959 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 52 Svar

Mænds sære vaner Mænds sære vaner

Var imorges på vej til job, sad i mine egne tanker i bilen idet jeg passerer en anden bil som har parkeret i rabatten...

Ved siden af bilen står en herre og lader vandet... og så var det jeg tænkte.... hold fast hvor jeg bare tit møder det syn når jeg kører bil.

Mænd som står ved vejkanten og vifter med pivtøjet og lader vandet.... for dernæst resten af dagen at køre rundt med fingre der lugter af tissem........ ggggg

Tænk engang hvis vi kvinder parkede vores biler i vejkanten altid og simpelthen gav full moon og regnskyld hver gang vi skulle tisse.....

Kan være jeg bare er sart, men syntes simpelthen det er noget af det mest ucharmerende syn ever at se mænd stå der og pisse terretorie af allevegne.

Hvorfor har man egentlig lavet WCér til mænd?

Nå var bare lige et mindre udbrud ggggg

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mænds sære vaner
  • #1   29. apr 2011 Jamen hver gang en mand ser noget der er lodret, så skal han lige tisse på det..

Sådan er det vist bare

Synes også det er totalt ulækkert

• #2   29. apr 2011 Haha. ;D
    Har tit tænkt det samme.

• #3   29. apr 2011 Jeg dytter som en gal når jeg ser dem stå og pisse. I håb om de pisser på deres sko af forskrækkelse.. :o)

• #4   29. apr 2011 Belinda : He he ;o)

• #5   29. apr 2011 Det er da en megaklamt vane.

• #6   29. apr 2011 - Det er da sååå lækkert at tænke på at sådan en lige skal ind og handle bagefter ;b "mums"
    Røre ved lidt varer, og penge.

• #7   29. apr 2011 Da egentlig utroligt de ikke oss sætter sig og skider i kanten af vejbanen, nu de er i gang. ;D

• #8   29. apr 2011 Susanne, hahaha hvor godt!

• #9   29. apr 2011 Rotterne, nu er det jo ikke lovligt at blotte sig på den måde.
    Og en anden ting er at det da er ulækkert de ikke vasker fingre.

Kan ikke ha når voksne mennesker ikke tænker på hygiejne. - Og ikke lærer deres børn det!

Self kan man ikke undgå bakterier 100%, men jeg syns sku det er ulækkert hvis man ikke engang vasker sine fingre efter at ha været på "toilettet".

• #11   29. apr 2011 Karin, vores nabo får tit gæster.. Og - ALLE hendes mandlige gæster går simpelthen ud af huset, for at stille sig i indkørslen og pisse! (vi har fælles indkørsel).
    Hvorefter de går ind i huset igen. Så nej, tror bestemt ikke det har noget at gøre med de ikke kan holde sig.. Haha.

• #12   29. apr 2011 Køre for stærkt? Det er da heller ikke i orden. Der er jo en grund til lovene er lavet :O)

• #13   29. apr 2011 Rotterne er skam ikke sært.... trasker rundt i hestelort hver dag...

Men har simpelthen ikke behov for at se folk lade vandet.... så kan man i det mindste gøre det et sted hvor man er en smule diskret.

Ham imorges stod på en helt fri strækning blot 200 meter fra et lille p område med massere af beplantning....

• #14   29. apr 2011 Rotterne, jeg syns det er noget forbandet svineri og pjat at man ikke kan bruge et toilet, fremfor at stå og blotte sig, og rende rundt med sine klamme fingre i offenligheden bagefter.

Og jeg har ikke behov for at se nogle fulde mænd stå og pisse i vores indkørsel, idet jeg åbner min dør.

• #15   29. apr 2011 karin: ha ha ha ha lige præcis. Den der får min kæreste jævnligt skideballe over...

Vi kommer hjem fra en køretur og istedet for at sætte nøglen i låsen og bruge toilettet lige på den anden side af døren.... vander man busken.

