{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Ekstra job {{forumTopicSubject}}

Har brug for inspiration til hvad et ekstra job kan være.
Vores økonomi er ikke god, så det bliver nok nødvendigt at have et bi-job ved siden af vores fuldtidsjob, men jeg er lidt tom for ideer. Det skal helst være noget som kan foregå i weekenden, da vores fuldtidsjob tager det meste af energien i hverdagen, og der er jo også familie og hunden som også skal hygges om.
Det skal ikke været et 8-15, men helst nogle få timer enten lørdag eller søndag, worse case både lørdag og søndag.

Inspiration søges.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstra job
  • nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 123
    #1   15. mar 2011 Bartender, vagt, tivoli, en bager? avisbud....
    hehe tror det svært at finde et der kun er et par timer udover avisomdeler? men måske i ku skiftes til at arbejde weekend eller måske arbejde lørdag søndag hver anden weekend mens en er hjemme med hundene?
    hvis det bare er lidt ekstra i mangler ku man jo godt dele lidt aviser rundt når man alliegvel ska gå med hundene. selvom det ikke er det fedeste job..

• #2   15. mar 2011 Nu ved jeg ikke hvor I bor og hvad I laver i dagligdagen, men hvad med servering. Jeg bor et sted hvor mange af mine kollegaer servere som deres bijob. Enten ved at være tilknyttet et forsamlingshus eller ved en resturant. Der er ingen af dem der er prof. tjenere, men man lærer det hurtigt. Jeg har selv gjort det, men kan desværre ikke mere, pengene er ellers gode

• #3   15. mar 2011 Jeg tænker umiddelbart avisomdeling. Det tager jo som regel også kun de tidlige morgentimer, så man alligevel har resten af dagen til afslapning, familie og den slags.

• #4   15. mar 2011 Ekspedient på en tankstation
    Ekspedient i en pølsevogn / pizzaria
    Tjener
    opvasker i restaurent
    rengøring - evt privat

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

#5   15. mar 2011 du ku os godt tage en morgenvagt i en bager.. så du os tidlig hjemme og det er skide hyggeligt:D

• #6   15. mar 2011 i kunne også prøve at se på jeres budget om der er penge at spare, fx på forsikringer ved at indhente andre tilbud. det samme gælder tv, mobil og internet, og el.......

• #7   15. mar 2011 At servere er desværre udelukket, da jeg døjer med min ryg og en del med mine fødder - så at skulle gå med mange tallerkner, fade o.l. er ikke rart.

Jeg er lægesekretær til hverdag, så skriver en del, så skrivejobs vil også være helt fint.

Har tænkt på om man kunne få et kasse-job i et supermarked eller lignende, men det mener min mand ikke man kan medmindre man er under uddannelse i butikken - og det skal jeg jo ikke.

• #8   15. mar 2011 Camilla
    Vi har været de forskellige ting igennem, men det er desværre ikke nok til at få os igennem.

• #9   15. mar 2011 Man kan sagtens få job i en kasse uden at have eller være under uddannelse. men problemet er nok at de ikke vil betale en voksen for at sidde der når de kan nøjes med at betale det halve til en ung-arbejder....

Hvad med rengøring? kan du holde til det?

• #10   15. mar 2011 Hvis du har lyst til et kassejob, så synes jeg da du skal søge det.
    Det er muligt din mand har ret, men det aller værste der kan ske ved at søge er vel at de siger de ikke har brug for flere ekspedienter i kassen...

Og måske ER der netop brug for en afløser et par timer i weekenden

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

#11   15. mar 2011 Anne du ku jo godt måske lave sekretær arbejde for mindre firmaer måske? hvis det altså er noget du kan lide... ved min far kun har en inde et par dage om ugen så kunne være en weekend ting måske?
    els skal du tage deltid i et callcenter der sidder man også ned... ved h&m bla bruger nogen deltidsansatte...

• #12   15. mar 2011 Jeg ved godt at jeg ikke kan forvente et super job som kasse-medarbejder og det er også på bi-kort, så i bund og grund er det mest bare hårdt slid for få penge, men det er stadig lidt hjælp til hverdagen.

