{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Kattemennesker efterlyses: Fødsel. {{forumTopicSubject}}

Har prøvet at poste dette på kattegalleriet men fik desværre ikke det store ud af det, så derfor prøver jeg her. Mon ikke der er et par kattemennesker herinde der kan hjælpe?

Vi har adopteret en kat, som skal have killinger. Vi fik den d. 1 februar. Den er ikke blevet drægtig her hos os. Men nu ved vi jo ikke nøjagtig hvornår den skal have killinger, er der noget hint, der kan give en idé om hvornår det er?
Indrømmet jeg ved ikke en dyt om katteavl. Men har hørt at katte tit klarer det hele selv?
Nogen der kan hjælpe mig her?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattemennesker efterlyses: Fødsel.
  • #1   10. mar 2011 jeg vil foreslå dig at låne nogen bøger om katte............

ja nogen katte klare det selv, men de fleste vil da gerne have en trøstende hånd ..........
    du kan se det på brystvorterne...........de bliver større og mere røde, jo længere hun kommer hen.........
    sørg også for at hun noget godt at spise..............tjek evt. på nette om den rigtige kattemad.

hvad er det for en kat.............huskat, Perserkat el. ????

• #2   10. mar 2011 Jeg er ikke kattemenneske, men har ejet kat der fik et kuld killinger.
    Katte er rigtig gode til at klare det selv, så tror ikke du skal bekymre dig.

Min kat viste ikke rigtig tegn på hvornår hun ville begynde at føde ligesom hunde gør med temp og sådan. Pludselig lå hun bare på sofaen ved siden af mig og begyndte at føde.
    Jeg fik hende båret ned i buret hvor jeg ville have at det hele skulle ske og så klarede hun stort set resten selv.

Tror dog de fleste katte helst vil trække sig væk og klare det alene.

• #3   10. mar 2011 (link fjernet)

• #4   10. mar 2011 giv hende en hule/seng og tæpper og papir til at "bygge" rede......allerede nu.

• #5   10. mar 2011 katte klarer det oftest selv. Men hvis ikke du har ejere til de evt. nye killinger, ville jeg også få fjernet killingerne nu og få steriliseret missemor.
    Lige om lidt boomer kattehjemmene af killinger fra ansvarsløse katte ejere.

• #6   10. mar 2011 Anita - Vi har så sandelig også rigeligt med racekatte.

Jeg synes i gør det værre end det er, har haft kat i 22 år, som har født mindst 1 gang om året (ikke samme kat self) og der har ALDRIG været et problem.

• #7   10. mar 2011 Har heller aldrig set en kat med kalkchok

• #8   10. mar 2011 Jeg tror måske det bedste du kan gøre at få at få tjekket hvor langt henne katten er hos dyrlægen..

og så må du vurdere med dig selv om du vil have killinger og vurdere med dig selv om du vil af med dem. så spørgsmålet er mere om du kan komme af med dem smiley

Hvis du så ikke vil beholde dem så er det abort og hvis du vil så må du se hvordan det går med katten og killingerne smiley

• #9   10. mar 2011 Tak til dem der gad skrive noget jeg rent faktisk kunne bruge til noget.

Fik skaffet en bog om emnet, og kan se det er ikke så meget anderledes end når mine chihuahuaer får hvalpe.

Glem venligst alt om at dræbe killingerne, det kan jeg ikke bruge til noget.
    Jeg har en god aftale med kattehjemmet, hvor i gennem jeg får hende steriliseret når killinger er ca. 5 uger. Og de hjælper mig også med at finde gode hjem til killingerne.

• #10   10. mar 2011 Mange tak smiley Det kan nemt være jeg benytter mig af tilbuddet..

• #11   10. mar 2011 Ja men nu er det jo sådan at der ikke kan være mange dage til de killinger bliver født, så er det sgi da ikke en abort længere.

Og nu er det sådan set ikke kattehjemmet der sørger for det men mig. Og så vidt jeg ved også mig selv der skal betale.

• #12   13. mar 2011 Anita... Hvis du nu læser, så er det en kat hun har adopteret, så ikke fordi hun har valgt at avle på den, sikke dog en måde at skrive på... Håber sku ikke der findes mange mennesker af din slagt... Puha...

Jeanett.. Jeg synes det er en stor ting du gør, at tage en kat ind der er drægtig & at du har ordnet med kattehjemmet at de hjælper med at finde hjælp til killingerne & at moderen bliver steriliseret bagefter, man kunne håbe der var mange flere mennesker som dig i denne verden.. FLOT....
    Har selv haft en del kuld killinger og de fleste har klaret alt selv, barejeg har været der tilæ at støtte dem.. og jo det minder da meget om hundefødsler. Så tag du det med ro, det skal nok gå det hele.. Held & lykke med kattemor og de små killinger når de kommer...

Kommentér på:
Kattemennesker efterlyses: Fødsel.

Annonce