496 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

hejza hejza

jeg er blevet "frosset" inde på KG, og jeg ved ikke hvorfor.
da jeg er en rimelig ny bruger her inde har jeg ikke styr på sådan noget.
kan det være fordi jeg har skrevet noget dumt? for det mener jeg bestemt ikke jeg har :o)
er der et sted hvor folk kan trykke f.eks: ønsker de at få frosset denne person -- ja -- nej

hvorfor bliver man frosset, og hvordan er man blevet det?

håber meget i vil hjælpe mig :o) det er ikke fordi jeg er sur over det, jeg er bare forvirret :o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hejza
  • #1   1. jun 2006 Sikkert fordi du har jokket en over fødderne..... Man skal passe på med hvad man siger

• #2   1. jun 2006 ja det tænkte jeg godt, selvom jeg ikke mener jeg har gjordt det :o) men hvad har personen så gjort for at få mig frosset? :o)

• #3   1. jun 2006 Har du kommenteret en markedsannonce?......det blev jeg frosset for da jeg kun havde været her 2 dage og ikke kendte systemet..........

• #4   1. jun 2006 hmm nej ikke hvad jeg husker... jo forresten komenterede jeg en annonce med en norsk skovkat, men det var ikke sådan ment. det var faktisk bare et spørgsmål jeg stillede ejeren fordi jeg ikke har styr på norsk skovkattes priser :o) ejeren blev ikke sur, men det gjorde en fra noget hjælpe adminstrations noget... hun troede at jeg kritiserede annoncen osv. men det ville da være mærkeligt hvis det var det, for jeg sagde da undskyld til ejeren, fordi hvis nu hun troede det var ondt ment :o)

• #5   1. jun 2006 jeg har også givet min mening i nogle ting i forrummet, men ikke sådan at jeg har kritiseret de andres meninger... men hvordan bliver man frosset? hvordan får personen der er sur på en, En frosset?

• #6   1. jun 2006 hmm, så synes jeg det er ondt gjort hvis det er hende fra HA, for det var jo ikke ondt ment jeg spurgte bare til prisen??? og sagde undskyld igen til ejeren

• #7   1. jun 2006 øv hvor irreterende. der går 3 dage før jeg kan komme på igen...

• #8   1. jun 2006 hvordan kan andre klage til dem?

• #9   1. jun 2006 Ditte*team mange hunde*herning: ja jeg synes også der er personer der inde som er lidt mere sure og sarte end her inde... de bliver sure hvis man siger sin mening hehe

• #10   1. jun 2006 Michelle*team frozen*: ja det er godt jeg også har luie her på HG... der er personerne mindre sarte hehe og der er jo ligeså hyggeligt her inde som der inde

• #11   1. jun 2006 jeg synes nogle gange at HA frosser personer lidt for meget...:o)

bare min mening..............håber ikke jeg bliver frosset for det hehe

• #12   1. jun 2006 Ditte: jeg har oprettet min afdøde huskat nala for at hun skulle mindes :o)
    og ja der er folk der går "lidt" for meget op i deres katte hvis du spørger mig... selv dem hvis kat har fået killinger... der vil ejeren af moderen bestemme om killingerne skal være inde eller ude katte i deres nye hjem. det synes jeg er for plat. lad dog de nye ejere selv bestemme, bare katten får det godt er jo det vigtigste ikk :o)

og ja Hg snakker alle uanset race og udstillings hund hehe

• #13   1. jun 2006 ja det er også gode krav, men nogle folk overdriver bare lidt for meget... som om de stadig tror at de ejer killingerne.
    da nala havde killinger var vores eneste krav bare at de skulle have det godt :o)

Kommentér på:
hejza

Annonce