{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

hund bortgives {{forumTopicSubject}}

Håber ikke det er "udhængning", men så på guloggratis, at der var en 12 årig hund der bortgives :o(
Synd og skam,at den gamle hund skal skifte hjem. Jeg ville nok vælge at lade hunden få fred, i stedet for af den skulle have et nyt hjem.
Jeres meming?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund bortgives
  • #1   26. maj 2006 Det kan man da ikke:-(

Stakkels hund:-(

• #2   26. maj 2006 Man giver overhovedet ikke sine hunde væk... og slet ikke en på 12 år øv øv..... jeg må heller lade være med at skrive mere

• #3   26. maj 2006 Enig i, at det mest humane ville være at få hunden aflivet; men nu kender jeg ikke historien bag...Er det skilsmisse eller dødsfald eller hvad? Hvis dens ejer er død skulle den hvae lov at få fred, men måske k´har den mange gode år endnu..... Stod der ikke hvorfor den bliver goívet væk? Den kan jo være svært at komme af med en så gammel hund, der har sine rutiner og vaner...Synd er det nu....

• #4   26. maj 2006 hvalp (9mdr) foræres til godt hjem med god plads. Chippet, vaccineret, børnevenlig og vant til andre hunde.

Dejlig, velopdragen 12-årig dansk-svensk gårdhund/kryds, i fin form og glad for børn og katte søger nyt hjem.

Der var to, dog ikke fra samme sted. Skammeligt...
    Hvorfor så ikke aflevere dem på internat?

• #5   26. maj 2006 øvøvøv!! Stakkels gamle hund, sådn en gammel DKSV. gårdhund kan ikke bare omplaceres - den burde få fred. Hvalpen er garanteret endnu et exempel på, at folk ikke sætter sig ordentligt ind i hunderacens behov og hvad de har brug for...Mange tror det er skidelet at holde hund, men der er altså også arbejde bag det...Sørgerligt, hvornår mon man ser; Barn bortgives..*GG* det er lidt - duer ikke væk......

• #6   27. maj 2006 Nemlig Dorthe, sommetider får en gammel hund,det bedre de sidste år et nyt sted, hvis den ikke er blevet passet ordenligt hvor den var og så er det jo en gave !!

• #7   27. maj 2006 Jeg fik en 10 år gl. Perser, den havde levet på et badeværelse og aldrig set "udenfor" Den hadede at blive børstet, så den blev klippet og kom med ud når jeg var ude. Glad missekat blev 5 år yngre.

• #8   27. maj 2006 Ja, senior dyr kan sagtens få det godt et nyt sted og det behøver slet-slet ikke at tage så lang tid, før den stor trives i et nyt, forstående og kærligt hjem smiley

Men hvordan nogen kan gå af med dem der har levet trofast med een i så mange år, hvis ikke der er sygdom eller dødsfald med i det, forstår jeg så ikke - men det fortæller historien jo heller ikke noget om *S*

Kommentér på:
hund bortgives

Annonce