{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Den Frygtløse Edderkoppe-jæger! {{forumTopicSubject}}

Lad mig lige starte med at fortælle, at mor her lider af KRAFTIG araknofobi... Så slemt at M gentagne gange har oplevet at blive vækket om natten, fordi han skulle op og slå et 8-benet bæst ihjel... størrelsen er underordnet... jeg KAN ikke komme i nærheden af dem... døde eller levende....

Nu til dagens begivenheder...
Jeg har ligget syg siden onsdag, og ikke lavet en meter... Så her til middag blev det mig for meget, og vi kender vel alle det der med, at man "kommer til" at kigge på støvet?
Så jeg mandede mig op, fandt støvsuger, klude, rengøringsmidler osv frem og ville give badeværelset den store tur....

jeg starter støvsugeren, og går i krig.... Da jeg har rykket alt ud fra badeværelset, og på alle 4 er i gang med at støvsuge
under skabet med håndvask osv sker det.....
den STØRSTE og KLAMMESTE jagtedderkop jeg længe har set springer frygtløst frem imod mig smiley
Jeg FLYVER panisk ud fra rummet, og overvejer et kort øjeblik situationen....

Når der i stuen viser sig en 8-benet dæmon, er Nala den første til at kaste sig over den og æde den... så hvad gør jeg? "Naaaaaalaaaaaa??" "kooom lille Tulle..søge bæstet!"
Nala kommer glad springende og jeg tænker YES-nu bliver jeg reddet... Hun får øje på edderkoppen og lægger sig på lur....

Den lede edderkop føler sig åbenbart ikke skræmt af sådan en lille sag, og kaster sig frygtløst mod Nala... og hvad gør hunden?? Hun går i panik!! hun laver det velkendte "hjulspin" på det glatte gulv, og flygter ud i gangen med halen mellem benene smiley

Så står jeg så der... alene hjemme og med 3 hunde, der står på god sikkerhedsafstand og glor på 4 cm i diameter, sort bæst, der sidder midt på gulvet, og nyder sin sejr....

Efter at have stået lææænge og gloet på bæstet, bliver jeg enig med mig selv om, at jeg må skride til handling...
jeg starter støvsugeren, sætter det lange rør på, og på god afstand åbner jeg vinduet med røret, og samler en tom toiletrulle op medrøret og kaster den ud af vinduet...
jeg knæler forsigtigt ned og skubber til badevægten, der står under skabet... og lige i det jeg gør det.... er der noget der rører mit knæ... jeg HYLER op og flyver tilbage... det var så Nala der var så modig at krybe op bag mig, og IGEN står vi alle 4 uden for badeværelset og nala med halen mellem benene....

NÅ! så tændte jeg bruseren, satte den på spul, og så blev ALT gennemspulet i hele badeværelset.... og endelig led bæstet sin død....

M har alle dage sagt, at kommer der en edderkop mens han ikke er hjemme, kan jeg bare kalde på Nala.... ja tak for kaffe....
sikken stor hjælp hun var...

Nogen der har en mere effektiv "dæmon-dræber" de vil bytte med?
for hende her er sq ikke meget bevendt ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den Frygtløse Edderkoppe-jæger!
Kommentér på:
Den Frygtløse Edderkoppe-jæger!

Annonce