Mine tanker i badet ...... Mine tanker i badet ......
Ja , så gik jeg da lige bad og pludselig for tankerne frit løb.
Kender i det , man lader bare sine tanker drøne afsted fra det ene punkt til det andet , uden egentlig at hæfte sig ved det.
Det var hvad der skete på denne morgens bad.
Jeg tager tøjet af , kigger ned af kroppen og DER starter en hel lavine af tanker som ender med det helt STORE spørgsmål.
- Hold da op , hvor jeg er begyndt at bule her og der ( var min første tanke )
Derfra flyver tankestrømmen videre til dyreriget , nærmere soen , derefter til flæskestegen og dens fremtid i hænderne på den hjemmegående husmors gastronomiske evner.
- Tænk , hvis jeg bare kunne smutte ind i ovnen i 90 min.og på 220 grader , komme ud lækker brun og sprød med en vægt der er svundet med 25 % og som for svalen til at dryppe i kaskader på de sultne mænd.
Fra de varme ønskedrømme går mine tanker så videre til damen som sov i sit .......
- Køleskab !!
for at sænke aldringsprocessen....
Hvad blev der egentlig af hende ??
Jeg så et program med hende for nogle år siden , hvor hun berettede om sin filosofi og hvor lægevidenskaben argumenterede for og imod.
Så i hende ?? og kan i evt. linke noget til hende , vil da egentlig da godt have styr på , om jeg skal hoppe ind i ovnene på 220 grader eller ned i kummefryseren på
- 18 grader
Ha en god påskelørdag allesammen , jeg skal på langfart i dag.
sep 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 229
hos mig kommer tankerne også lige det jeg ligger mig til at sove, også kan man jo ikke sove alligevel, fordi jeg så skal op og skrive ting ned. Tror jeg skal til at sove med en notelap ved med
men kender det godt, det med at tankerne bare kommer, om alt muligt. Ligefra hvordan familien har det til hvilke farve sokker man skal have på til jul
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.482
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 1.295
Og når nu tankerne alligevel får frit spil, så har jeg også tit tænkt på hvorfor det hedder "uvejr"?. De fleste andre ord der kan sættes "u" foran, henleder på det modsatte af ordet uden "u". Fx. useriøs = så er man ikke seriøs eller uopdragen = så er der mangel på opdragelse eller ufedt = ja, så er det ikke fedt. Men fordi det er uvejr, har det ikke noget at gøre med at der ikke er noget vejr.???
Men for at svare tilbage på dine tanker, så tror jeg det er bedst du forsøger dig frem, og kommer med en tilbagemelding på, om noget af det virker. For så vil jeg også prøve!!
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.872
Mine tanker i badet ......