638 visninger
|
Oprettet:
Kattemennesker efterlyses: Fødsel. {{forumTopicSubject}}
Har prøvet at poste dette på kattegalleriet men fik desværre ikke det store ud af det, så derfor prøver jeg her. Mon ikke der er et par kattemennesker herinde der kan hjælpe?
Vi har adopteret en kat, som skal have killinger. Vi fik den d. 1 februar. Den er ikke blevet drægtig her hos os. Men nu ved vi jo ikke nøjagtig hvornår den skal have killinger, er der noget hint, der kan give en idé om hvornår det er?
Indrømmet jeg ved ikke en dyt om katteavl. Men har hørt at katte tit klarer det hele selv?
Nogen der kan hjælpe mig her?
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.290
ja nogen katte klare det selv, men de fleste vil da gerne have en trøstende hånd ..........
du kan se det på brystvorterne...........de bliver større og mere røde, jo længere hun kommer hen.........
sørg også for at hun noget godt at spise..............tjek evt. på nette om den rigtige kattemad.
hvad er det for en kat.............huskat, Perserkat el. ????
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
Katte er rigtig gode til at klare det selv, så tror ikke du skal bekymre dig.
Min kat viste ikke rigtig tegn på hvornår hun ville begynde at føde ligesom hunde gør med temp og sådan. Pludselig lå hun bare på sofaen ved siden af mig og begyndte at føde.
Jeg fik hende båret ned i buret hvor jeg ville have at det hele skulle ske og så klarede hun stort set resten selv.
Tror dog de fleste katte helst vil trække sig væk og klare det alene.
apr 2006
apr 2006
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
Lige om lidt boomer kattehjemmene af killinger fra ansvarsløse katte ejere.
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 1.869
Jeg synes i gør det værre end det er, har haft kat i 22 år, som har født mindst 1 gang om året (ikke samme kat self) og der har ALDRIG været et problem.
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 1.869
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 1.102
og så må du vurdere med dig selv om du vil have killinger og vurdere med dig selv om du vil af med dem. så spørgsmålet er mere om du kan komme af med dem
Hvis du så ikke vil beholde dem så er det abort og hvis du vil så må du se hvordan det går med katten og killingerne
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 165 Svar: 873
Fik skaffet en bog om emnet, og kan se det er ikke så meget anderledes end når mine chihuahuaer får hvalpe.
Glem venligst alt om at dræbe killingerne, det kan jeg ikke bruge til noget.
Jeg har en god aftale med kattehjemmet, hvor i gennem jeg får hende steriliseret når killinger er ca. 5 uger. Og de hjælper mig også med at finde gode hjem til killingerne.
feb 2005
feb 2005
Og nu er det sådan set ikke kattehjemmet der sørger for det men mig. Og så vidt jeg ved også mig selv der skal betale.
dec 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 4 Svar: 68
Jeanett.. Jeg synes det er en stor ting du gør, at tage en kat ind der er drægtig & at du har ordnet med kattehjemmet at de hjælper med at finde hjælp til killingerne & at moderen bliver steriliseret bagefter, man kunne håbe der var mange flere mennesker som dig i denne verden.. FLOT....
Har selv haft en del kuld killinger og de fleste har klaret alt selv, barejeg har været der tilæ at støtte dem.. og jo det minder da meget om hundefødsler. Så tag du det med ro, det skal nok gå det hele.. Held & lykke med kattemor og de små killinger når de kommer...
Kattemennesker efterlyses: Fødsel.