{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Må de det? {{forumTopicSubject}}

Det er sådan at der har været nogle problemer med et festudvalg af elever og ledelsen på min skole. Det hele handler om at vi har lavet sådan nogle nomineringer til sidste skoledag, der går ud på at der bliver nomineret elever til et eller andet fx. årets par eller årets party chick og så vinder de et lille skærf hvor der står hvad de har været nomineret til.

Men det problem der er, er at ledelsen synes nogle af nomineringerne ikke skal være med, men festudvalget og alle andre på årgangen synes de er fine og der har ikke været problemer med dem. Vi har alle glædet os til det siden 7. klasse.

Men ledelsen siger at hvis nomineringerne kommer med, så må festudvalget ikke komme til eksamen.

Mit spørgsmål er så: Må de godt det?

Håber der er nogle kloge hoveder der ved noget om det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må de det?
  • #1   8. apr 2011 Er det nomineringer som " Årets bryster" eller sådan noget kan jeg nu egentlig godt forstå de ikke vil "støtte" .. ?

• #2   8. apr 2011 Det tror jeg bestemt godt de må, ja.
    På min skole måtte de gerne, hvis de havde advaret os, men jeg gik også på privatskole, så der gælder lidt andre regler

• #3   8. apr 2011 kom evt. med nogen eksempler på hvad for nogen de har ondt i røven over .
    Men tror da umildbart ikke at de kan nægte jer at gå til eksamen

• #4   8. apr 2011 Det er blandt andet årets par de vil have fjernet fordi en af parrene har slået op, men det var heller ikke dem der har vundet. Og vi mener at vi bare kan lade være med at nævne de er nomineret.

Den anden de vil have fjernet er "årets fail", men der er intet ondt over den kategori da den der har vundet, har vundet fordi han har kastet et juletræ ud af et vindue. Og han synes selv det er helt vildt sjovt.

• #5   8. apr 2011 emma og thomsen

synes slet ikke dem i har valgt er slemme okay juletræet kan jeg godt forstå, det sender måske et dårligt signal..

på min skole havde vi langt værre, så jeres ledelse må være skrap

igennem årene har vi haft årets barbiedukke, årets duks, årest patter, årest hotte, årets bummert, årets playboy, også vidre, den strideste de har haft var årets grimrian

ved ik om ledelsen må gøre det der, men tror ikke en ledelse vil komme med tomme trusler.

i kunne jo fjerne årets fail, også snakke med det par som er splittet om det okay de er med i normineringen. og hvis de er det, er det bare at tage parret med op til ledelsen sige til ledelsen at parret er med på det

hvis ledelsen stadig siger nej til det, få ledelsen til at forklare hvorfor de ik vil ha årets par.. :årets par er jo en rigtig sød og kærligheds agtig ting så det uforståeligt hvorfor ledelsen vil være imod den.

i må også få dem til at forklare hvorfor de imod årets fail, og se om i kan få dem overtalt,

• #6   8. apr 2011 Jeg ved ikke hvordan det kan sende et dårligt signal, ingen andre end dem fra årgangen får lov til at være med og de har alle set det.

Hende der er blevet snakket med siger bare at det ikke er til diskussion, men der skal snakkes med dem på mandag.

• #7   8. apr 2011 Der er blevet snakket med det par der har slået op og de synes det er okay.

• #8   8. apr 2011 Slap af. min skole var da en del værre, og der var ingen indvendinger`?

Vi havde årets player.
    årets alkoholiker.
    årets spade osv osv osv

syntes godt nok de er skrappe.

• #9   8. apr 2011 Er det sådan reglerne er, ja, så er de sådan. Det må I vel bare indrette jer efter?

I er i det mindste blevet advaret..

Og kan jeg egentlig godt forstå at ledelsen ikke mener, at enkelte individer skal hives ud på den måde.. Blot fordi der ikke er indvendinger, er det jo ikke ensbetydende med at alle synes det er sjovt..

Kommentér på:
Må de det?

Annonce