{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Hjælp til mor og far gave! {{forumTopicSubject}}

Jeg mangler nogle forslag og link til nogle troværdige hjemmesider, hvor jeg kan købe gave til både min mor og far.

Min far har snart fødselsdag, og jeg tænker at gaven skal koste ca. 200 kr.

Min mor har lige haft og har fået lidt i gave, og så er det snart mors dag, så det er også omkring 200 kr.
^jeg havde tænkt en "mors-dag halskæde som en herinde linkede til, men den er desværre udsolg.

Jeg er helt på bar bund, og ingen af dem ønsker sig noget, så det er ikke ligefrem nemt.

ALLE forslag er velkomne, udentagen noget med rejser, spisning osv - det er de ikke interesseret i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til mor og far gave!
  • #1   2. maj 2011 Jeg følger lige med ;O) Døjer også med at finde på noget til morsdag

• #2   2. maj 2011 Noget til haven.....en kurv med masser af blomsterløg ville nok gøre lykke.
    Måske din far mangler et redskab eller noget....ja far er altid svær

• #5   2. maj 2011 coolstuff.dk er fantastisk.

her kan du både finde helt billige fjollede ting eller nogle måske lidt dyre ting som er helt geniale og samtidig sjove ^_^

jeg har bla. købt til min familie;
    en automatisk sovse rører
    et tæppe med ærmer
    sutsko som kan varmes i microovnen
    ninja kage figure (har jeg selv fået)
    en chokolade fontæne (har jeg også selv fået)

hvis du klikker på knappen til venstre hvor der står gaver kan du vælge alder og køn på modtager af gaven samt max og min pris, så finder de ting der er mest intrassante ^_^

hilsen Volmer

• #6   2. maj 2011 Lotte - De bor på en campingplads hele sommere ( de er forpagtere ) og har en hund, som graver blomsterløg op, så ikke en god ide smiley hehe

Han har bogstavelig talt alt med redskaber, værktøjer osv, som sagt så har de en campingplads og der skal de have alle de ting smiley

Maria - Jamen de er svære, virkelig - de begge har mere eller mindre alt, så man skal være kreativ.

Det er d. 8 maj.

• #7   2. maj 2011 christina - Er der en side med de personlige ting?

Min mor kan godt lide at læse, men jeg er ikke helt sikker på hvad hun er til - min far får vist ikke taget sig sammen.

Kommentér på:
Hjælp til mor og far gave!

Annonce