{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.713 visninger | Oprettet:

Ih ih ih så er der tattoo til mig!! :) {{forumTopicSubject}}

Yeah! Så har kæresten bestilt tid til os begge til tattoveringer. smiley Vi skal til Prag i weekenden og har bestilt tid hos en dygtig tattovør på fredag (har kigget hjemmeside og har en kammerat som lige er vendt hjem, hvor han har fået lavet sammen med hele familien. Det er 2. gang han er hos dem) Har to som jeg skal have lavet, og kunne ikke bestemme mig, så får lavet begge smiley Nej hvor jeg glæder mig!! Ih ih ih

Tjek evt galleriet ud her:
(link fjernet)

Andre som har nogle kropslige projekter på tegnebrættet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ih ih ih så er der tattoo til mig!! :)
  • #1   26. apr 2011 Jeg er igang med at spare op til en tus mellem skulderbladende.
    Skal have lavet familiens våbenskjold til ære for min mormor og morfar (:

• #2   26. apr 2011 glææææd dig:-) jeg er så fantastisk glad for den jeg har fået lavet..
    hva er det du ska ha lavet?

• #3   26. apr 2011 jeg blev 30 i september og jeg har sagt at inden jeg bliver 31 skal jeg have 3 diamanter med rosenblade så det er diamanter i stedet for roser. en lilla for 80'erne, en turkis for 90'erne og en pink for dette årti...jeg er jo født i 1980 så syntes det syboliseret det meget godt og farverne er modefarver fra de forskellige årtier:)

• #4   26. apr 2011 Micro: min kammerat har også lige fået lavet et våbenskjold agtigt noget med vinger og forbogstaver på hele familien

Hjertet banker for spidshunde: Jeg glæder mig også helt vildt. Det er så min anden og tredje- har allerede et par blomster på hoften. Jeg skal have lavet en sanglærke på mine ribben og have skrevet "Per aspera ad atsra" (gennem trængslerne til stjernerne) på indersiden af anklen. Teksten har jeg villet have i snart 5 år og lærken er bare et symbol på alle gode barndomsminder

Michelle: fed idé! Det er bare med at komme igang smiley

• #5   26. apr 2011 jeg er osse glad for mine

har en mindetus for min bror og en for Tabu og skal have lavet en for Babe og så skal der laves noget krimskrams der fører dem alle sammen sammen

og nå ja så har jeg et kinesisk tegn på skulderen osse, de andre er på overarmen

• #6   26. apr 2011 jeg har også en med min far's stjernetegn på kinesisk i en goa sol på lænden den er 10 år gamle nu. han døde da jeg var 18....og så har jeg skrevet molly ned af mit venstre lår med tribal rundt om så det ligner at det kommer ud af huden på mig...lyder vildt men er nu fint og femi stadig;) og den tatoo er jeg endnu mere glad for jeg fik lavede for 7 år siden nu da min elskede molly er blevet en listehund:(

• #7   26. apr 2011 Janne: he he krimskrams er et fedt ord smiley Jeg elsker idéen om mindetattoveringer. Jeg har heldigvis ingen personer, som jeg kan lave for, men lærken er på en måde lidt. Den minder mig bare om min barndom på landet. Jeg havde en kat den gang, som lige er blevet aflivet (18,5 år gammel) og hun var bare min bedste ven og følgesvend. Og min far flytter fra mit barndomshjem her til efteråret

Michelle: Det lyder vildt. Kan godt forstå du er glad for den.

• #8   26. apr 2011 ej hvor fedt.. så vil vi se billeder når de er lavet;-) jeg har selv designet et hjerte med et v i (sådan lidt svært at forklare) som er for min morfar. min far var der ikk så meget for mig i min barndom og faktisk hele vejen op gennem min ungdom (han er først lige begyndt at være en del af mit liv på en ordenlig måde), så min morfar var som en far for mig og en af de eneste personer jeg virkelig ku snakke om alt med og følte jeg bare ku være mig selv uden at blive set ned på eller dømt, så savner ham helt tosset. så der sku self være en tattoo for ham. så der ska bare spares sammen. ska jo os ha min datters navn på indersiden af håndledet.

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #9   26. apr 2011 Jeg skal have en tattoo med min kommende babys navn - skulle gerne føde om ca. 10 dage.... smiley

Der kommer dog til at gå lidt tid, da man ikke må blive tatoveret, mens man ammer, men ikke desto mindre glæder jeg mig helt vildt og så har jeg jo tid til at researche mig frem til det helt perfekte sted + gøre mig nogle tanker om præcist hvordan tatoveringen skal se ud.

Og Julie P> Kan godt forstå du glæder dig! Det bliver da vildt fedt! smiley

• #10   26. apr 2011 Jeg har bestilt tid til første tatovering d. 6. juni hos lucky star tattoo i Aabybro, glæder mig helt vildt !!

Skal have lavet en fønis i farver, som skal sidde på ribbenene på højre side, og halen skal være lang og gå ned på siden f låret

så når jeg skal afsted d. 6 juni, bliver det kun første gang af i alt ca tre ture - jeg glææææder mig helt vildt :D:D

• #11   26. apr 2011 jamen jeg ved ikke helt endnu hvad det skal være

heldigvis har jeg en dygtig tatovør som er helt med på ideen så han har selv en masse gode forslag, og han er ikke bange for at sige hvis mine ideer ikke duer!

• #12   26. apr 2011 Har selv en på håndledet (mit navn og en prinsesse krone) - en i nakken (en sløjfe)- og en hele vejen op af siden, fra midtpå lår og op til bh (blomster halløj)

• #13   26. apr 2011 Fedt smiley Jeg skal have min 2. tatovering imorgen smiley

• #14   26. apr 2011 Det ser godt ud smiley
    Vil lige se om jeg kan finde vores våbenskjold på nettet.
    Vil også rigtig gerne ha lavet en koikarpe med lotus blomster osv fra skulderen og ned til albuen, den koster bare knaster:D

• #15   26. apr 2011 Jeg er lige kommet fra min tattovør for 2 timer siden, han er i gang med noget cover up og har lavet nogen okidere sidst og i dag gik han i gang med mine sommerfugle... glæder mig til det er færdig!!!! med farver osv...

Kommentér på:
Ih ih ih så er der tattoo til mig!! :)

Annonce