{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Natte-underholdning {{forumTopicSubject}}

Er der mon nogen der ikke kan sove?

Sidder i toget paa vej til Kastruåp lufthavn hvor turen gaar til Cypern, hvor jeg nu skal bosaette mig smiley

Har vaeret en meget haard dag, med mange taarevaeddet farvel'er. Ikke mindst til min kaere Chili.. DEN var virkelig haard. Men hun kommer snart ned til mig, skal bare lige have det hele paa plads, saa hun oplever mindst muligt tumult.

Hvad laver i andre saadan en hoejhellig soendag aften?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Natte-underholdning
  • #1   4. apr 2011 Har lige spist en sandwich, blev lidt småsulten..

nu slapper jeg are af med computeren mens radioen er tændt og hundene sover tungt på sengen - ren hygge smiley

• #2   4. apr 2011 Her er et lille smil til dig hvis du kan åbne det på din tlf eller hvad du nu sidder med : http://www.flickr.com/photos/street-frey/5585724669/lightbox/

God tur smiley Håber du falder godt ind smiley

• #3   4. apr 2011 Or et crazy billede Freja smiley Nice.. (sidder med baerbar)
    Tak.. Var vild med at bo i Graekenland, saa Cypern bliver sikkert ogsaa rigtig godt..

Karina: Mmmm... Mad.. Nice

• #4   4. apr 2011 Hvordan kan det være du kommer så meget rundt ? *G* Aktive kvindemenneske smiley
    Er det job eller ? ( undskyld hvis jeg snager... smiley )

jeg hopper i seng nu, men kigger lige ind imorgen - Og igen

GOD tur smiley Husk at smil til alle, det kommer tilbage - Karma *G*

• #5   4. apr 2011 Isabel:
    Ja havde ik fået noget aftensmad, så var blevet lidt sulten. var til min fætters 12 års fødselsdag i eftermiddags, så var helt forspist i hjemmebagte boller og kage smiley uhm mums smiley

Og så har jeg ellers haft onde tømmermænd i dag, da jeg lod mig lokke i byen igår.. Puuh jeg havde ondt af mig selv smiley

• #6   4. apr 2011 Freja : Er rejse-lysten og ikke ro i bagdelen smiley Naar jeg faar en ide, goer jeg det som regel.. Det er ikke andet end en 6 uger siden jeg bestemte mig for at flytte, saa opsagde min lejlighed og bestilte biletten. Du snager (hvis man kan kalde det det) bare loes.. smiley
    Eneste kriterier jeg har er at Chili kan trives med min beslutninger!

Sydpaa smiler man altid til hinanden, saa det kommer helt naturligt, men ja Karma! smiley

Har ikke internet til at starte med, saa maa undvaere HG lidt tid smiley

Karina : bliver mere og mere misundelig (paanaer lige toemmermaendene heh) Nat-toget byder ikke paa saa meget laekkert desvaerre..

Men byture er gode.. Har ikke lavet andet den sidste maaned, min lever glaeder sig ogsaa til en pause nu smiley

• #7   4. apr 2011 God tur. Håber du bliver glad for det dernede.

• #8   4. apr 2011 Et par kammerater lokkede mig med på værtshus, og kæft hvor var nogle af de ældre mænd frygtelige !!

Men havde godt nok ondt af mig selv da jeg stod op for at gøre mig kalr til fødselsdagen.. skulle nemlig lige hentes og hjem omkring

Nu fik jeg smidt mig i sengen, og putter med hundene.. er dog lidt utilfreds over at en fyr jeg ser lidt til, var for smadret efter lang dag på jobbet til at kigge forbi ;P

• #9   4. apr 2011 brug hjernen : Mange tak smiley kom frisk med underholdning, har en laaaaang rejse foran med mig..

Karina : Ja der er altid nogle af der der typer, men ellers er vaertshuse hyggelige smiley
    Kan godt forstaa du er utilfreds.. De maend altsaa smiley

• #10   4. apr 2011 Isabel:
    Det var rigtig hyggeligt, men når en mand, der er dobbelt som gammel kommer over for at snakke, og så ikke laver andet end at kigge på mine bryster, blir jeg sgu irriteret, for er selv høflig nok til at snakke pænt til ham når han henvender sig

Ja han sku skamme sig, men han har tilbudt at kigge forbi imorgen istedet.. Men kan ikke heeeelt finde ud af, om min samvittighed er til at se ham for meget, for har fundet ud af han kun er 18, og ikke 20 som jeg troede - vi mødtes nemlig i byen, og da jeg spurgte til hans alder, har jeg åbenbart sagt at jeg egentlig ik gad folk under 20.. Kan ik helt finde ud af om jeg skal tage det som et kompliment, om at han gerne ville i kontakt med mig ... Har da set ham nogle gange og han er rigtig sød, men ved ikke.. hjælp mig smiley

• #11   4. apr 2011 Det lyder da super spændende Isabel, havde jeg pengene var jeg også flyttet syd på for længe siden, jeg vil dog til Spanien..
    Hvor længe skal du undvære Chilli???

• #12   4. apr 2011 Tja.. den er sgu lidt svaer.. Men altsaa har du det fint med hans alder, er der jo ingen ben i det smiley

Hmm.. men dudes er bar tit mere umodne.. Hmm...

• #13   4. apr 2011 Isabel:
    Jamen jeg kan ikke helt gennemskue det med om hans alder betyder noget, så lige nu forsøger jeg at glemme det, og så faktisk lære ham at kende.. han virker heldigvis moden af sin alder, men jeg ved sgu ikke.... tager vist bare en enkelt dag ad gangen

• #14   4. apr 2011 Nadja : Kommer lidt an paa hvornaar jeg finder noget permanent at bo i osv, men umiddelbart til Juni.. Piiiiv.. jeg synes det ER SAA LAENGE!

Men hvis jeg venter til Juni, kan min mor ogsaa komme over med hende, og saa skal Chili slet ikke vaere alene den foerste uge, hvilket er meget godt.

Det er ikke saa dyrt at komme afsted, men det kraever self lige lidt selve rykket..

• #15   4. apr 2011 Karina : Lyder meget fornuftigt med en dag ad gangen, men kan godt forstaa du er lidt.. betaenkelig smiley

• #16   4. apr 2011 Isabel:
    Ja nemlig.. Men nu må vi se....
    vil sove nu, har vist en lang dag foran mig imorgen

• #17   4. apr 2011 Sov godt smiley
    og poej poej med det..

• Lyspunkt
    Lyspunkt Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
    #18   4. apr 2011 Nu er de fleste nok gået i seng - men jeg er oppe. Jeg sidder nemlig og skriver med en dejlig veninde, som skal flyve lige om snart, og som keder sin bagdel i laser, i Kastrup Lufthavn - sikke et tilfælde hva? smiley

Jeg vil love højt og helligt, og på min mormors grav - at jeg vil vogte over Chili med mit liv - lige indtil din mor kommer og henter hende, og de sammen flyver til varmere vejr, og lækre Adonis'er - og dig! Indtil da, vil jeg nyde min sidste tid, i lang tid, med min skønne plejehund smiley

• #19   4. apr 2011 Ha ha,... Ja meget pudsigt du er vaagen smiley
    Ville heller ikke overlade Chili til nogen andre i hele verden smiley

Men tak igen..
    Begynder helt at flaebe igen..

Kommentér på:
Natte-underholdning

Annonce