klage over postbud hvor? {{forumTopicSubject}}
er der nogle her der ved hvordan man kan klage over ens postbud...
vi bor ude på landet ned af en lille grusvej med 3 huse ved
For det første kører vores postbud virkelig stærkt omkring 70 km t ned af vejen(vi er første hus ned ad grusvejen) idag kom der en bekendt hvis hund jeg havde lovet at klippe negle med hun kørte så lige forbi nedkørslen og ville bakke tilbage i det hun begynder at bakke kommer postbudet fræsene forbi hende med omkring 70 km i timen uden at bremse ned der var en kæmpe røg sky bag postbudet og de lavede stenslag i den bekendtes forrude
udover det har jeg haft sol celle lamper stående ved min indkørsel som postbudet kører ned(de står i græsset med ca en meter til min indkørsel) hun tog nr 3 i fredags (jeg så det fra køkken vinduet)
hvor kan man klage over sådan noget... jeg har sagt det til hende flere gange at jeg gerne vil de kører lidt pænere når de kører herned af da der jo ind imellem også er børn på besøg men dette blir på ingen måde respekteret
nogle gange er der helt hjulspin i min gårdsplads efter hende også
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
For mit postbud er da noget af det mest dovne nogensinde..
Bor på første sal (der er 12 trin op til min lejlighed), men postbudet kan åbenbart ikke overskue at bevæge sin mås op af trapperne..
Forleden sad jeg hjemme HELE dagen fordi det var en vigtig pakke jeg skulle have, men ingen bankede på døren.. Så går jeg ned omkring kl. 14 og tømmer postkassen fordi jeg så avisbudet havde smidt reklamer i min postkasse, og ja hvad lå der så? En pakkeseddel på den pakke jeg har siddet og ventet på..
Ved postbudet ikke har været der for hundene har ikke gøet og det gør de hver gang folk banker på døren..
Det er sket op til flere gange nu og det pisser mig gevaldigt af..
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 888
aug 2007
jeg har også problemer med det
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
aug 2007
aug 2007
her kan du finde kundeservice nr
synes de var meget forstående overfor mit problem
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.130
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 58 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Har fået efterleveret pakker samme dag osv.
Så oplever man "uregelmæssigheder" ved posten, så gør opmærksom på det, de kan kun blive bedre, hvis vi fortæller om fejl og mangler
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
aug 2007
ja men det løser ikke ligefrem at postbudet er ved at påkøre folk der besøger mig fordi han kører så hurtigt...
klage over postbud hvor?