{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Shop Amok! {{forumTopicSubject}}

Gik amok på Zooplus her den anden dag.. Kom til at købe:

Dual Stainless Steel Dog Bowl
Fjordpet Salmon Oil
Pedigree Denta Stix Multipack for small dogs, 28 pieces Hunter Training Mix 200g Stars
Trixie Chew Bone, Pressed 450 g 32 cm
Cookie’s Dog Snacks Seaside Bone
Mera Dog pure Goody Snacks 600 g Salmon & Rice

2 dage efter - en kasse ankommer med GLS fuld af hundegodter.. Leopold bliver MEGET glad for at se kassen, så jeg antager han kunne lugte hvad der var i..

Han ligger nu og nyder et kødben med tørrede fisk indeni.. Fy for helvede det stinker.. Det ser klamt ud - men jeg er sikker på Leopold er MEGET uenig.. Han ligger på sin kopude og gnasker løs som en anden kødæder.. smiley

Har i andre gjort jer nogle gode indkøb for nylig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shop Amok!
  • #1   9. mar 2011 Her kan man se de smykker jeg købte idag smiley

    http://leonoraart.blogspot.com/


  • #2   9. mar 2011 Ja de Havde søndags tilbud på mypets.dk i søndags og Zita ynglings godbider var sat helt vild ned så måtte lige bestille et par poser smiley


  • #3   9. mar 2011 Mine bedste indkøb for nyligt var bukser i størrelse 44... ikke fordi bukserne var specielt pæne, men fordi jeg før brugte str 60, så det var en fed oplevelse smiley

    Og de bedste indkøb jeg IKKE har gjort for nyligt, er til hundene. Det er snart 3 mdr siden jeg har købt noget til dem - fordi jeg ligesom dig kunne finde på at gå smok amok, selvom de intet mangler smiley


  • #4   9. mar 2011 Jeg vil også shoppe amok til min hund, som i øvrigt intet mangler. smiley

  • #5   9. mar 2011 Jeg har lige lavet shop-amok på E.L.F. Fik købt 13 ting for 300,- hvilket må siges at være et hit ;O)

    Jeg har faktisk ikke købt noget til hunden for nyligt, selvom det KRIBLER i mine fingre, for at købe - jeg kan bare ikke komme på noget hun mangler ;O)
    - Jeg har sådan lyst til at købe nyt halsbånd, ny sele og ny seng - men hun mangler ingen af delene, og jeg må indse, at det vidst nærmere er et behov jeg har.



  • #6   9. mar 2011 Danielle - Jamen hunden er en GLIMRENDE undskyldning for at shoppe smiley

  • #7   9. mar 2011 Jeg har lige købt en ny espressomaskine, da den gamle ikke kan mere - og så var den sat ned med 800 kr.! (Og jeg har lige fået skattepenge ;oD ).

    Jeg har kun haft den i et par dage, men den er allerede min bedste ven!! :oD

    (link fjernet)


  • #8   9. mar 2011 Jeg er "kommet til" at købe sådan et her (link fjernet)
    Selvom hun nu har et, bare i sort.. Jeg tror bare det kunne være flot til Effie og efter lidt overtalelse gik kæresten i fælden og sagde ok smiley


  • #9   9. mar 2011 Irene - jamen, hvad afholder dig fra at shoppe amok!? smiley

    Det lyder jo til at der er andre end mig der ELSKER at shoppe amok - også hundeting.. Hehe.. Og Leopold mangler intet - han har i overflod af alt - men altså.. Man mangler jo ALTID liiiiiiiiiiiiiiiiiige lidt - fx et kødben med fisk indeni.. smiley

    Jeg er dog lidt træt af de hundeskåle jeg købte - ville have nogle som var "hævet" fra jorden - sa han bøjer i forbenene for at spise/drikke, men.. Kan jo konkludere at det jeg har købt "bare" er en holder - med to skåle der så OGSÅ står på jorden! smiley Så altså.. Klart et fejlkøb.. Men skidt pyt - så har jeg en undskyldning for at shoppe igen! smiley

    Leonora - hold da op de er flotte de øreringe.. Super fede..!

    Daniella - hvad er E.L.F..?? smiley


  • #10   9. mar 2011 Lærke: Hold op hvor er det et lækkert halsbånd! Man fristes... ;O)

    Kirstine
    Et britisk kosmetikmærke, som er utroligt billigt, men samtidig får gode anmeldelser. Har især bestilt make up børster derfra, da de skulle være kanon gode.


  • #11   9. mar 2011 Kirstine - Min konto. Skal vi bytte? lol

  • #12   9. mar 2011 Aha.. Makeup shopper jeg, underligt nok, ikke så meget amok i som så meget andet.. *G* Men det lyder som om du fik gjort dig nogle gode kup! smiley

    Irene - hvis ikke du har råd til at shoppe amok - så nej! smiley Jeg er ikke sikker på jeg synes det er optimalt at bytte til noget dårligere - når det gælder økonomi! *G* Men det er desværre heller ikke en evighedskonto jeg har - og efter et par 1200krs løbesko til kæresten, en tøjshopping på 1000kr til mig selv, hundeguffere for 300kr og et par restaurantbesøg - i denne måned - så tror jeg hellere jeg må holde dankortet i bero resten af måneden! smiley


Kommentér på:
Shop Amok!

Annonce