955 visninger
|
Oprettet:
Hvor er jeg dum. {{forumTopicSubject}}
I nat havde jeg virkelig det frygteligste mareridt, Nate døde i mine arme.. Jeg hulkede og skreg i drømmen, jeg vågnede op og kunne ikke stoppe med at græde, trods Nate sad og kyssede mig og jeg knugede ham ind til mig.
Det var så ubehageligt, situationen var falsk men reaktionen og følelserne ægte.
Men hele dagen i dag har det virkelig gået mig på, kan stadig høre skriget i drømmen fra Nate . Begyndte flere gange at smågræde lidt.
Hvor er jeg dog dum, er ked af noge der ikke er sket.
Men hvor ville min verden dog bare falde sammen hvis det skete.
Vil bare nyde min hund resten af dagen, med nogle gode ture ned til stranden.
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Nate nyder helt bestemt al din opmærksomhed i dag. Han ved ikke hvorfor du er ked af det, men der er ikke noget bedre end få trøst af sin hund.
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 76 Svar: 2.741
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 1.316
Har haft en drøm med noget hvor min bror og mig blev uvenner og da jeg vægnede havde jeg det sådan rigtig træls, som om det var rigtigt.. Tror ikke jeg havde snakket med min bror i en månedstid, men så samme eftermiddag ringer han. Og siger at han synes det var længe siden vi havde snakket sammen.. Det er sgu underligt..
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.585
Jeg drømte forleden at jeg var på det plejecenter hvor min mor var inden hun døde. Min far var der også og så ud til at han havde boet der lidt tid og var glad for det..... da han blev spurgt om han ville flytte ind sammen med min mor sagde han aldrig.....
Nå men jeg var ankommet, vi fik mad.... varmet i mikroovn....den metode som de bruger her i kommunen... og så spurgte jeg til hundene... så svarede han med et smørret grin at de havde vist godt, men der var nogle hønsehuse der havde haft besøg..... jamen hvor er de...det fik jeg ikke svar på...... så spurgte jeg hvornår vi skulle hjem... tja, der ville gå mindst en måned..... jeg VIL hjem til mine hunde NU skreg jeg..... hvad der så skete ved jeg ikke for så vågnede jeg.....
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.412
Det er det værste, at drømme om dyr der er væk.. Man vil jo bare gerne drømme et par dage, eller måneder.. Bare for at 'opleve' dem lidt mere..
Hvor er i søde, mareridt kan ikke skræmme mig.. Men det her var for tæt på mine følelser (og min bedste ven)..
Hvor er jeg dum.