{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

koda og damerne;) {{forumTopicSubject}}

en lille oplevelse jeg lige har haft...

koda og molly er ude i haven og jeg kan hører en hund gø...ik en gø'en som jeg kender. det lyder som en lille hund som koda. der er dog ik nogen af naboerne som har en lille af hvad jeg ved af. der går lidt og molly og jeg går ind...lidt efter vil jeg lige se til koda for kan hører at hundene gø sammen derude. jeg går ud til ham og kan hører en kalde "miffy miffy miffy" jeg står og små fniser for det eneste jeg lige kan forbinde med en "miffy" er linda p karater i anstalten på tv zulu...men pludselig igennem et hul i stakittet kommer der en yndig lille blanding af tæve ligner en forvokset chihuahua i tigerstriber som målrettet går over til koda som står med hovedet ud af hægnet som heldigvis skilder de to hunde af...for nu kommer kalden igen "miffy miffy" jeg tror jeg har hende her får jeg råbt tilbage bag det høje stakit. hun har opdaget min lille chihuahua dreng siger jeg og tænker så er alt jo okay når jeg ik nævner min store tykke amr. bulldog(som er god som dagen er lang)...men nu kan jeg så hører at stemmen bliver lidt nervøs... åh nej hun er i løbetid bliver der så sagt...jamen min chihuahua er kun et halvt år så han ved ik endnu hvad han kan og der er et hægn imellem dem siger jeg tilbage. okay siger damen på den anden side og prøver så at kalde miffy igen. denne gang reagere den lille blanding og man kan tydelig se på hendes øre...åh åh ik god....så hun lister pænt tilbage til hullet i stakittet og hopper ind igen som hun aldrig har været hos os. vi får pænt sagt god aften til hinanden over stakittet. men hvis lille miffy er med hvalp er det altså ik koda for der var et hægn imellem dem...så det kan kun have været kærlighed ved første blik og ik andet;)

god aften alle sammen på hg...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  koda og damerne;)
Kommentér på:
koda og damerne;)

Annonce