Det er 30 sek. man skal holde sig

• #16   29. apr 2011 Jep, og så lige ind i bilen igen, skrue op for radioen, dreje på rattet, og skifte gear... Så er hele bilen bare ulækker smiley Og mænd har sjældent vådservietter i bilen...

Kom kørerne idag, så holdte vi for toget og i det samme hopper 2 mænd ud af bilen, og ordner det de skal.. De skynder sig lidt, for bommene er ved at gå op igen.. Så kører vi videre, og omkring en kilometer længere fremme stopper de igen, og så hopper de ud igen for lige at gøre sig færdige... Ej ved du nu hva... Haha smiley

• #17   29. apr 2011 Rotterne , jeg lærer aldrig at forstå det. Haha.

Mia, min kæreste havde faktisk desinfektions-servietter liggende i bilen (da vi havde bil), hihi. Men nej, tror bestemt ikke der er mange der har det.

• #18   29. apr 2011 Jeg var engang på en slags date, rigtig hyggelig og med skovtur osv. Pludselig rejser min date sig, går 3 meter væk til den nærmeste busk og lader vandet, sætter sig så tilbage og roder i madkurven. Jeg er ellers ikke sart, men der var altså toilet hundrede meter derfra! Og så lige på allerførste date. :S Jaa, måske er der noget "jeg er virkelig en mand" over det ?

• #19   29. apr 2011 Mænd er ulækre smiley Sådan noget gør min mand heldigvis ikke smiley

• #20   29. apr 2011 Tine, der undrede jeg mig engang over en date der tissede for åben dør... Haha ;D

• #21   29. apr 2011 ja der er lidt kønsmoden han hund over den ik gggggg

• #22   29. apr 2011 jeg kan ik forstå hvis der toilet i nærheden at de ikke bruger det, men
    det kan jo være fordi de synes "lillemanden" sgu ha lidt frisk luft samtidig.....

• #23   29. apr 2011 Pia - hahaha ja! Sikke noget. Og som de andre skriver: Hvad ville de mon sige til hvis vi gjorde det samme?

Monica - "kønsmoden hanhund over det" .. Det er søreme en bedste sammenligning! Meget rammende smiley

• #24   29. apr 2011 Pia - det er store sager smiley

• #25   29. apr 2011 Tine, de fleste ville nok løbe skrigende væk.. Haha xD

• #26   29. apr 2011 Gør det glædeligt ved hver en mulig rasteplads eller når det trænger sig på...
    Og husk nu lige jer der ævler om at det er ulovligt at de minimum tre første her i tråden har indrømmet at de gør sig skyldige i ulovlig brug af hornet i deres bil...

• #27   29. apr 2011 Og har desinfektionssprit i bilen hvilket jeg flittigt bruger.

• #28   29. apr 2011 Joe: du må da kunne svare på hvad der er så afskrækkende ved toiletter? gggg

• #29   29. apr 2011 Monica P: Ja da!
    Som lettere metroseksuel mand finder jeg ofte landevejs toiletter uhyggeligt ulækre!
    De mænd der bruger dem er de værste svin som enten er så fede at de ikke kan se hvor de rammer eller bare er meget ligeglade!
    Og så stinker de altid helt ubeskriveligt, samt jeg tør slet ikke tænke på hvor beskidt et håndtag er på et offentligt toilet!

Så ærligt talt stiller jeg mig hellere i en fredelig stund med mit fine(forøvrigt rene) vedhæng i hånden for derefter at spritte mine hænder af og så køre videre smiley

• #31   29. apr 2011 Joe: Det kan jeg faktisk godt følge - jeg har også frekventeret motorvejstoiletter, hvor jeg fandt ud, at jeg godt kunne holde mig nogle kilometer endnu - og var jeg mand, såe...

