Har i også ondt i røven ..................?? {{forumTopicSubject}}
Ja ja , jeg ved godt det er en temmelig provokerende overskrift , men jeg har altså lige brug for jeres erfaringer desangående
I forlængelses af min tråd igår omkring den almene aldringsproces , har jeg brug for at høre jeres oplevelser om
- bækkenet ....
Igennem længere tid , har jeg haft temmelig ondt i mit bækken - hofter - haleben
Nogen gange så slemt at jeg må tage noget smertestillende.
Jeg har så googlet fænomenet
Klimakterie hos kvinder
Og fundet ud af at overnævnte sympt. sagtens kan have med overgangsalderen at gøre
Så derfor lyder mit spørgsmål til jer ;
Har i også ondt i røven på nogle tidspunkter i jeres cyklus ??
Vil alligevel lyde temmelig underligt , at anmode om tid hos lægen fordi man nogen gange har ondt i røven
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 80
Nu får jeg kun ondt i røven, når jeg møder folk der kan spise chokolade uden at tage på..
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.130
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
Og sådan vil du have det hele dit liv
Hvorimod mine smerter helst skulle forsvinder når jeg er kommet igennem overgangsalderen
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
Det hænder jeg ikke vil lytte, men så må jeg også tage nogen slap af dage bagefter ;o) F.eks. knoklede jeg på i haven for at få lavet bede der ikke var i jordhøjden, så det derved er nemmere for mig at holde dem fremover, undværre blomster det vil jeg ikke :o)
Naaa bestil du bare tid hos lægen, men måske du skulle sige du har ondt i halebenet osv. end i r*ven ;o)
Håber du hurtigt er igennem den periode! for lyder ikke rart.
Har i også ondt i røven ..................??