{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Jeg mangler billeder af min hund {{forumTopicSubject}}

Ufatteligt at det kan lade sig gøre!

Vi har kun haft huset i 1½ år, og har ikke et billede hængende (dog nogle stående) og ikke et billede er oppe af Milo (andet end på køleskabet).
Nu er turen så endelig kommet hvor der er Milos tur til at pryde hjemmet - i A4 størrelse, og så mangler vi sku billeder!

Jesus mand.. Vi har vel 1000 billeder af ham alt i alt, men bare ikke liiiige det der bare passer ind i serien.

Det fra lille hvalp og stor hund er på plads, men mangler så et fra mellemperioden. Ej men hvilken elendighed.. Jeg kan jo ikke engang tage nogle nu smiley

Det er så det største problem jeg har lige pt og måtte bare dele det med jer :o)

PS skulle en af jer have en hund der ligner min mistænktlige meget, og har oveni købet et super billede af den, hvor den er ca. 10 mdr., så sig endelig til smiley
- skal være liggende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg mangler billeder af min hund
  • #2   3. apr 2011 Ejj... du skal da ikke bruge et billede af en anden hund?

  • #3   3. apr 2011 Ulla, det ved jeg da. Og ingen ligner da Milo så meget smiley

    Jeg har gloet og gloet. Men det skal jo ikke være hvilket som helst billede. Det skal passe til de 2 andre og kunne redigeres i samme stil osv.


  • #4   3. apr 2011 Må heller præcisere, at jeg self. ikke vil hænge en fremmede hund op hehe.
    Blot for sjovt..

    Men kunne godt finde på at hænge Simba op hans legekammerart, han er så fin. Men ham har jeg heller ikke noget super billede af.


  • #5   3. apr 2011 (link fjernet)


    Du må da godt bruge min SImba , til at hænge op på din væg smiley
    Men han ligner nok ikke så meget Milo hehe

    ej , jeg var lige inde og kigge i din profil og jeg syntes altså , at du har nogle fantastiske billeder af din Milo , specielt dem der er taget hos fotografen

    ( håber da , det er et af dem , du har valgt til din væg )


  • #6   4. apr 2011 Nårh han er ellers fin da smiley

    Jeg har mange gode billeder af ham, men bare ikke lige dét.
    Jeg har fået lavet 2 indtil nu, det fra da han var helt lille bitte (6 uger tror jeg det er) hvor vi var nede og se ham første gang, og så det sidste jeg har udloaded igår ude i skoven. Begge er lavet i lidt sarte farver, så det ser SÅ godt ud på print i sorte rammer. Men mangler jo så unghunden, hvor ørerne ser så underlige ud smiley

    Men har bare ikke lige et der passer til syntes jeg. Også fordi det skal være liggende... Må lede videre. Smider et billede op af væggen når de hænger der smiley


Kommentér på:
Jeg mangler billeder af min hund

Annonce