• #32   29. apr 2011 Joe: Men du røre højst sandsynligt ved håndtaget til bilen efter du har tisset? Og også ågen ind til handskerummet hvor vådservietterne ligger... Og så er det fuldstædnig lige meget for så får du det på fingrene når du lukker handskerummer og luller bildøren smiley

Hvis min gemal har fået lidt for mmeget at drikke og vi kommer hjem, pisser han os altid i indkørslen... Har en gang skubbet til ham så han faldt ind i busken og pissede ud over sig selv smiley Muhaha

• #33   29. apr 2011 Hvis man har gået rundt i et stormagasin og gramset på flere forskellige varer .. indkøbskurve....penge ...osv..... og er i den uheldige situation at skulle bruge offentligt toilet........ tjaaa,,, så går jeg hen og vasker hænder INDEN jeg går på toilettet......
    Jeg vil ski ikke risikere at få sismo-fyformig-fytter " dernede ".... det synes jeg er klamt.
    Folk glor nok lidt, og synes jeg er underlig.... ha ha ....... og JA..... jeg vasker også hænder bagefter ...*GG*

• #34   29. apr 2011 fandt ud af.. skulle der stå..

Ulla: Nej, hvis den er nyvasket kan jeg da heller ikke lige se, at den skulle være befængt med alverdens ting...

• #35   30. apr 2011 Hehe tror altså heller ikke mændene ville have noget i mod hvis kvinder tissede i det fri...

Lidt ala en kvindelig blotter: det er vidst hvad man kalder en win/win situation

• #36   30. apr 2011 Ok vil give fuldstændig ret i at herre toiletter ofte er direkte sundhedsskadelige ggggggg Eller måske de frygter at møde en mandsperson med tendens til andre herligheder end dem selv, med de ry rastepladser kan have ggggggg

Men det er jo enormt sjældent at en kvinde lufter sig i det fri.... det er kun hvis man er noget til et punkt hvor mange sidder og hopper i bilen og er stram i betrækket ggggg

Og sikker vinder..... kvinder stepper ud af bilen, kravler rundt på diverse skråninger, buske mv. får i halv tangodans manøvret bukser ned, venter på fri bane og så snart man giver slip.... drejer en bil rundt i svinget og skal passere gggggggg

• #37   30. apr 2011 Og hver gang jeres mand/kæreste lige skal ha et blowjob, henter I først lige spritkluden ????

Og I sætter heller ikke jeres unger op i indkøbsvognene i supermarkedet med deres møgbeskidte fodtøj på, vel ????

• #38   30. apr 2011 Pisser gerne op af et træ, hvis jeg ikke kan holde mig...

Har som regel altid en lille håndsprit med i tasken.

Nu skriver en at der skal røres ved handskerum inden sprit findes frem osv...

Hvad med når i er på toilettet og bagefter åbner døren, hvis den sidste nu ikke har vasket hænder, så er der jo bakterier igen *G*

Indkøbsvognen er et af de steder der er alleflest bakterier og der lader mødre gerne deres børn sidde og sutte på håndtaget..., men en mand der pisser ved vejen og sætter sig ind i sin egen bil...puhaaa

Vi kan også blive for hysteriske !

• #39   30. apr 2011 Ah slap lige af. At pisse i det fri er sgu da den mest naturlige måde at gøre det på. Wc derimod er kunstigt. Bare fordi der engang var en eller anden sjover som opfandt lokummet og fik gud og hver man bildt ind at det var den eneste rigtige måde at gøre det på. At så folk bukkede sig forover og ganske frivilligt lod sig hjernevaske af den holdning var jo så hans sejr. Og en pik er jo en uundgåelig del af mandens krop som for den sags skyld vel ikke indeholder flere baktusser end en skulder eller kind... Den bliver jo også vasket for helvede. Om man så tager en håndtrold kommer der sgu ikke flere baktusser på hænderne/hånden af den grund. Tværtimod kan det være de falder af jo. Hvor lækker ville et skridt måske være hvis man pissede i buksen istedet?:) lad nu være med at være så fucking sippede kære kvinder. Har i ikke en opvask der skal tages eller nogle vinduer der skal pudses istedet for dette piveri:)

• #40   30. apr 2011 Jeg gemmer mig altså hellere bagved et træ end jeg bruger toiletterne på en rasteplads de er sgu su ulækre specielt de der små skure der er shu flere bakterier i dem end på dilleren hvis det endelig er

