{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

lækker tur i går {{forumTopicSubject}}

Igår tog vi ud og besøgte mine forældre på Albertinelund camping, vi tog Ticki med. det ligger nær en strand så vi blev enige om at efter vi havde spist middagsmad ville vi gå ind til bønnerrup strand (langs stranden) og få en soft ice og det gjorde vi så, og mormor syntes også Ticki skulle have lidt soft ice så hun tog noget på fingeren og hun fik lov til at slikke det af. Det var rigtig rigtig hyggeligt derind havde jeg ticki men på vej hjem ville morfar gerne gå med hende og det fik han da også lov til...
da vi kom hjem under solsejlet på campingvognen satte morfar sig i en stol og halvsov fordi han blev træt af gåturen og da jeg sagde til ham at hvis han havde lagt sig på en madres på jorden havde Ticki lagt sig hend til ham og lige pludselig lagde han sig ned på gulvtæppet og ganske rigtigt Ticki lagde sig ind til ham og så lå de der og daset lidt....

jeg kunne da ikke dy mig så der er da billeder af det det er billede 20 hvad syntes i om det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lækker tur i går
  • #1   5. jun 2006 nogle af mine vil heller ikke men Ticki ELSKER DET og jo mere hun kan få lov til at hygge på den måde jo bedre har hun det...

  • #2   5. jun 2006 Vicky L ja det var det og tlf ringet og han lagde den på kinden og nusset hende igen for de skulle slappe af så meget som muligt... og det var bare så dejligt for hun blev så dejlig naturlig træt...

    jeg elsker og gå ture men min forloved gider ikke så det er ikke altid lige fedt for jeg vil hælst have en eller flere med.... og så selvføldig altid en hund... jeg vil helst kun have en hund med af gangen det syntes jeg er mest hyggeligt... det andet bliver for anspændt...


  • #3   6. jun 2006 ja som pumba har det på samme måde har Tjecko det, Tasja vil også gerne putte men vil også være med i det hele og Tino han er lidt over det hele og hvis Tasja laver spilopper så gør han også....

  • #4   6. jun 2006 nå nu vil jeg i seng men skriv endelig hvad i syntes så kigger jeg i morgen..... natter

  • #5   6. jun 2006 Hæhæ ja det der kender jeg godt *G*, Fie kan altid overtales til en lur og hun skal helst ligge henover maven på en smiley

Kommentér på:
lækker tur i går

Annonce