{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

mac computer {{forumTopicSubject}}

Jeg har overvejet om min næste com sku være en mac men jeg har intet kendskab til sådan en fætter udover at den ik ka arbejde sammen med alt :S

Jer der har den er der cd drev i den? (Ved godt det er underligt spørgsmål)

Hvilket msn program bruger i på jeres mac?

Er der andet man ska være opmærksom på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mac computer
  • #1   6. mar 2011 Hvilken mac er det du kigger på ?

Min imac har drev i siden

• #2   6. mar 2011 Hov jeg bruger aduim som msn , men der er en hel del muligheder.

Mac er ikke altid lige glad for sider med flash, men plejer at gå

• #3   6. mar 2011 Jeg synes det er en jungle at finde rundt i hvilken jeg vil have haha.. eneste krav er det er en 15" og den har cd drev når jeg kommer så langt.. Ellers gør det ik så meget.. Jo selv usb enhed men ellers er mine krav ik så store..

• #4   6. mar 2011 Jeg tror ikke du får en mac, uanset mode,l uden CD/DVD-drev, og de kan også alle brænde CD-er (langt de fleste kan også brænde DVD).
    Jeg har en iMac (stationær) og en macBook (bærbar).
    At mac ikke kan arbejde sammen med alt er stort set en skrøne; der er ingen problemer med samarbejde mellem mac og PC mere.
    Nogle af de programmer jeg bruger mest er: Page (mac's eget tekstbehandling ) Word (mac-version); iTunes, iPhoto, iCal (kalender program) Numbers (Macs paralell til exel) Exel, Rapidweaver og Skype.
    Browsere : Safari og Firefox og + mail (det der følger med mac.)

• #5   6. mar 2011 Ellen

Synes da nok mac og flash kan have en del problemer, ligesom tdc play heller ikke går skide godt sammen med mac

• #6   6. mar 2011 Har mac hjemme og windows på jobbet.

Elsker min mac.

Der er +/- ved begge systemer.

• #7   6. mar 2011 Hm...det kan være du har ret, jeg har bare ikke oplevet nogen problemer på de områder. :-)), men jeg bruger nu heller ikke play ret meget, simpelthen fordi jeg ikke kunne overføre numre fra computeren til f.eks. min iPod (jeg ved ikke om det er en mulighed nu)

men lige som René; jeg elsker også min mac og ville bestemt aldrig købe en windows maskine.

Once you go mac, you never go back.

• #8   6. mar 2011 Mac Air har intet cd drev.. hvis du vil have en macbook med 15" skærm så er det 13800 kr, og det syntes jeg er mange penge bare for at have en macbook med 15 ". så ville jeg anbefale macbook 13" til 7800 som faktisk er rigtig god til hverdags brug osv..

• #9   6. mar 2011 okay der er måske ik så meget forskel på 13 og 15"?
    Hov ja det ska heller ik være en stationær så vi er henne i en macbook =)

HAr godt hørt at når man først har haft en mac går man ik tilbage til de andre com..

• #10   6. mar 2011 Nice.. Jeg vender helt sikkert tilbage når jeg har besluttet mig og blondinen ska have hjælp haha

Kommentér på:
mac computer

Annonce