{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Gruppe for KH-modtagere? {{forumTopicSubject}}

Er her sådan en?..

Jeg kan se at vi er en del på KH, og ligeledes en del med spørgsmål omkring det.. Og jeg kan også se, at det af og til kan være svært at få noget reelt at vide i forum, uden at få en masse personlige holdninger indover også, som måske er knap så relevante..

Så er her en gruppe for os, hvor vi kan få lidt råd og vejledning og udveksle hvad man må og ikke må?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gruppe for KH-modtagere?
  • #1   6. mar 2011 Jeg antager at KH er kontanthjælp??

Er ikke selv på kontanthjælp, men kender en der er, og har haft stor glæde af dette site: http://www.k10.dk/ - så måske du kan bruge det også..

Ha en god dag! smiley

• #2   6. mar 2011 Det er det ja smiley

Jeg tænkte mere i retning af en gruppe her, da jeg kan se at rigtig mange brugere har spørgsål.. Så var der ikke en, ville jeg oprette den..

Men ser lige hvad der kommer af respons..

• #3   6. mar 2011 jeg er selv i den situation og jeg har været det i mange år på grund af en masse skavanker så jeg vil gerne være med

• #4   6. mar 2011 Det lyder ikke som om der er en, så jeg opretter en..

Laver lige en, og så lader jeg den være åben til at starte med, og derefter låser jeg den.

To sec.

• #5   6. mar 2011 http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=4444

Således smiley

Så låser jeg den om et par dage smiley

Folk som ikke er på offentlie ydelser, men er hammerkloge er også velkomne.
    Men det er ikke en diskussiongruppe, og der skal ikke stilles spørgsmålstegn ved hvorvidt folk er berettigede til ydelserne eller ej - det klarer staten vist fint selv smiley

• #6   6. mar 2011 Vil i ligefrem lave en klub.. Chok..

• #7   6. mar 2011 Cocio,
    ja, det er en klub.. Vi skal have et hemmeligt håndtegn, og når vi mødes på gaden, siger vi alle som en høne.

Så mødes vi 2 gange om måneden, og drikker dyr kaffe, og æder dyr kage..

Er det forkert at stille spørgsmål om relevante ting, og få svar?

• #8   6. mar 2011 Cocio, jo bestemt - vi skal lave en hemmelig klub, hvor vi udveksler tips og trics til at snyde sagsbehandlere, gemme værdier, forfalske lægeerklæringer og formidler simulant-kurser...

Naturligvis. Er det ikke det, kontanthjælpsmodtagere kan og gør? Hvorfor ikke give det videre, så flere kan få nytte af vores fantastiske system og få tid til at krydre lidt røv?

• #9   6. mar 2011 Ej, selvfølgelig er det ikke en klub, men som du jo nok i særdeleshed har bemærket, kan det være svært at få svar på sine spørgsmål i forum f.eks, fordi ens livsstil nødvendigvis skal retfærdiggøres overfor alle andre. Og det er egentlig ikke fedt.

Jeg er f.eks ny i systemet, og har en hel del spørgsmål, og har indtryk af at der er en del brugere herinde, som har svarene. Så vil det være rart at kunne udveksle den slags, uden at man skal hagles ned, for at være i en situation der i forvejen ikke er optimal.

• #10   6. mar 2011 AnjaCS & Hoppebolden ~ Befri Wille NU !
    Du kan gratis stille ALLE de spørgsmål du måtte have i servicebuttiken, i din kommune.. Og få de rigtige svar, frem for nogen der tror de ved hvad de snakker om her..

• #11   6. mar 2011 Cocio - det ved du, fordi du har så meget erfaring med det system? Eller?

Du forekommer mig altså paranoid, det må jeg indrømme. Gud nåde og trøste, hvis nogen skulle give råd, der kunne gøre, at et menneske fik penge, som DU har betalt af egen lomme...

• #12   6. mar 2011 Anja CS - nå okay, havde ikke lige fanget at det var her du mente! smiley Hehe.. Men synes da det er en udemærket ide, der er jo grupper for alt muligt andet hvor man kan få svar på sine spørgsmål om noget bestemt - så hvorfor ikke også omkring kontanthjælp.. Held og lykke med gruppen! smiley

• #13   6. mar 2011 Cocio -- Haha. Nu har jeg aldrig ;D Hvis der er nogen der bliver taget godt og grundigt bagi, så er det kontanthjælsmodtagere, kommunen prøver at komme udenom ens rettigheder.. og kender man dem ikke selv, ja så er man røvrendt..

Kommentér på:
Gruppe for KH-modtagere?

Annonce