• #41   30. apr 2011 UHA-DA...... misundelse er en grim ting......hvis ikke det var for at hvis kvinder kom til at tisse på sine trusser eller sko, når vi sidder der og tisser i vejkanten...... så gjorde vi det også........... Men her er løsningen piger....... KIK HER......

http://www.google.dk/search?hl=da&q=p%20mate&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&wrapid=tlif130415001629611&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1003&bih=567

• #42   30. apr 2011 Så længe der bliver pisset et sted hvor det kan trænge i jorden så synes jeg ikke at det er så galt. Men det skal ikke være på fortove og husmure og i andre folks buske.

• #43   30. apr 2011 Jeg pissede engang på sofabordet. Min promille var også i retning af 60+ spørg lige om lillemor blev vild:)

• #44   30. apr 2011 Det mega fedt det ulovligt for "normale" danskere og så på bakken ser jeg to politibetjente stå og lade deres vand lige ved indgangen ehmm ?

• #45   30. apr 2011 min eks han pissede i søvne i en kurve skraldespand inde på soveværelset haha

• #46   30. apr 2011 Jeg er enig rotterne hehe

• #47   30. apr 2011 jeg synes faktisk det er mere klamt når en mand ikke vasker hænder efter at have luftet sjoveren ude i naturen end at en kvinde lader vandet løbe..

vi rører jo ikke ligefrem ved det :-S

• #48   30. apr 2011 Wolfcup: vi rører jo ikke ligefrem ved pisset... Der er forskel på at pisse og på at lege med sin pik, MENS man pisser:) det sidste kaldes, living on the edge:)

• #49   30. apr 2011 Er jeg den eneste der åbner dørerne til/fra toilettet med albuen? Hehe når jeg har vasket fingre røre jeg ikk hvad håndtaget på toilettet smiley

Men vil give Rotterne ret i at mange kvinder også er nogle svin på offentlige toiletter.

Var i Næstved storcenter i dag og kunne ikke holde mig længere. Ude på toilettet er der pis på brættet og jeg går ind lige efter en teenagepige, vil tro hun var omkring 17 år... Hvordan det liiige kan lade sig gøre, fatter jeg ikk smiley

• #50   1. maj 2011 House of ybbon's

det er for mig sådan set ligemeget om i rører ved urinen eller ej..
    jeg er ret sikker på at i holder den, og eftersom den ligger og sveder der osv. hele dagen så synes jeg faktisk ikke det er ret lækkert..

jeg sagde intet sted at i legede med den..

• #51   1. maj 2011 du sagde rører ved det og ikke den. så derfor gik jeg da ud fra at du mente vi leger med urinen;-)

• #52   1. maj 2011 Inden i allesammen går helt i panik...... så prøv at læse lidt på Google.

URIN ER BAKTERIEFRI...........så hvis man ellers er ren " dernede "....så er der såmænd ikke noget at gå i panik over......
    Jeg vil vædde med , at dilleren er mere ren ...end de fingre der skal holde den,,,,,,,,,,,,,,,man har sikkert ikke stukket dilleren ned de samme steder ,,,, som man har gramset på med fingrene.

Hvis jeg skulle vælge , ville jeg hellere gramse på en ren mande-diller , ( der lige har tisset op ad et træ ).... end en indkøbsvogn....penge...håndtag i bussen....varer i en butik........ for de fingre der har været der.... er der sikkert både Bussemænd....ørevoks...." klø i rø*en ting.....snot og skraldeting på.

Prøv at se det på den måde...... og lad mænd pisse i vejkanten.....i kan bare lade være med at glo.......... ha ha ha ha ha

• #53   1. maj 2011 Og tænk så forøvrigt over, at der er påvist en sammenhæng mellem "bakteriehysteriet" og mængden af børn, der er allergiske over for.....you name it.

Der er bakterier ALLE steder....lev med det. ;O)

• #54   1. maj 2011 NITTIP. Syntes godt om:)

Kommentér på:
Mænds sære vaner

Annonce