Almindelig rengøring kan jeg nok holde til, rengøring er bare en af de ting jeg ikke er særlig begejstret for - heller ikke herhjemme - men i nød må man nogle gange gå på kompromis.

Tina og Alex
    Det var også det jeg tænkte, som afløser måske. Jeg må rundt i de forskellige supermarkeder og høre.

• #13   15. mar 2011 jeg tror dybest set ikke der findes mange mennesker som elsker rengøring... jeg gør hvertfald ikk smiley Men som det lyder for mig, så handler det om overlevelse for jer... og så er penge vel penge?

• #14   15. mar 2011 Camilla
    Det er rigtigt og også derfor at jeg skriver, at man i nød nogle gange må gå på kompromis smiley

• #15   15. mar 2011 Jeg har 2x trappevask en gang om ugen, enten lørdag eller søndag (eget valg).
    Det tar knap 2 timer, og giver mig 1600 før skat om måneden.
    Ud over det, så har jeg noget rengøring på en restaurant ind i mellem, også i weekender.
    Måske sådan noget i den stil kunne være noget for dig/jer?

• #16   15. mar 2011 Hvad med bakken eller tivoli.. Mon ikke de har et par tjanser hvor man skal sidde og tage imod betaling.

Bartender er ellers et godt alternativ. Det har jeg været, og der kommer jo ud over lønnen, en del skønne drikkepenge med i lommen.

• #17   15. mar 2011 Bakken ligger for langt væk. Skulle ikke gerne bruge indtægten på udgifter til lang transport.

Så det skal være noget i nærheden. Men rengøring i restaurant kunne jeg også lede efter.
    Der er desværre ikke mange boligblokke i mit nærområde, så nok ikke meget trappevask at få.

• #18   15. mar 2011 hvad med at blive postbud så? i weekenderne? det er rundt på cykel, så der spare du penge på benzin og det er gratis motion...

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

#19   15. mar 2011 Faldt mig lige ind... du kan os blive hundelufter?

• #20   15. mar 2011 Det er selvfølgelig rigtigt. Nytter ikke noget at smide alle penge efter togbilletter.

• #21   15. mar 2011 Min husbond kører med aviser lørdag og søndag. Det giver ikke ret meget, men lidt kommer der ud af det.
    Det er et par timer om morgenen de to dage.

• #22   15. mar 2011 Nina P
    Det er rigtigt, men mon ikke at folk har mest brug for en hundelufter på hverdage i dagtiden, hvor de er på job ?? Og så er det jo udelukket.

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

#23   15. mar 2011 Anne det er jeg da ikke enig i her når vejret bliver lidt bedre skal folk på familie ture til familie middage tivoli osv... så skal nogen jo lufte hunden..
    der er os mange der arbejder i weekender og måske godt ku tænke sig luffe blev luftet i stedet for at sidde 8 timer i en indelukket lejlighed i 30 graders varme:) jeg ville da hvertfald gerne bruge en hundelufter hvis vi havde en i vores område der ikke var en 10 årig eller lign:)
    ville da prøve at sætte sedler op i butikker osv:D

• #24   15. mar 2011 Nina P
    Det er selvfølgelig rigtig.
    Jeg ved bare ikke hvor meget man tager som hundelufter ??

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

#25   15. mar 2011 ved der er nogen hjemmesider... kan dem desværre ikke lige sådan på stående fod men du kan jo se der hvad de tager? eller aftale med folk alt efter hvor lang tur, om du skal lege træne osv:) det jo dig der bestemmer hvad du tilbyder og hvilken pris:D

• #26   15. mar 2011 Nina P
    Ja, det er rigtigt nok. Jeg kan prøve at søge og se hvad prislaget ligger på.

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

#27   15. mar 2011 Ja:) det nok et drømmejob for det fleste hundeejere:D

• #28   15. mar 2011 Heidi & Brian J
    "arbejde for nogle af de teleselskaber som står i Bilka?"
    Så udadvendt er jeg ikke, så den slags job vil jeg være rigtig dårlig til. Så alle slags sælgerjob, telefonsælger, tupperware etc. er total udelukket. Jeg kender mine begrænsninger smiley

Kommentér på:
Ekstra job

Annonce