{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Har i også ondt i røven ..................?? {{forumTopicSubject}}

Ja ja , jeg ved godt det er en temmelig provokerende overskrift , men jeg har altså lige brug for jeres erfaringer desangående smiley

I forlængelses af min tråd igår omkring den almene aldringsproces , har jeg brug for at høre jeres oplevelser om

- bækkenet ....

Igennem længere tid , har jeg haft temmelig ondt i mit bækken - hofter - haleben

Nogen gange så slemt at jeg må tage noget smertestillende.

Jeg har så googlet fænomenet

Klimakterie hos kvinder

Og fundet ud af at overnævnte sympt. sagtens kan have med overgangsalderen at gøre

Så derfor lyder mit spørgsmål til jer ;

Har i også ondt i røven på nogle tidspunkter i jeres cyklus ??

Vil alligevel lyde temmelig underligt , at anmode om tid hos lægen fordi man nogen gange har ondt i røven

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i også ondt i røven ..................??
  • #1   21. maj 2011 Uf, det led jeg også helt vildt af da jeg skrev bacheloropgave - men jeg tror det skyldtes, at jeg sad ned 10-12 timer i døgnet på en ikea-spisestol..

Nu får jeg kun ondt i røven, når jeg møder folk der kan spise chokolade uden at tage på..

smiley smiley smiley smiley smiley smiley

• #2   21. maj 2011 Jaa.. Men jeg tror det er eftervirkninger af bækkenløsning i forbindelse med graviditeten... Fødte for 1½ år siden.

• #3   21. maj 2011 Mussi........ Hahahahahahahahahahahhaa det var fanme sjovt skrevet

• #4   21. maj 2011 jeg jeg får ondt i røven sommetider - men det skyldes næppe overgangs aldren - men nok mere at jeg er tavlesnop og sommetider bliver frygtelig forarget over folks måde at holde hund på *lol*

• #5   21. maj 2011 Hundemutter - nu med 2 DKCH .

Og sådan vil du have det hele dit liv smiley

Hvorimod mine smerter helst skulle forsvinder når jeg er kommet igennem overgangsalderen smiley

• #6   21. maj 2011 Charlotte, joo men fordi jeg pt. er sløj og sidder i sengen og hækler ;oP aj har haft en del bækkenløsning under graviditeterne, har skæv ryg, føler nogen gange benet "hopper" ud af hoften, så har en del smerter til hverdag, men har lært at leve med dem og lytte ellers til min krop, så jeg ikke "provokere" den til smerter.
    Det hænder jeg ikke vil lytte, men så må jeg også tage nogen slap af dage bagefter ;o) F.eks. knoklede jeg på i haven for at få lavet bede der ikke var i jordhøjden, så det derved er nemmere for mig at holde dem fremover, undværre blomster det vil jeg ikke :o)

Naaa bestil du bare tid hos lægen, men måske du skulle sige du har ondt i halebenet osv. end i r*ven ;o)
    Håber du hurtigt er igennem den periode! for lyder ikke rart.

Kommentér på:
Har i også ondt i røven ..................??

Annonce