{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Så har jeg købt det halve af Maxi Zoo {{forumTopicSubject}}

Synes jeg da. Var klar i Roskilde da de åbnede kl. 10, og købte foruden agility udstyr (det jeg manglede) en Flyball maskine til Bianca, en kurv med pude til Baloo, da han bliver nødt til at sove i kurv om natten (det kan han godt), masser af bløde agilty guffer, dental sticks og apport legetøj til Beckie som starter agility i morgen.

"Desværre" ligger Jysk lige over for, så der måtte jeg også lige ind og snuse. Det blev til en ny hovedpude, en nakkestøtte, begge fra Tempur, en masse bokslagner og nolge tennisbolde til Flyball maskinen.

Så der røg næsten alle mine skattepenge, tror der er en tudse tilbage. Men de er godt givet ud, synes jeg.

Så nu er Beckie og jeg klar til agility, sammen med hendes helsøster og min venindes gårdhundetæve. Det skal nok blive sjovt. Beckie er den 5. gårdhund jeg skal gå til agility med, men det varer nok ikke længe før hunden er bedre en føreren. Det skal være sjovt og konkurrencer gider jeg ikke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så har jeg købt det halve af Maxi Zoo
  • #1   27. mar 2011 nogen der har fået penge tilbage i skat??? *LOL*

  • #2   27. mar 2011 ej sådan en tur kunne jeg godt bruge.. elskede og shoppe ting til min lille engel, nu er han en stjerne på himlen, men hold op hvor har jeg stadig lysten til og gå ind og købe en masse ting med hjem.. men til hvem ? hehe..

    må hold ud til sommer, så skal der shoppes, for der kommer der en lille ny i familien.. smiley

    det er farligt og gå ind sådan nogen steder, man kommer ud med meget mere end man havde regnet med da man gik derind.. hehe smiley


  • #3   27. mar 2011 vi har lige været i maxi zoo i slagelse,,der købte vi også det halve så godt vi ikkk var i samme butk så måtte de lukke tidligt:-))

  • #4   27. mar 2011 Ej jeg vil også i maxi zoo!!! smiley

    Sidst jeg var derude, så jeg en lækker kurv/seng hvor man kunne købe forskellige betræk til. Synes det er smart. Og så kan man bare tage betrækene af og vaske dem, når de er beskidte.


  • #5   27. mar 2011 Jeanette, det var heldigt der var i hver sin butik. Jeg kunne have købt endnu mere, og må strenge mig an til ikke at købe mere.

    Der var en slat skattepenge, som der kun er lidt tilbage af nu. Men det var dejligt at bruge dem.


  • #7   27. mar 2011 Tror det var lige under 200 kr. Norma lpris 269 kr. Vi går ud og prøver den lige om lidt.

  • #9   27. mar 2011 Maj-Britt, den er noget svær for dem. Det kræver noget tid for mine har ikke fundet fidusen endnu.

    Du kunne evt. prøve at låne min. Har du ringtræning på lørdag?


  • #11   27. mar 2011 var også i maxi zoo idag og ville købe agility godbidderne, dem havde de ikke - ØV

  • #12   27. mar 2011 Ih CK, jeg købte mange poser af dem. De er formidabel gode. Det skal være de bløde for dem kan se spise hurtigere end de hårde der skal knases.

  • #13   28. mar 2011 Det lyder jo som mig... jeg købte også et hav af agilitygodbidder og en flyballmaskine. Glæder mig totalt til at prøve maskinen i aften!

  • #14   28. mar 2011 vil i ikke fortælle hvad i synes om flyball maskinen? jeg har også kigget på den, men var lidt i tvivl om bolden ikke bar flyver i hoved på hunden ?! så jeg kunne godt tænke mig høre om erfaringer med maskinen smiley

  • #15   28. mar 2011 Vi endte også i maxi zoo i dag, netop hjemvendt med flyball maskinen

    Synes ikke den er super god, lidt ustabil, men hvad kan man forlange til den pris ;o)
    Mine kan pille bolden ud, uden at den går af. De er vant til den anden type af flyball maskinen og der griber de i 9 ud af 10 gange, de har endnu ikke grebet fra denne, men tror nu nok at det skal komme, når de finder en "rytme". Problemet ved mine opstår, da de trykker i bunden og så flyver bolden jo væk, så tror jeg vil lære dem at trykke højere oppe på pladen, så har de også nemmere ved at få fat i bolden tænker jeg.

    Hvad siger I andre til den?


  • #16   28. mar 2011 Bianca kan også tage bolden ud uden at den bliver udløst. Det kræver nok bare lidt træning.

    Glæder mig mest til at skulle hjemmetræne Beckie i agility, så vi får mere ud af at være til agility den ene gang om ugen vi lige er startet op på i dag.


Kommentér på:
Så har jeg købt det halve af Maxi Zoo

Annonce