613 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Mine tanker i badet ...... Mine tanker i badet ......

Ja , så gik jeg da lige bad og pludselig for tankerne frit løb.
Kender i det , man lader bare sine tanker drøne afsted fra det ene punkt til det andet , uden egentlig at hæfte sig ved det.
Det var hvad der skete på denne morgens bad.

Jeg tager tøjet af , kigger ned af kroppen og DER starter en hel lavine af tanker som ender med det helt STORE spørgsmål.

- Hold da op , hvor jeg er begyndt at bule her og der ( var min første tanke )

Derfra flyver tankestrømmen videre til dyreriget , nærmere soen , derefter til flæskestegen og dens fremtid i hænderne på den hjemmegående husmors gastronomiske evner.

- Tænk , hvis jeg bare kunne smutte ind i ovnen i 90 min.og på 220 grader , komme ud lækker brun og sprød med en vægt der er svundet med 25 % og som for svalen til at dryppe i kaskader på de sultne mænd.

Fra de varme ønskedrømme går mine tanker så videre til damen som sov i sit .......

- Køleskab !!

for at sænke aldringsprocessen....

Hvad blev der egentlig af hende ??

Jeg så et program med hende for nogle år siden , hvor hun berettede om sin filosofi og hvor lægevidenskaben argumenterede for og imod.

Så i hende ?? og kan i evt. linke noget til hende , vil da egentlig da godt have styr på , om jeg skal hoppe ind i ovnene på 220 grader eller ned i kummefryseren på
- 18 grader smiley

Ha en god påskelørdag allesammen , jeg skal på langfart i dag.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mine tanker i badet ......
  • #1   23. apr 2011 hehe.. jo kender det godt.
    hos mig kommer tankerne også lige det jeg ligger mig til at sove, også kan man jo ikke sove alligevel, fordi jeg så skal op og skrive ting ned. Tror jeg skal til at sove med en notelap ved med smiley

men kender det godt, det med at tankerne bare kommer, om alt muligt. Ligefra hvordan familien har det til hvilke farve sokker man skal have på til jul smiley

• #2   23. apr 2011 Haha hvad med at hoppe i ovnen først og så når man har dryppet af så sove i køleskabet så man er stram i kødet næste dag smiley

• #3   23. apr 2011 Nu du siger flæske steg, så har jeg i mange mange år undladt at spise sværet (pgså alm flæskesvær). Da jeg for en del år siden, kom til at tænke på, hvis det nu er en gris der har haft mange bumser (og jo grise kan godt få bumser).

Og når nu tankerne alligevel får frit spil, så har jeg også tit tænkt på hvorfor det hedder "uvejr"?. De fleste andre ord der kan sættes "u" foran, henleder på det modsatte af ordet uden "u". Fx. useriøs = så er man ikke seriøs eller uopdragen = så er der mangel på opdragelse eller ufedt = ja, så er det ikke fedt. Men fordi det er uvejr, har det ikke noget at gøre med at der ikke er noget vejr.???

Men for at svare tilbage på dine tanker, så tror jeg det er bedst du forsøger dig frem, og kommer med en tilbagemelding på, om noget af det virker. For så vil jeg også prøve!! smiley

• #4   23. apr 2011 Hahahaha Tror ikke jeg ville nogen af delene, næææ en sommer med en masse havearbejde kan få en til at smide lidt vægt ;o)

Kommentér på:
Mine tanker i badet ......

Annonce