{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Når drømmene måske bliver opfyldt.... {{forumTopicSubject}}

Så er det dælme svært at finde ud af hvad man skal gøre ved sig selv, er slet ikke vandt til at der sker så meget godt for mig på så kort tid :O)

Jeg har nu i 10 måneder været i praktik i en hundepension, og det er bare på alle måder drømmestedet/jobbet for mig. Stedet er perfekt og min chef er intet mindre end genial at være sammen med.
Jeg er der 3-4 timer om dagen og for første gang nogensinde har jeg formået at møde stabilt hver eneste dag, møder faktisk ofte før tid bare for at få lidt ekstra tid derude ;O)
Meningen var så at jeg skulle fastansættes derude hvis jeg kunne blive godkendt til fleksjob, men kommunen vælger desværre at afvise min ansøgning. Tilgengæld er jeg så lige blevet godkendt til revalidering og har lige skrevet under på at jeg skal være i praktik i hundepensionen i 2 år, og derefter skal der så ansøges om fleks igen, da min chef rigtigt gerne vil ansætte mig.

Havde virkelig aldrig troet at jeg skulle kunne overskue at møde på arbejde hver eneste dag uden at gå ned med en dep. Igen igen igen… (har nogle problemer med psyken osv) og hvor er det altså bare en vidunderlig følelse at glæde sig til at tage på arbejde dag efter dag efter dag :O))

Og som om at det ikke var nok at jeg nu ved at jeg kan blive på mit arbejde i min 2 år, så får jeg måske også snart min drømmebolig!
En lækker lejlighed langt ude på landet med ca 50 m over i den stald hvor jeg passer hest og med udsigt over hestefoldene. Totalt idyllisk lille sted hvor der i forvejen er 3 hunde som Sitta kan lege med og hvor jeg ved at Sitta vil være velkommen over alt.
Det eneste jeg mangler for at kunne sige at drømmeboligen bliver min er at min bankdame i morgen siger at hun gerne vil låne mig pengene til indskudet… Og pludselig synes jeg dælme godt nok at der er lang tid til i morgen ;O)

Ved ikke helt hvad jeg vil med den her tråd, er bare så glad lige nu at jeg blev nødt til at dele det med nogen, kan slet ikke rumme al den glæde ;O)
Og så måske sige at selvom at tingene kan se rigtig sorte ud, så er det altså muligt at der kan ske gode ting for selv den mest uheldige person :O))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når drømmene måske bliver opfyldt....
Kommentér på:
Når drømmene måske bliver opfyldt....

Annonce