509 visninger
|
Oprettet:
godmorgen hg {{forumTopicSubject}}
i dag kan man se køerne danse, er der nogen af jer som skal det? Jeg tror vi prøver og finde et sted hvor vi kan se det.. Vi kørte også afsted sidste år men vi kom lidt for sent og så gik de bare helt fredelige rundt og der var proppet med mennesker så det er med at komme afsted i god tid
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.732
Er ved at tage træneruddannelse så det er en del af den, hvis nogen skulle være nysgerrige
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Jeg har været vågen i et par timer efterhånden.. Kattene vækkede mig kl 5, og for en times tid siden opgav jeg at sove igen..
Har været ude på en dejlig tur med hunden, og forbi bageren og hente morgenbrød.. Total hyggeligt!!
Og lææænge siden jeg sidst var så tidligt oppe en søndag!:.
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.483
Man siger at køerne danser når de bliver lukket på græs første gang i år så det skal nok blive sjovt at se
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 1.159
Er fra Nørrebro og har derfor måske ikke det bedste kendskab til køer, slet ikke dem der danser
Og godmorgen naturligvis
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.106 Svar: 39.855
Og så er der vist lige en græsplæne der skal slåes når vi kommer hjem.
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 169 Svar: 3.632
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.523
nææ her stod vi op klokken 8, gik en god tur med tøserne, som nu ligger og bobler videre, godt mugne over de blev vækket og tvungen på gaden så tidligt en søndag. Nu står den så på til fodbold med knægten og ellers bare en masse dejligt havearbejde *Ss*
sep 2005
sep 2005
maj 2007
jul 2007
hahahahahaha tror jeg fik et glas for meget igår, men elsker altså det du skriver. Du når ikke at se dine "køer" danse ( mener du smukke Lotus og Kaido?) fordi du er til agillity? Troede det var hundene der skulle til agillity? *GGG*
Men søde Mette, du var eller min helt store rednings kvinde sidste mandag, og du ved det slet ikke men du fik faktisk lige reddet hele både Emma og min dag, så takker lige herfra :-))
nov 2010
Mange tak for tippet, jeg skal klappe en kø, det står der man kan!
maj 2007
Nå ja, jeg kan se mine egne 2 køer, Lotus og Kaido, danse til agility........ Med mine elegante 200 kg. bag sig........*LOOOOOOOL*
Nej, jeg køber oksekød et sted hvor køerne går ude på markerne hele sæsonen og i løsdrift hele vinteren:-).
Jeg er da glad for at have været en redningskvinde....... Og skide nysgerrig efter hvordan...........*GGGGGG*
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
--Mon man må have hund med? - Jeg overvejer at tage afsted, men hverken kæreste, venner eller forældrene gider/har tid - og synes det er så tamt at tage afsted helt alene...
nov 2010
Kunne forestille mig det må være livsbekræftende, vi glæder os helt he he
jul 2007
Jamen jeg skulle jo have taget de her berømte HD, AA og ryg røngten på Emma. Jeg ringer rundt til forskellige klinikker, og får en aftale i hus. Det var jo lidt ekstra vanskeligt for mig, da jeg jo ikke har DKK hund, og derfor ikke kunne sende røngten billeder derind. Alt det, havde jeg fortalt klinikken. Nå men mandag den 4. april blev vores aftale. Emma skulle indleveres mellem 8-11. klokken ni mandag bliver vi så ringet op af klinikkens elev, der fortæller de har strømsvigt så om vi kunne aftale en anden dag (jan havde taget fri den dag) Vi aftaler så om fredagen istedet. Jeg tager så fri fredag, kører ned med Emma klokken halv ni. Klokken to bliver jeg ringet op af klinikken, det er eleven der igen spørger om hvor de skal sende billederne hen. Jeg fortæller så igen, jeg selv skal have billeder og status, da jeg selv skal sende ind til klubben, og vi der ikke har dyrlæger til at bedømme røngten siddende. Ok svare eleven og vi ligger på. Kl. halv tre, er det så selve dyrlægen der ringer op, og fortæller hverken hun eller de andre dyrlæger på klinikken, kan bedømme status på røngten. Og deres speciale var at tage selve røngten billedet, så de var nemme og tyde for DKK ortopædiske dyrlæger. Jeg kan godt mærke, jeg allerede der, var ved at flyve op i det røde felt, for det var jo lige præcis denne problemstilling jeg havde regnet med var ude af verden, idet jeg forhørte mig fra start. Vi bliver så enige om, jeg ville prøve at forhøre mig hos DKK, om de eventuel ville være så søde at tage Emma billeder ind. Og jeg så ville ringe tilbage, der er jeg godt ved at gå i panik, jeg har taget fri, Emma har siddet i et bur i klinikken siden klokken halv ni om morgnen. På det tidspunkt vil jeg bare have det overstået, og min hund hjem igen. Når men jeg slår DKK op, men self. det er fredag og de lukkede klokken 13. Så går panikken virkelig ind, og jeg ringer rundt til forskellige klinikker, men de kan heller ikke tage imod. Men vupti, Mette dukkede lige op i bevistheden, og du på et tidspunkt havde skrevet til mig om en dygtig ortopæd dyrelæge. Jeg fandt beskeden, fik ringet til Ib, og han tog gerne imod mine billeder, nøj en sten der faldt til jorden, og sikken mange søde og taknemmelige tanker jeg fik sendt dig :-)))
maj 2007
Ib er bare altid så sød til at hjælpe. Og specielt med ikkeDKK hunde er de bare SUPER vigtigt at få fat i en, som kan læse billederne og ikke "bare" tage dem:-)
SKØNT at jeg kunne være til hjælp:-)
godmorgen hg