{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Pilates {{forumTopicSubject}}

Grundet en knæskade, hvor jeg har måtte opgive mange motionsformer, overvejer jeg nu efter en tråd herinde, at prøve pilates.

Men jeg har ikke den store viden på dette område, så vil høre, om der er nogle herinde, som kan svare på mine spørgsmål.

Hvad er effekten af pilates? Kan man regne med vægttab, opstramning, flad mave osv. ved at lave pilates?
(Jeg er helt klar over, pilates ikke gør det alene, at man ligeledes skal have kosten ind over.)

Er der nogen af Jer, som har prøvet de der dvd'er til hjemmebrug? Og kan det anbefales?

Min plan er at melde mig til et hold, når det starter op efter sommerferien. Men imellemtiden ville jeg så træne lidt derhjemme.

Håber, der er nogle, som kan hjælpe mig, inden jeg invistere i dvd'erne...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pilates
  • #1   16. mar 2011 Hold da op, det var meget.
    Det er nemlig ikke fordi jeg vejer for meget, og skal tabe mig. Men ville ikke have noget imod, at blive strammet op et par cm i tajlen...

Jeg har nemlig set et sted, hvor der er en tilbudspakke på 4 dvd'er til 349,- Og det er jo egentlig billigt nok...
    Så overvejer lidt at købe dem, også lave det 3-4 gange om ugen...

• #2   16. mar 2011 Jeg dyrker ikke pilates, som sådan, men jeg bruger pilates maveøvelser i mit træningsprogram og jeg er begyndt at kunne se mavemuskler selvom jeg ikke spænder. Så det virker smiley

• #3   16. mar 2011 Det er i sær den her:

http://www.ehow.com/how_2302238_do-pilates-100-exercise.html jeg laver.

• #4   16. mar 2011 Ok tak. Måske jeg bare skulle springe ud i det så smiley

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 118
    #5   16. mar 2011 MB* fortæl endeligt hvordan det virker har selv rigtig dårlige knæ og leder efter en trænings metode...

• #6   16. mar 2011 Nina:
    Så vidt jeg har forstået, så skulle pilates ikke være belastende for leddene. Så det håber jeg stærkt på... smiley

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

#7   16. mar 2011 MB* mit knæ er rigtig slemt vidst.. er 22 og skal have det skiftet snart... mangler det meste af knoglerne.. derudover har jeg brækket mit albueled så jeg må heller ikke belaste det:D så det godt nok svært at finde motion man kan lave uden og belaste ben og arme hehe:D og trænger godt nok til at tabe mig lidt efter jeg er kommet til skade heh:D

• #8   16. mar 2011 Nina:
    Jeg mangler brusk i det ene knæ. Og har fået af vide, at der ikke er mere at gøre for mig. Jeg er 28 og har udsigt til et liv med smerter.
    Den eneste mulighed der er, er en ret ny metode (som vidst blev godkendt i DK for ca. 2 år siden), som man ikke ved hvordan ser ud efter 10 år. Og da jeg ikke er ældre, vil man ikke lave den på mig.
    Så jeg ved, hvordan du har det...
    Jeg har lært at leve med det - har haft problemet de sidste 15 år, og er blevet opereret 3 gange.
    Derfor håber jeg pilates er en mulighed... Og håber også, det kunne være en mulighed for dig!

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

#9   16. mar 2011 MB* ja det er også sidste mulighed for mig at få det skiftet og der er meget stor riciko så det absulut ikke noget min læge anbefaler.. jeg har fået min knæskal knust et en ulykke i 08 og er blevet opereret en del gange efter.... da der var gåer 2 år fandt de et stykke knogle fra bruddet der sad fast inde i mit knæ så jeg har bare været mega uheldig... men man bliver godt nok tyk af ikke at lave noget... og jeg har altid haft krudt i røven så det slet ikke mig... jeg har os fået afvide jeg skal regne med at leve med smerterne... har også en bror der har samme problem som dig efter han blev sparket over knæet... og nu kan han dårligt passe hans studier for alt gør jo ondt selv at sidde ned... det forfærdeligt... men ved man kan købe noget i england der skulle være med til at danne mere brusk... kan selvfølgelig ikke huske hvad det hed men kan undersøge det for dig hvis du er interesseret?

Kommentér på:
Pilates

Annonce