvidere er der ganske kort ventetid ( under et år )

minus ------ kæmpe stort indskud svarende til 6 mdr. leje og så er de dyre at flytte fra igen

men men men , jeg boede der i knap 5 år og var utrolig glad for det

• #8   4. jun 2011 Årh du er en skat! Mange mange tusind tak, det vil jeg prøve smiley .. Det er et helved at finde boligselskaber på google ;D

• #9   4. jun 2011 Rene: Ja jeg har overvejet at købe i stedet, men jeg ligger ikke lige inde med udbetalingen .. De 8000 kr./md. inkl. er også bare max for at sætte en eller anden grænse. - Lejligheden må MEGET gerne være billigere smiley - Men til at starte med er det vigtigst vi bare finder noget at bo i og så må vi finde noget billigere eller købe senere når pengene er til det smiley

Bjerggeden: Det vil jeg prøve at undersøge smiley - Mange tak smiley

• #10   4. jun 2011 Louise: Hvad står de ejerlejligheder til i pris? smiley Og er der også nogen bare til udlejning? smiley

• #13   4. jun 2011 Ja okay, jeg må prøve at holde øje smiley Jeg takker mange gange for hjælpen smiley

Kommentér på:
Lejlighed i Københavnsområdet

Annonce